Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 487
Heisann. Jeg håper noen der ute kan svare på dette, for det kan ikke jeg...
Jeg fikk i julegave av typen en DS og to spill. Det ene funka kjempegreit, og når jeg ville spille det andre, funka det ikke...
Det står "press start", så jeg gjør nå det. Der blir plutselig hele driten blå og sier at det er error i savings-greierne. Og når jeg da trykker videre, så kommer det opp spilletid (til tross for at jeg ikke har spilt spillet noen gang) også new game. Hjelper ikke uansett hva jeg gjør, spillet bare restarter seg selv.

Får jeg dette byttet, tror dere? Og hva kan være grunnen til denne feilen?
Hvilke spill er det? (Som ikke funker)
Sist endret av Ozma; 29. desember 2008 kl. 00:21.
Pokemon diamond version... Ja, jeg er to år i hodet og elsker det spillet! =D
Du får nok byttet det; ja.
Tror kanskje du må bytte før første januar så skyndt deg!
:O Jammen jeg kommer meg jo ikke på en Gamestop-butikk før den 5. januar *gråte*
Så lenge det ikke er din feil at spillet er ødelagt (noe det åpenbart ikke er) har du hvertfall 2 uker fra 24. til å bytte det, om ikke mer. Er en reklamasjonssak, ikke vanlig bytte.

Gotta cath `em all!!
Det er da bare å vandre til butikken å si det som det er.
Om det altså ikke var din feil, i det heletatt. Så er det jo bare rett og rimelig og helt etter loven at du skal
få nytt spill! Kos deg.