Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3022
Noen som kan si noe om hvordan disse funker (eller ikke)? Som medisin og ikke misbruk vell og merke. Har sterk angst, depresjon og OCD å fikk utskrevet dissa da jeg sa fra at nå er det på tide å prøve medisin.
Anonym bruker
"Utstø Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på. De dempet min angst, men vær forberedt på heftige bivirkninger i oppstart og opptrapping på det psykiske nivå. Her kan det være lurt å ha noen å støtte seg på og ringe når det står på som værst. Dette gjelder dog ikke alle, men det gjaldt for meg.

Ikke hør på alle som sier man blir "zombie" og "kjemisk kastrert". Bare piss mener nå jeg.

Uansett, la det går minst en måned _etter_ du er på riktig dose før du tar en vurdering på om dette er noe for deg.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på! Gått på de et år. Så vikle jeg prøve meg på egenhånd.

Nå, 2 år senere har jeg begynt igjen. For OCD og angst. Denne gangen skal jeg ta de som anbefalt. Drakk en del alkohol under forrige kur, og alkohol + sertraline er en DÅRLIG kombo. Du dummer deg ut på fest og folk tror du er rusa. Hold deg helt unna alkohol når du går på Sertralin. Max 1-2 glass vin, 1-2 øl.
Takk for svar!