Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1052
Hallo, i helga så var jeg ut med bilen, å såklart har jeg ikke satt fast subben i bagasjerommet så denne ble slengt vegg imellom da det gikk litt fort for seg i svingene.

Enden på signalkabelen ble knekt inni utgangen på forsterkeren. Så nå får jeg ikke disse ut av forsterkeren. Så, er det noen som har noen smarte tips om hvordan jeg skal få disse ut?
Har pirket litt med kniv og andre skarpe gjenstander, men vil ikke fortsette med det da det bare ser ut til å bli værre.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du KAN åpne forsterkern og dytte den ut fra innsiden, skal være enkelt. ELLER kan du (annbefales ikke) Ta pitttelitt superlim på en tannpriker(ellernoe) og plassere den på enden og vente til det tørker, for å så dra den ut.

DETTE KAN FORVERRE DET HELE... om du failer.

Edit: 4-8 skruer, på lokket på forsterken, så tar du av dette, og finner kontakten, kan være greit å skru den ut for å pirke den ut om du sntes det er vansklig
Sist endret av Fleff; 7. september 2010 kl. 16:32.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du KAN åpne forsterkern og dytte den ut fra innsiden, skal være enkelt.
Vis hele sitatet...
Hm, ser ikke ut til å være så enkelt.

Her er noen bilder av hvordan det ser ut :
Innsiden
Ser ikke ut som at det er noen enkel måte å få presset de ut på igjen

utsiden
Sist endret av Svartepetter; 7. september 2010 kl. 16:41.
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Evig bra bilder
Vis hele sitatet...
Hjertelig, å takk for hjelpen.
Skal ta nye bilder der jeg står 2 meter unna for å få bildene klarere.
Sist endret av Svartepetter; 7. september 2010 kl. 17:09.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ingen små hull som du kan fks stikke en nål i fra innsiden og dytte den ut? Det skal være høl på innsiden.

Hvis ikke fikser hifiklubben og andre lyd/media kjeder dette så og si gratis, om du ikke gidder/vil risikere å gjøre det selv.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ingen små hull som du kan fks stikke en nål i fra innsiden og dytte den ut? Det skal være høl på innsiden.

Hvis ikke fikser hifiklubben og andre lyd/media kjeder dette så og si gratis, om du ikke gidder/vil risikere å gjøre det selv.
Vis hele sitatet...
Tror jeg fikk ordnet det nå.
Må bare vente til i morgen når jeg får nye signalkabler, osv.
Men takk for tips !