Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2290
Har skrevet på en liten rapport den sist timen nå, og tenkte å legge den ut før jeg avslutter ferien. Håper den faller i smak, og at folk både kjenner seg igjen i den og tar lærdom av det som kan læres av.

Konstruktiv kritikk blir tatt imot med takk .

Innledning
Jeg og fire kompiser, (1, 2, 3 og 4) dro første helgen i år opp på hytta mi, for å begynne året på den beste mulige måten. Vi hadde ulik erfaring, fra lite til midt på treet for et par av oss. Vi hadde kjøpt med oss 20 gram med bra brunt, og skulle slappe av hele helgen.

Hytteturen
Det begynte med en gang vi kom frem (19.30), og vi begynte å mekke til både bong og joints, ettersom folk har forskjellig smak. Jeg begynte på bonga, og skulle fortsette slik hele helgen. Noen hits, jointer og masse munchees utpå kvelden (rundt 23.30), begynte folk å bli trøtte og bestemte seg for å hoppe til køys. Selv satt jeg oppe litt lenger for å høre på musikk og rett og slett bare slappe av foran peisen. Gå litt dypere inn i meg selv, og tenke mange tanker som jeg ofte gjør når jeg flyr. Sangene varierte fra Disturbed til Akon ettersom Ipod’en stod på miks. Musikken låt i hvert fall bedre, og maten smakte himmelsk. En stund etterpå ryddet jeg litt, for så å legge meg i vente på en morsom morgendag.


Dag 2
Vi våknet alle omtrent samtidig, og stod opp rundt kl. 12. Før frokost var det på’n igjen, og vi satte oss i ring rundt bordet og vifta for å fyre mer. Senere dro 1, 3 og 4 på butikken for å handle mer munchees samt ved, Brownies og Cola. Da de kom tilbake fikk alle seg en stor latter ettersom de kun hadde kjøpt halvparten av det vi trengte.
Noen timer senere begynte vi på kaken vi lenge hadde planlagt. Vi raspet rundt 7 gram oppi smøret, og lot det koke en stund. Resten av sjokoladekaken ble lagd på helt vanlig vis, og alle gledet seg som unger til å fly på kake. Vi begynte å spille kort mens vi stille håpet på at kaken skulle bli en suksess, noe den ble. Alle tok hver sitt stykke av kaken, og ventet i spenning på virkningene. Ingen hadde spesielt erfaring med dette, så vi forsynte oss mer etter hvert. Forsiktig som jeg er bestemte jeg meg etter to stykker for å vente litt med å spise mer, mens resten forsynte seg med sine siste stykker. Imens fyrte jeg litt på bongen, og gledet meg til høydepunktet som kom etter noe som virket som en time. Vi spilte kort mens vi spiste, noe som stadig ble morsommere og morsommere, helt til folk gikk leie. Selv ble jeg fjern som bare faen uten noe som helst ubehag. Mens 3 (som for øvrig er liten og spinkel, med lite erfaring) ble dårlig. Han hadde tross alt spist dobbelt så mye kake som meg, men som jeg sa, burde folket ventet med å forsyne seg til de kjente virkningene bedre. 3 gikk på do for å spy, og hang der hele resten av kvelden til han kom seg i seng en. En time senere ble 1 også dårlig, og fant seg en bøtte i tilfelle det skulle gå likedan med han. Vi roet ned musikken litt, og satt 4 stykk i sofaen i våre egne verdener. 1 ble verre, og gikk å la seg etter litt alenetid på toalettet. Da fant også 2 ut at han var trøtt nok til å ta kvelden, så jeg og 4 satt i sofaen fra 21.30 til kl. 01. Kompis nr. 4 lå hele tiden og sov, mens jeg satt og lagde en tegning i paint (pga. mangel på internett). Tegningen ble ferdig, 4 våknet og vi fikk kokt Sodd av alle ting før han gikk å la seg. Jeg tok noen hits på bongen, ryddet litt og slappet igjen av foran peisen før natten fikk tatt meg.


Dag 3
I dag skulle vi hjem, og da måtte det ryddes. Vi stod opp kl. 11 for å være tidlig ute. Før ryddingen satte i gang røykte vi opp det siste som var igjen, og satte alle i forskjellig oppgaver så vi kunne komme oss hjem så fort som mulig. To timer senere la vi oss ut på kjøreturen hjem, og stoppet noen ganger for næring samt pissepauser.

Avslutning
Jeg kan for min egen del konkludere med at helgen har vært helt topp. Mener også at dette gjelder for de andre også, selv om noen fikk litt for mye i forhold til andre. Vi har slappet av, og hatt det gøy sammen mer enn noensinne før. Etter å ha vært høy i nærmere 40 timer må jeg si at det er herlig å få flyet noensinne på bakken igjen, selv om jeg gjerne tar en slik tur igjen. Det eneste jeg gjerne vil sette fingeren på er mangelen på å gjøre ting effektivt, samt å få mye utav ting. Vi satt hele helgen å gjorde ingenting, noe som var utrolig herlig, men samtidig meningsløst. Kunne vært hjemme på jobb eller med dama, men det var meget herlig å få en koselig helg med guttegjengen.
Vil også gjerne si at på turen sov jeg bedre, tyngre og lenger enn det jeg vanligvis gjør, noe som var ekstremt herlig den siste helga i ferien.


"When you learn you grow" - Damian Marley
Sist endret av petterdass; 4. januar 2010 kl. 00:50.
Det hørtes da ut som en riktig koselig guttetur! Personlig finner jeg 4 gram per person (i gjennomsnitt) litt vel mye på en helg. Slik du la det frem virket det også som du var den som dro det lengst ut, prøvde å få det meste ut av rusen; good for you!
Sist endret av Tengel; 4. januar 2010 kl. 00:58.
Ja, vi hadde det gøy alle sammen . Vet ikke hvorfor alle andre ble slappe og sløve etterhvert, men jeg koste meg også alene . 4 per pers er faktisk en del, i hvert fall når det brukes så lite som i bong. Kaken tok en god del, og jeg sitter fortsatt igjen med halve min del på rommet .

Edit: Skal se om jeg etterhvert får lagt ut bilde jeg lagde...
Sist endret av petterdass; 4. januar 2010 kl. 01:02.
Det var jævlig kult å lese! Helt konge.

Jeg ble dårlig av en kake engang også, første gangen, spiste litt mye vettu... :P

men somsagt, fet historie! KP for den!
Sist endret av Echo; 4. januar 2010 kl. 01:03.
Sitat av Coleman Vis innlegg
Det var jævlig kult å lese! Helt konge.

Jeg ble dårlig av en kake engang også, første gangen, spiste litt mye vettu... :P

men somsagt, fet historie! KP for den!
Vis hele sitatet...
Jepp, det siger sakte men sikkert på, noe folk fikk erfare på den harde måten .
Hørtes ut som en digg tur! Tror personlig jeg ville vært jævlig forsiktig med å ete sakene, men hvis man klarer å ete lite nok så man ikke blir dårlig eller bæder må det være råkult :-)
Dette er vel strengt tatt mer en oppsummering av hytteturen din, enn en triprapport.
Du sier dere blir fjerne og en ble dårlig. So?

En triprapport skal fortelle mer om rusen, ditt syn på den, dine erfaring, osv, osv.
Hedningen:
Fant ut det når jeg sammenlignet med andre rapporter. Skal se om jeg får til å skrive mer om rusen neste gang ja .
Vi er også noen kompiser som pleier å ta en ukes tid i året for å bare røyke på hytta. Den ligger rett ved sjøen, så det blir mye fiske og vann! Var som å lese rett ut av våre turer.. Gjør det igjen!

Føles godt å lande etter noen dager på tur ja
Litt kult alt jeg fant denne linken nå idag. For på fredag skal jeg og dama og 2 kompiser med damene sine på hytte tur til gautefall. jeg og han ene kameraten min har kjøpt en 10er og skal røyke å kose oss. skal stå på snowboard på dagen og drekka å ta trekk når vi kommer tilbake til hytta:P håper turen vår blir like artig som din virka og nei nei 4gram pr pers er ikke formye vi har en 5er hver og har aldri vert no stress å få ned det hehe
Hva som er _mye_ og ikke varierer jo fra person til person og hvilke vaner de har, kvaliteten på hasjen spiller også en rolle. Selv synes jeg ikke 4gram er mye på en helg, tvert imot for å være ærlig. Ihvertfall mtp. at jeg får inntrykk av at dette er en liten "hasj"-guttetur. ;o

Anyways, helt ok lesing - dog ville jeg ikke kalt det en "triprapport", heller en opplevelsesrapport. ;>
Er ikke så altfor mye, nei. Selv satte jeg med bongen mellom hendene dagen lang, og det var nok til å holde meg gående på fredagskveld samt hele lørdagen .
▼ ... over en uke senere ... ▼
Helt grei rapport dette her.
Blei litt forvirra av 1,2,3 og 4 i teksten, hehe

Høres ut som en koselig hyttetur da!