Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  821 238993
Jeg har et spørsmål ang tatoveringer til dere som driver med det.
jeg har tatt hudtransplantasjon på magen og hendene, kan jeg tatovere over dette?
har lest rundt på nettet og sett at det er forskjellige meninger om dette.
transplantasjonen tok sted i 95.
Hudtransplantasjon fra andre deler av kroppen da? (aka din egen hud)
Jeg ser ikke hvorfor dette ikke skulle gå. Jeg har selv et stort arr oppover hele brystet og da jeg var inne å tattoverte meg spurte jeg tattovøren om det var mulig å tattovere over det. Det skulle gå helt fint.

Men er du veldig usikker stikker du innom en tattovør og hører med ham. Evt. gå til legen din i tilegg.
Ja det er min egen hud, fra lårene.
Jeg tror det viktigste når du skal tatovere deg, er at det er noe du kan leve med. Navnet til kjæresten, Politiske symboler, Logoer til favoritt ditt og datten er gode eksempler på dårlige ideer vil jeg tro.
Jeg var på tur til å ta en tatovering i polen når jeg var på klassetur, men ombestemte meg i siste liten.
Var vel kanskje like greit. Skal jeg ta en tatovering blir det nok enda noen år til, og det blir en liten en.
En veninne av min mor har forresten en kjempekul tatovering. Teksten "Bite me" på rumpa. kjempekult kanskje når hun var 17, men i en alder av 30 så angrer hun.
Sitat av spelley Vis innlegg
Bare spørr her jeg... tatoveringen jeg har på brystet er svart og rød, de røde fargene kan merkes ganske enkelt om jeg drar hånden min over tatoveringen, på en måte som ett arr. Det er greit det, men jeg syntes det er rart at det gjelder bare det røde... TAtoveringen har også klødd litt. Er sånn 1 år siden jeg tok den, så syntes det er litt rart at dette skjer no...
Vis hele sitatet...
opplever til tier det samme med mine tattoos, riktig nok bare svarte men de blir på en måte uthevet og klør litt noen ganger

kommer snart en tattoo med dattra mi på armen da kommer noe ett bilde etterhvert
Sitat av Exclownz Vis innlegg
Jeg tror det viktigste når du skal tatovere deg, er at det er noe du kan leve med. Navnet til kjæresten, Politiske symboler, Logoer til favoritt ditt og datten er gode eksempler på dårlige ideer vil jeg tro.
Jeg var på tur til å ta en tatovering i polen når jeg var på klassetur, men ombestemte meg i siste liten.
Var vel kanskje like greit. Skal jeg ta en tatovering blir det nok enda noen år til, og det blir en liten en.
En veninne av min mor har forresten en kjempekul tatovering. Teksten "Bite me" på rumpa. kjempekult kanskje når hun var 17, men i en alder av 30 så angrer hun.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke helt logikken din med at det skal være en "dårlig" ide å tatovere navnet / fødselsdatoen til datteren din på kroppen, kan du utdype dette litt nermere? Ellers kan jeg være litt enig med politiske symboler, og navnet til kjæresten.
Når du snakker om veninnen av din mor at hun har en tatovering på ræven hvor det står "bite me", på ræven, ville jeg likegodt gidd faen i den i ettertid, det er nesten ingen som får se den, såå... CARE?

Sitat av kenny Vis innlegg
Ja det er min egen hud, fra lårene.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke at dette skal være noe problem, blekket blir stiftet ( :P ) ned i lærhuden , og der holdes fargene. For sikkerthetsskyld, spørr din lokale


Sitat av tribalgoth Vis innlegg
opplever til tier det samme med mine tattoos, riktig nok bare svarte men de blir på en måte uthevet og klør litt noen ganger

kommer snart en tattoo med dattra mi på armen da kommer noe ett bilde etterhvert
Vis hele sitatet...

Okei, flott å høre at det ikke bare var meg, begynte å gruble på den hinsides tanken om at jeg muligens kunne være allergisk mot fargene :P
Sist endret av Spelly; 24. mars 2009 kl. 17:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I min tidlig barndomsalder skaffet jeg meg en tattovering i tyrkia.
Altså henna tattovering.
Dette ødelaga meg rett og slett helt forferdelig da jeg fikk infeksjon, kløe og en stor allergi i ettertid (pollen osv)
Jeg lurer da på om det er en fare for at jeg ikke tåler tatoveringer samme som at jeg ikke tålte henna?
Eller er det noe vi alle mennesker tåler?
Hvis ikke, er det noen form for tester jeg kan ta hos legen sånn at jeg vet at min kropp tåler tatovering?

takker for svar
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
man kan alltids være allergisk mot noe i blekket, selv om det man bruker i norge er bra mye tryggere enn mange plasser i utlandet, som minimerer faren for infjeksjoner.

jeg vil anta grunnen til at du fikk infeksjon i tyrkia grunnet dårlig hygiene, da dette somregel er årsaken.
Sitat av Raza Vis innlegg
I min tidlig barndomsalder skaffet jeg meg en tattovering i tyrkia.
Altså henna tattovering.
Dette ødelaga meg rett og slett helt forferdelig da jeg fikk infeksjon, kløe og en stor allergi i ettertid (pollen osv)
Jeg lurer da på om det er en fare for at jeg ikke tåler tatoveringer samme som at jeg ikke tålte henna?
Eller er det noe vi alle mennesker tåler?
Hvis ikke, er det noen form for tester jeg kan ta hos legen sånn at jeg vet at min kropp tåler tatovering?

takker for svar
Vis hele sitatet...
Stor fare for at dette ikke var ekte henna, men heller en blanding som ofte blir brukt av tvilsomme mennesker som inneholder noe som heter PPD, eller hva det var... Ekte henna er det de færreste som reagerer på, den er forsåvidt rød/brun. PPD-henna er sort, og folk flest får utslett av dette.
Noen som kjenner til en rimelig å god tattovør? Har en Kladd på en tattis som vil ta rundt 5 timer å gjennomføre, dem lokale tattovørene skulle ha rundt 8-9000,- for den. Prisen er egentlig ikke så mye å si på, men er litt usikker på kvaliteten jeg vil oppnå hos dem.
Noen som kjenner en god en?
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Noen som kjenner til en rimelig å god tattovør? Har en Kladd på en tattis som vil ta rundt 5 timer å gjennomføre, dem lokale tattovørene skulle ha rundt 8-9000,- for den. Prisen er egentlig ikke så mye å si på, men er litt usikker på kvaliteten jeg vil oppnå hos dem.
Noen som kjenner en god en?
Vis hele sitatet...
Lets buzz, house of pain. Tatoveringen jeg holder på med hos lets buzz, brukte jeg 6 timer med linjene og litt skygge, gjenstår farger, noe som tar ytterligere 5-6 timer. De har gratis coverup, eller hva det heter også. Dette er slik at de går over steder hvor det ikke har kommet skikkelig med blekk når de har tatovert. o.l.
Sitat av spelley Vis innlegg
Lets buzz, house of pain. Tatoveringen jeg holder på med hos lets buzz, brukte jeg 6 timer med linjene og litt skygge, gjenstår farger, noe som tar ytterligere 5-6 timer. De har gratis coverup, eller hva det heter også. Dette er slik at de går over steder hvor det ikke har kommet skikkelig med blekk når de har tatovert. o.l.
Vis hele sitatet...
Vet du hva ca prisen på rundt 5 timers jobb?
Er litt usikker på om dem opererer med times betaling eller om dem bare setter en fast pris på en jobb utfra størrelse og utstyr som går med + time.
Kanskje bedre å spørre hva dem tok for dine første 6 timer.
Sist endret av The_WEB_KILLER; 6. april 2009 kl. 12:04.
Jeg har tenkt på å spare til en tatto..
Planlegger en Chest Piece Hoved ingrediensen skal være Putrefaction in progress.. Men vil ha en del detaljer rundt dette..
Ikke noe mere skrift men motiver og sånn..

Noen som har noen ide om hva som passer til dette? alt fra newschool/oldschool er fett.
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Vet du hva ca prisen på rundt 5 timers jobb?
Er litt usikker på om dem opererer med times betaling eller om dem bare setter en fast pris på en jobb utfra størrelse og utstyr som går med + time.
Kanskje bedre å spørre hva dem tok for dine første 6 timer.
Vis hele sitatet...
1000 kroner timen er standard hos de fleste vil jeg tro. Justeringer for utstyr og vanskelighetsgrad forekommer.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
1000 kroner timen er standard hos de fleste vil jeg tro. Justeringer for utstyr og vanskelighetsgrad forekommer.
Vis hele sitatet...
Blitt forespeilet en pris på 9-10.000,- for hele tatisen. og en arbeids tid fra 5-7 timer. så var da voldsom til justering
Noen erfaring fra Starlight i Drammen?

Var innom der en dag jeg passerte, men han/de bak disken var ikke akkurat Kat von D... Ikke det at utsenede betyr noe i dette øyemed, men når hygienen til ekspeditøren ser ut til å være værre enn nabobikkja frister det ikke å ta tattisfantasien videre der i allefall.

erfaringer tas imot med takk
noen som har noe erfaring med You Gotta Love It Tattoo?
Sitat av spelley Vis innlegg
Bare spørr her jeg... tatoveringen jeg har på brystet er svart og rød, de røde fargene kan merkes ganske enkelt om jeg drar hånden min over tatoveringen, på en måte som ett arr. Det er greit det, men jeg syntes det er rart at det gjelder bare det røde... TAtoveringen har også klødd litt. Er sånn 1 år siden jeg tok den, så syntes det er litt rart at dette skjer no...
Vis hele sitatet...
Jeg så du fikk svar om det svarte tidligere i tråden, men kan bekrefte at rødfargen "stikker ut" mye mer enn andre farger etter mine erfaringer. Både mine egne tatoveringer med rødt og mine venners sine kan man merke godt at rødfargen er uthevet, så jeg vil tro at det er helt normalt.

Edit: Kløing er også ganske normalt, min klør også noen ganger men mest viss jeg får allergiske reaksjoner i forhold til hund/katt da tatoveringer blir mye mer håven enn resten av huden. :/
Sist endret av Az0g; 6. april 2009 kl. 19:49.
Sitat av The_WEB_KILLER Vis innlegg
Vet du hva ca prisen på rundt 5 timers jobb?
Er litt usikker på om dem opererer med times betaling eller om dem bare setter en fast pris på en jobb utfra størrelse og utstyr som går med + time.
Kanskje bedre å spørre hva dem tok for dine første 6 timer.
Vis hele sitatet...
Hele tatoveringen min koster 8000.- ca 12 timer tatovering + coverup.
Vanskelighetsgraden får dere vurdere selv: http://i42.tinypic.com/2lt69ew.jpg
men flott at det ikke bare er jeg som klør på tatoveringsområdet, og rødfargen er litt "utenfor" huden.
Sist endret av Spelly; 6. april 2009 kl. 20:23.
Sitat av spelley Vis innlegg
Hele tatoveringen min koster 8000.- ca 12 timer tatovering + coverup.
Vanskelighetsgraden får dere vurdere selv: http://i42.tinypic.com/2lt69ew.jpg
men flott at det ikke bare er jeg som klør på tatoveringsområdet, og rødfargen er litt "utenfor" huden.
Vis hele sitatet...
Flott den der spelley. hmm skulle tro den ville være mer vanskelig enn den jeg vil ha. Har du nå rabatter eller nå sånt? iom at prisen ble så lav? får det liksom ikke helt til å gå opp med prisene dem opererer med her oppe.
Jeg har null rabatter, kan dog være de gir litt "friend" rabatt, siden de kjenner meg og jeg har tatovert meg der før. Men i utgangspunktet vil jeg si at de har en ganske fin pris på tattos. Anbefaler studioet på det varmeste Thomas brudvik er eieren av studioet: http://no.wikipedia.org/wiki/Tomas_Brudvik han har vunnet mange priser i newschool tatoveringene sine, forøvrig har flere av tatovørene der vunnet priser.
Ventetiden på studioet er 1 månede, mens på Thomas er 2 måneder ventetid, han er litt mer etterspurt :P.
Jeg leker litt med tanken om å tattovere en tradisjonell smiley på den rumpeballen min, litt funny og såpass skjult at den er en privatsak Det jeg lurer på er om det er ekstra smertefullt å tattovere på dette stedet?
Tviler på at det stedet gjør noe som helst ekstra vondt, alt tyder på at det er det minst smertefulle stedet...
@spelly. om jeg poster tattis kladden, kunne du event. ha hørt med dem hva prisen ville komme på for meg når du har neste time?
er en stund til jeg har neste time dog, men kan sende mail til tatovøren min eller noe slikt.
Post kladden du, og si hvilke mål du skal ha på den, samt hvor den skal plasseres.
2 versjoner da. vil tro du kan sammenligne med din rygg.
Bare kladd som er satt sammen i gimp, så er litt varierende kvalitet.

Tusen takk forresten.
Sist endret av The_WEB_KILLER; 7. april 2009 kl. 00:44.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av jon.blund Vis innlegg
Bodysuit er ikke alt over underlivet, ikke nødvendigvis hender eller hals heller, og i hvert fall ikke i ansiktet!

Den klassiske japanske bodysuiten, kalt horimono, dekker beina, magen, brystet, armene og ryggen, og etterlater ofte en stripe hud fra toppen av brystet og ned til bukselinningen så man skal kunne kneppe opp skjorten uten at det vises.

Tidsmessig kommer det an på hvor ofte du sitter i stolen, men det tar raskt et par år om ikke mer. Traff en kar som hadde tatt halve siden av kroppen og halve gjensto. Han hadde brukt to og en halv måned, rundt 400 timer hvis jeg ikke husker feil. Men det er virkelig ikke sunt. På det verste hadde han sittet 10 timer i strekk og hatt 41 i feber etterpå. Det er rimelig drøyt for en voksen mann mellom 45-50 år.
Vis hele sitatet...
Traff igjen han karen som hadde tatt halve kroppen og han hadde fullført hele bodysuiten sin nå, og jeg fant ut at jeg løy i foregående sitat. På hele bodysuiten hadde han brukt 176 timer fordelt over ca 4 måneder, som tilsvarer 1,46 timer hver dag
Er det noe håp å få tatovert en smiley på pekefingeren min?
Sitat av Ole KI Vis innlegg
Er det noe håp å få tatovert en smiley på pekefingeren min?
Vis hele sitatet...
Såklart er det håp. Bare dra innom tattosjappa og si du vil ha en smiley på pekefingeren!

Men ikke regn med at siden den er så liten, så vil det koste veldig lite. De fleste tattovører jeg har vært borti kjører en minimunspris grunnet nål, og alt utstyret som brukes.. siste stedet jeg var hadde de en minimumspris på 700kr, kan jo alltids gi deg en pekepinn.

Så ja, min erfaring sier at det er massevis av håp for deg, gå å ta den!
Er det noen i Norge som tattoverer i samme stil og er like dyktige som Thomas Hooper, eller må jeg ut med en NYC tur?

http://thomashooper.wordpress.com/20...ular/img_2927/
http://thomashooper.files.wordpress....8/img_2928.jpg
http://thomashooper.files.wordpress....sleeve-003.jpg
http://thomashooper.files.wordpress....sleeve-007.jpg
http://thomashooper.files.wordpress....pg?w=470&h=835
http://thomashooper.files.wordpress....pg?w=470&h=835

Kun svar om du har førstehåndserfaringer med tattovører eller har portoføljer å vise til. Jeg er klar over at Thomas kommer til Norge i sommer, men han har desverre ikke tid til meg da han skal ferriere og allerede har en kunde han skal tattovere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann!

Noen som har noen bra forslag til en slags Hawaiian flower tattoo? Skal ikke være for stor, og den skal ha 4 blader ca. Har lett litt rundt på nettet, men har ikke funnet noen som har truffet enda...

Skal btw ikke være til meg, men til en jente.
Sist endret av ollibolli; 6. juni 2009 kl. 23:01.
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Heisann!

Noen som har noen bra forslag til en slags Hawaiian flower tattoo? Skal ikke være for stor, og den skal ha 4 blader ca. Har lett litt rundt på nettet, men har ikke funnet noen som har truffet enda...

Skal btw ikke være til meg, men til en jente.
Vis hele sitatet...
Tenkte du på en sånn her da?
http://www.globusjourneys.com/Common...ian-flower.jpg
Fetere med lotus eller kirsebærblomst, jeg har lotus. Kan være kult og lurt å kanskje kjøre litt orginalt.
@ voktern... Thomas Brudvik er veldig flink! Du kan se litt av tatoveringene hannes her: http://letsbuzz.no/tomasmeny.html Men det er bare en liten brøkdel. Nettsiden har ikke blitt oppdatert på 2 år, med bilder.
jeg har lurt på å skaffe meg en tatovering i en ganske god stund nå, og jeg har kommet fram til at det i så fall må være noe som har litt mening og dybde for meg personlig.

så da tenkte jeg på å tatovere et par latinske fraser som de fleste sikkert er godt kjent med:

memento mori
tempus fugit
carpe diem

norsk:
husk, du skal dø
tiden flyr
grip dagen

de tre korte frasene inneholder i hovedsak hele livsfilosofien min.
er fremdeles usikker på nøyaktig hvor tatoveringen skal være og hva slags type skrift det skal være.

noen forslag?
Sitat av isak elrik Vis innlegg
jeg har lurt på å skaffe meg en tatovering i en ganske god stund nå, og jeg har kommet fram til at det i så fall må være noe som har litt mening og dybde for meg personlig.

så da tenkte jeg på å tatovere et par latinske fraser som de fleste sikkert er godt kjent med:

memento mori
tempus fugit
carpe diem

norsk:
husk, du skal dø
tiden flyr
grip dagen

de tre korte frasene inneholder i hovedsak hele livsfilosofien min.
er fremdeles usikker på nøyaktig hvor tatoveringen skal være og hva slags type skrift det skal være.

noen forslag?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vet selv hvor du vil ha den, tror jeg ikke engang du har tenkt deg godt nok om når det gjelder tattoveringen, Kan ta feil selvfølgelig.
Nå vet ikke jeg noe om hvordan kroppsbygning du har eller noe, så blir vanskelig å si hvor du skal plassere tattoveringen. Aner ikke. hadde kanskje plassert den på halsen, eller i nakken. Men jeg vet ikke hvor synlig du vil ha den?
Eller kanskje på brystet?
Sist endret av Saint123; 9. juni 2009 kl. 18:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, jeg er på leting etter bilde av en tatovering jeg så en gang. Det var en mann som hadde tatovert en ørn over hele ryggen sin, når han satt normalt ned med armene sine, så satt ørna med vingene nede. Men når mannen slo ut med armene sine, så ser det ut som ørna slår ut vingene sine. jeg har virkelig prøvd å lete etter bildet/bildene av denne spesielle tatoveringen, men klarer ikke å finne det. Er det noen som har sett det, og vet hvor jeg finner det ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har veldig lyst til å tatovere: Ikke ta for gitt at livet er rikere i det man regner som stort, enn i det man regner som lite.

Jeg bor i Oslo-området, hvor mye vil dette koste sånn ca, og er det noen som har noen anbefalinger om hvem som er flinke på å skrive og ikke nødvendigvis tegne?
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Jeg har veldig lyst til å tatovere: Ikke ta for gitt at livet er rikere i det man regner som stort, enn i det man regner som lite.

Jeg bor i Oslo-området, hvor mye vil dette koste sånn ca, og er det noen som har noen anbefalinger om hvem som er flinke på å skrive og ikke nødvendigvis tegne?
Vis hele sitatet...
Jeg skal ha en kombinasjon av tegning og skriving. Skal ta min på Lucky 7 om 12 dager. Kan komme tilbake med resultatet når det er gjort. Skal "tegne" en stor X på hver underarm, med en banner som går midt på hver X, hvor det står "now" på den ene og "forever" på den andre.

Ang pris på den du vil ha, så har nok fonttype og fontstørrelse noe å si også. Jeg vil tippe rundt 1000 – 1500 kroner. Tror minsteprisen er 1000 kroner.
Har selv lyst til å ta noe Norrønt/viking tattoveringer. Har planer om å ta et gammel viking armbånd rundt håndleddet, men Mjølnir er noe jeg også kunne tenkt meg. Ellers vil jeg ta et kinesisk tegn og det alltid så orginalet etternavnet på armen.
har lenge hatt lyst på tatovering, vurderer å tatovere Yoda på innsiden av armen. Men, må vente til jeg blir 18
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har hørt at man kan etterfylle de fleste tattoveringer, men jeg klarer ikke å få det til å stemme at en detaljert tattovering på overarmen kan se like bra ut om armen vokser til dobbel størrelse og man etterfyller?
Noen her som kjenner til steder/sted her til lands hvor det er egne "Sjømann/Seiler" tatovør(er)?
(Kun av interesse)
Sist endret av DerComment; 25. juli 2009 kl. 00:32. Grunn: AH! Glemte å Google først. Beklager!
Sitat av Brell Vis innlegg
Jeg leker litt med tanken om å tattovere en tradisjonell smiley på den rumpeballen min, litt funny og såpass skjult at den er en privatsak Det jeg lurer på er om det er ekstra smertefullt å tattovere på dette stedet?
Vis hele sitatet...
så en episode av miami ink der det var en kunde innom og sku tattovere ene rumpeballen, og da blei det sagt att rumpa var en av de verre stedene og tattovere seg, yoji har jo en dfrage hale over rævva og han sa han heller ville bli piska enn og tattovere seg der igjen

så rævva er nok litt ræva no pun intended
Sitat av rettOpp Vis innlegg
hva skjer med en tattovering på overarmen/skulder hvis du legger på deg feks 20kg muskler i løpet av par år?
Vis hele sitatet...
utenom at det ikke går an å legge på seg 20kg muskler på to år, så vil det neppe ha så mye å si. Det avhenger jo også av detaljer etc i tatoveringen.
Sist endret av alphamale; 27. juli 2009 kl. 18:20.
Noen som har erfaring med tattovering på Pikken
Har lenge vurdert en smiley der, og har så og si gått inn for det.
Har 10 tattoveringer fra før, og vil si lillefingern og albuen var vondest når det gjaldt smerte, men hvordan vil smerten
være på pikken kontra albue+lillefinger. Det kommer kanskje ann på person til person, men mer eller mindre vondt. Takler det jo selvfølgelig, Men tenkte å ta med Venniner og kompiser til showet da the legend skal tattoveres.

Og vil ikke stå der å skrike og hyle som en stukken gris.
Et siste spørsmål : På pikken være stiv da den skal tattoveres for best resultat eller slapp - Blir nok ikke noe stress ettersom tattoverings personen er en deilig dame .) - ellers har jeg jo med noen jenter som sikkert kan gi en hjelpende hånd, Haha.
Sist endret av Saint123; 27. juli 2009 kl. 19:27. Grunn: Morsomt :)
Sitat av KingPill Vis innlegg
Noen som har erfaring med tattovering på Pikken
Har lenge vurdert en smiley der, og har så og si gått inn for det.
Har 10 tattoveringer fra før, og vil si lillefingern og albuen var vondest når det gjaldt smerte, men hvordan vil smerten
være på pikken kontra albue+lillefinger. Det kommer kanskje ann på person til person, men mer eller mindre vondt. Takler det jo selvfølgelig, Men tenkte å ta med Venniner og kompiser til showet da the legend skal tattoveres.

Og vil ikke stå der å skrike og hyle som en stukken gris.
Et siste spørsmål : På pikken være stiv da den skal tattoveres for best resultat eller slapp - Blir nok ikke noe stress ettersom tattoverings personen er en deilig dame .) - ellers har jeg jo med noen jenter som sikkert kan gi en hjelpende hånd, Haha.
Vis hele sitatet...
Haha. Har meget lite erfaring på omeråde, men fortell oss hvordan det går!
Sitat av Source Vis innlegg
Haha. Har meget lite erfaring på omeråde, men fortell oss hvordan det går!
Vis hele sitatet...
I will Forhåpentligvis får jeg bestilt time til nå i starten av august så, I løpet av aug/sep får jeg vel skrevet hvordan det hele gikk
ta heller å kjør på med noen spiraler nedover kølla, så det blir som en drill! litt mer orginalt da!
Sitat av alphamale Vis innlegg
utenom at det ikke går an å legge på seg 20kg muskler på to år, så vil det neppe ha så mye å si. Det avhenger jo også av detaljer etc i tatoveringen.
Vis hele sitatet...
Du snakker ikke av erfaring skjønner jeg, 20 kg skal nok gå helt fint å legge på seg. Selv om ikke alt er muskler har det jo noe å si på omkretsen der man har tatt tattoo
Sitat av ollibolli Vis innlegg
ta heller å kjør på med noen spiraler nedover kølla, så det blir som en drill! litt mer orginalt da!
Vis hele sitatet...
Jeg spurte ikke om din mening angående tattoveringen jeg skal ta det har jeg allerede bestemt.