Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2256
Hey!
Tenkte jeg bare skulle skrive litt om en lsd tur jeg og en kompis hadde ( vi kan kalle han superman ) Vi hadde kjøpt 2 lapper og litt hasj, og superman hadde fått leiligheten over helgen siden moren skulle dra å besøke søskenbarne et par byer unna, håper det faller i smak!



Jeg og superman satt i sofaen hannes en fredagskvell med en halvliter øl vær mens vi rulla et par jointer, planen var egentli at vi skulle vente til lørdagen før vi tok lappene og heller dra på fest, men verken jeg eller han hadde viljen til å vente.

Superman satt på en film ( Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant ) og vi startet å røyke litt, vi hadde fått beskjed at shitten bare var mitt på treet, noe som aldeles ikke stemte, dette var, bra shit forhold til det jeg normalt ville røyket. klokken hadde tikket 11, og vi tok lappene og sugde før vi svelte dem som vi hadde blitt fortalt.

Vi satt å snakket mens vi delte en litt mindre joint, begynner plutselig superman å ser mot veggen, det var tydelig at han hadde begynt å få start i dette her, men hvor er jeg?

Etter en 20 minutter begynner det. Det var et fint bilde det, et veldig fint bilde, et utrolig fint bilde, superman, når fikk du et så fint bilde? Jeg begynte og kjenne stor glede, smilet på meg og superman var enormt, vi gidde hverandre en klem og sa vi var gla i værandre, og at dette kommer til å bli villt.

vi dempet lyset litt mere og satt på litt musikk, ting begynte bokstavelig talt og bølge, superman fortalte at når han lukket øynene så han masse stjerner, å jeg så rare mønster av alle mulige former. dette er veldig vanskelig og forklare, men når vi satt og fyrte en liten joint begynte jeg og se lysende ( kuler? ) som lyste, og gikk rundt og fløyt med musikken, superman lå med hode knødd intill det samme bilde jeg snakket om, hehe.

Det var en god følelse i hele kroppen, i hele rommet, det fløyt godhet i hele rommet, en slags gledes energi, og jeg begynte plutselig og tenke voldsomt på dette med verdensrommet, ufoer, levende i utenfor vårs rekkevidde, jeg hadde fått kunnskap om alt dette, det var en hemmelighet bare jeg kunne få vite siden jeg var utvalgt.

Vi tok på oss klær og tuslet ut, det sank sakte men sikkert snø ned fra himmelen og åver oss, det var utrolig og se "verden jeg kjenner" på en annen måte, jeg la spesielt merke til fotspor på bakken, jeg ville bare legge meg ned å studere dem men jeg ble slept med av superman siden vi sto mitt på gaten, og han var redd for at folk skulle se 2 fjortiser stå på kne og fnise av bakken.
Vi kom til ungdomsskolen, der var så mye jeg ville se, jeg kastet øynene fra plass til plass.

Vi la oss ned og så på himmelen, vakkert! rett å slett magisk, jeg så stjernene glinse rett mot meg, og det så ut som det var et tynt knust glass som lå åver himmelen, dette beskyttet oss mot å få kontakt med utenomjordiske, dette var vårs skjold. Vi tuslet til leiligheten å så på ditt å datt, før vi fikk roet oss ned og plasserer stompen godt nedi sofaen, var endelig på tur ned og var ganske sliten, det var flere ting som strømmet gjennom hode mitt som bare ikke ville slutte som i lengre perioder var sinnsykt slitsomt.

jeg og superman satt og snakket litt om alt vi hadde sett og tenkt, før vi sakte men sikkert sovnet.

Jeg hadde ingen anelse at LSD ville være så ekstremt, men glad for at jeg lever og fikk oppleve dette.
Hørtes utrolig fett ut. Spennende rapport : )
Morsom rapport.
Fint du hadde en bra trip
veldig bra skrevet, men noen skriveleifer som ødelegger litt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bra rapport! Hørtes fett ut.
Men hvor gamle er dere/var dere da dere trippa?

Og hvordan har dere hatt det i ettertid? Har lest av mange som har prøvd LSD at de har forandret personlighet etter at de har trippa, og mange har ikke blitt seg selv igjen etterpå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
9 17
Sitat av mathsterk Vis innlegg
veldig bra skrevet, men noen skriveleifer som ødelegger litt.
Vis hele sitatet...
Må bare beklage skrivefeiler, er ikke så spesielt god på bokmål

Sitat av Euforia Vis innlegg
Bra rapport! Hørtes fett ut.
Men hvor gamle er dere/var dere da dere trippa?

Og hvordan har dere hatt det i ettertid? Har lest av mange som har prøvd LSD at de har forandret personlighet etter at de har trippa, og mange har ikke blitt seg selv igjen etterpå.
Vis hele sitatet...
Jeg er 16 og han er 17 ( gez - superman )
Var litt smårar i et par dager etterpå, var vanskelig og se realiteten i hverdagen etter at jeg enda ville tru på de tingene jeg fikk vite og forståelse på, og har alltid vært litt interessert i verdensrommet, det uendelige og andre liv ufo, planeter osv siden jeg har vært liten, så denne trippen har forsterket dette så ekstremt! Har hatt veldig løst til å dele denne turen med venner, spesielt mine nærmeste stonerkompiser, men prøver og holde det så tett som mulig siden ingen kan egentlig forstå og det er neppe så kult for de å høre meg snakke om det i ett

Beklager for tregt svar, er ikke ofte innom freak
Litt artig å høre om erfaringen din, var egentlig sånn jeg forestilte meg det.
Selv hadde jeg ikke turt, jeg vet rett og slett at hodet mitt hadde ikke tålt, sånn med tanke på ettertiden.

Litt tragikomisk også, for har ett familiemedlem som har testet det en gang for mye. Han prater bare om planeter og energier. Hver dag må han lade batteriet på bilen helt ut og lade seg selv gjennom å holde på elektriske apparater eller stirre på kraftledninger.

Dette var ikke ment som moralisering. For å si det sånn, det er litt tabu å spørre han hvordan det var å ta Lsd, mens han prøver å få lyspærene til å blinke, med tankekraft, under julemiddagen Så posten din var interessant.

Vi har nok dårlig gener i min familie, så legene utelukker ikke at psykosen(e) hans kun ble trigget av syre.

Skulle ønske at det man hører om diverse rusmidler, fra offentlige hold, ikke var så ensidig. Det er jo kun skadevirkninger som blir publisert.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Pichu Vis innlegg
Må bare beklage skrivefeiler, er ikke så spesielt god på bokmål
Vis hele sitatet...
helt forståelig