Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 781
En av mine beste venner har fått sin nye dame og hennes datter på besøk for julesesongen. Har kommet meg for øre at jentungen skal få en Nintendo DS eller 3DS til jul. Så mitt spørsmål er kan hun kjøre DS spill på 3DS?
Jepp, men det kunne du lett googla deg fram til.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Jepp, men det kunne du lett googla deg fram til.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen. Kommentaren etter svaret velger jeg å ignorere.
DS kommer til å forsvinne mer og mer fra markedet, mens 3DS overtar Hvis du kjøper 3DS bør du passe på at hun ikke bruker 3D funksjonen for lenge om gangen. Kjøp 3DS
http://bit.ly/vjkZT2
Denne er verdt litt av hvert!
Interessant Fox jeg skal kun kjøpe spill til henne. Hennes nye far skal kjøpe maskinen og han er ikke tilgjengelig i norge for øyeblikket derfor får jeg ikke vite hva slags maskin han kommer til å kjøpe om det blir DS eller 3DS. Men jeg får kjøpe ett DS spill da så har hun noe å holde på med på kjedelige romjuls dager. Er ikke så greit å være 8 år og Ikke kunne så godt norsk når huset sikkert blir fullt av stefars norske familie.
Pass veldig på øynene hennes! Har selv en 3DS, og merker at selv etter bare en halv time med 3D på, så blir jeg gåen i øynene. Dette syntes jeg Nintendo har vært flinke på, siden man kan selv justere om man vil ha 3D i det hele tatt, og hvor mye ved hjelp av en slider på høyre siden av den øverste skjermen.