Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 595
Vi i den lokale vinyl klubben har Quiz på ett av de lokale utestedene. Og trenger en form for mikrofon. Vi har behov for enten en vanlig mikrofon som er trådløs med sender og mottaker, sånn at vi kobler oss på antagelig verdens minste miksebord som utestedet har. Eller vi trenger en mini høttaler festet i beltet fra mikrofonen sånn at folk hører spørsmålene fra den som leser opp spørsmålene. (var en kompis på videregående på 90 tallet som brukte en slik høttaler på walkmanen sin i friminutter).

Er det noen her som har noen gode ideer på løsninger vi kan bruke for å få dette til å fungere?
Sist endret av creavator; 10. desember 2011 kl. 13:58. Grunn: skrivefeil
Når vi hadde juleball på skolen så ringte vi den lokale musikkforetninga ang. lån av høytalere / mikrofon. Kanskje du kan prøve det
Nei er ikke interessert i å låne da vi har quiz så ofte. Vi ønsker å eie eget utstyr
et søk på trådløs mikrofon hos hvilken som helst musikksjappe på nett gir deg hva du leter etter. Første og beste jeg fant: http://sound1.no/portal/asp/produktd...rodukt_ID=3168
Tror ikke det spiller så stor rolle hvilken du velger. Hvis dere bare skal ha en quiz på den har ikke lydkvaliteten allverdens å si.
Takker moridin dette var akkurat noe vi kan bruke ja. Har bokmerket siden nå så på møtet i januar skal jeg vise dem denne og høre hva de andre mener om den. Nei Mandokir lydkvalitet er ikke akkurat det viktigste så lenge folket klarer å høre hva quiz masteren (er vel det det heter) leser opp. Så jeg likte denne her og ikke minst nå vet jeg hva det heter det jeg leter etter i tilfelle noen skulle syns det er for dyrt i klubben.