Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2289
Dette er vel rundt et år siden, men har ikke fått somlet meg til å skrive før nå.
Noe av det kan ha blitt glemt, og det beklager jeg.
Uansett veldig stort behov for å dele dette.

Det hele startet da jeg fikk en ny venn som drev med "diverse"
Han introduserte meg for for beis og pepper, så da han kom med mdma tenkte jeg -ja, hvorfor ikke (har ikke angrett en dag siden)

Jeg er en relativt liten jente på 18, veier rundt 50kg. tåler tydeligvis ikke så mye.

Det var snø og minusgrader ute, så etter en lang gå tur med skjelving og tannhakking annkom jeg kompisen min med relativt små forhåpninger.
Jeg hadde hørt en del om mdma, men siden jeg aldri hadde testet noe i den duren viste jeg ikke helt hva det ville si å trippe.
Planen var at jeg skulle sitte vakt for han (hans første gang) men etter tre timer med venting ga han opp, fikk ikke noe effekt.

Da var det min tur enderlig.
Jeg droppet en kappsel(halvparten av det han tok) husker ikke hvor mye det var i den.
Så satt meg ned å venter på noe jeg ikke viste hva var.
Etter rundt 40min ble jeg RAR. Ekstremt varm med tanke på tempraturene ute , lett i hodet, kjempe glad, hadde rocke kjeve ukontrollert. Jeg var på vei opp. Men så skjedde det noe rart, jeg ble kvalm og trodde jeg måtte spy. Kompisen min måtte følge meg inn på do, klarte ikke gå selv, hadde mistet all balanse. Jeg hang over doen kjempe redd, trodde jeg hadde tatt overdose og skulle dø. Kompisen min begynte å freake ut han å, hadde vist hengt over dassen i en god time med brekkninger.
Men brått som at noen knipset ble jeg bra, så bra som jeg aldri har vært før. -åååå fy faen, så jeg der jeg satt. -dued!! Du må bli med, så begynte jeg å nynne, le og smile som aldri før. Over alle forventninger. -Kom så går vi i senga og hører på musikk, så kompisen min. Det var en mega idé, men jeg måtte på do først, så han gikk ut
Dette var ikke lett, først måtte jeg jo klare å sette meg på do,så klare å sitte der.
Husker jeg brøt ut i latteranfall. Det var glovarmt og tenna gikk i tusen. Da jeg skulle vaske meg på hendene føltes vannet så sinsykt kaldt og mykt, litt som silke. Trodde jeg hadde vært på badet i flere timer siden det også ble tilbrakt en del tid på å stirre meg selv i øynene, fascinerene glugger.men var bare snakk om 5min.
Mistet all tidsoppfattning.
Da jeg enderlig kom meg til senga lå jeg rett ut å nynnet, -så bra musikk, hadde jeg sagt, kompisen min begynte å le som en gal, og jeg ble litt fornærmet. Hanprøvde å forklare at det ikke var noe musikk, men det var et fett for meg, jeg hørte det, å det var de vakreste toner du kan tenke deg.
Han støk meg en stund i panna og det var orasmisk, det var som at alle mennesker i hele værden tenkte på meg, bare ville meg godt, -indre fred.
Må ha vært rimerlig på tur, for en stund trodde jeg at tankene til kompisen min sto ut av panna han, bare følte det. jeg klarte bare ikke fange, han tenke for fort, eller var det jeg? Fikk utrolig dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk tak i de å begynte og unnskylde meg, han skjønte ikke en dritt og spørte om det gikk bra. -ja, kjempe bra sang jeg, bare du som ikke klarer å holde følge..
Sleit en stund med å holde følge med hodet mitt, så mye som skjedde. Klarte hvertfall ikke holde følge med hva som egentlig foregikk rundt meg, men det gikk bra, bare lå der å nynnet og smilte.
Husker han sa det var urettferdig at det funger så bra på meg, jeg var vist lagd for å ta rusmiddeler. Prøvde å gi han litt av rusen min telepatisk, men det fungerte ikke så bra.

Fikk brått for meg at noe bevegde seg i taket, så jeg la meg på ryggen og hørte musikken som strømmet rundt i rommet. Kanskje det var det jeg så
-ja, musikken så jeg høyt og nikket enig med meg selv.
Det var også små runer (viking tegn) i hvert eneste panel i taket, ble liggende å peke og tyde disse høyt, mens jeg sang og hakket tenner. -så bra hadde jeg aldri hatt det før, hadde egentlig ikke trengt kompisen min der siden jeg var så lost i min egen lille værden, så da han begynte å bli trøtt så jeg at han skulle kvelde, men ville ikke la meg ligge der alene. - brått stikker du en finger i øye så han, hysterisk.
Hadde holdt på fra åtte til tre, og jeg var fortsatt helt i min egen lille værden. Hadde svetta som en gris så det å gå ut å ta en røyk virket som en super idé. Husker jeg hadde store problemer med trappa, null dybdesyn. Ente med at han bærte meg ned.
Ute var det så vakker, det glitret i snøen. Jeg ble helt på gråten -tenk at ikke alle får oppleve snø. Kulda forverret kjeve klappinga mi med tusen, så ble en rask røyk.
kunne like gjerne legge oss siden klokka var rundt 5på morran. Slokna med en gang


Dagen etterpå var alt helt normal
igjen, store pupiller og temmerlig sliten, men ellers normal.

Kommer ALDRI til å glemme det, har prøvd det noen ganger etterpå men aldri blitt så rusa. Angrer ikke en dag deilig å tenke på.
or
Takk for at du leste, håper det var interessant. Beklager skrive feil, dystleksi og rette program på telefonen ekke allverdens å skrive med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Bra skrevet
Minner mye om min egen jomfru-tur på Emma.
Musikk har aldri vært det samme siden.

Husker du noe om hvor mye du tok?