Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 518
skal kjøpe meg et nytt mini stereo system, men vet ikke hvordan jeg skal velge.

systemet skal primært brukes mens jeg gjør lekser, så jeg spiller rolig musikk
budsjettet er på 3000kr

takker for alle svar
Skal du bruke den til iPod/iPhone, eller PC?
pc, bruker minijack
Hvis du er usikker på hvordan du skal velge så står du foran et ganske stort problem. Heldigvis finnes det rutiner som gjør at selv mennesker som deg selv skal få muligheten til dette. Det første du må gjøre er å finne kandidater, gjerne lese litt om de forskjellige systemene for så å sortere de ut etter egenskaper, de beste i din prisklasse.

Når du har gjort dette så kommer den vanskelige delen, selve valget! Her kan du gjøre som i første ledd, velge ut kun basert på egenskaper, eller så må du stole på en såkalt magefølelse og velge den du faktisk vil ha. Hvis dette er vanskelig så kan du vise finale-kandidatene til venner/oss her på nFF så kan vi hjelpe deg.


Spøk til side:
Hva krever du av systemet?
Sist endret av Rejolo; 3. september 2010 kl. 16:55.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av svaagan Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fullstendig enig Denne kan også utvides med en aktiv sub om man skulle få lyst på det.