Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1367
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg har nå fått kontakt med en som selger amf (polakk) og tenker kjøpe 1g. Jeg har aldri prøvd amf før, eller andre sentralstimulerende. Hva dose bør jeg starte med, hvor langvarig blir en nedtur på 1g over en helg? Vil jeg risikere å være rusa til mandag?
Jeg ønsker å prøve dette nå, da jeg har fått fast jobb og venter på å starte opp (ca 2.5 uke til). Dagene blir lange og meningsløse. Tror ikke jeg vil ha et problem med at jeg blir avhengig og begynne bruke når jeg er i jobb, da jeg opplever mye glede av å ha en meningsfull jobb og noe som fyller hverdagene med.

Setter pris på evt tilbakemeldinger.
Kjøper du og bruker et gram fra fredag-søndag vil du trolig være rimelig ødelagt på mandag.

Du kan ikke regne med å sove stort, eller spise stort, og da begynner hodet å kødde med deg.

Om du vil være fin i form mandags morgen, ta siste dose sånn i 16-tida lørdag, spis og drikk litt og pop en quetiapin til kvelds.
Anonym bruker
"Grønn Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes du kjører på med en ganske drøy mengde. Du sover ihvertfall ikke over helga, og sannsynligvis ikke før tirsdag kveld og vil være ødelagt mandagen. 50-100mg i én svelg tidlig på morgenen gir desidert mest glede pr. Krone.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke jeg vil ha et problem med at jeg blir avhengig og begynne bruke når jeg er i jobb, da jeg opplever mye glede av å ha en meningsfull jobb og noe som fyller hverdagene med.
Vis hele sitatet...
aldri i et sekund lur deg selv til å tro på dette, det er akkurat sånn folk blir avhengige.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke poenget med å begynne å ta amfetamin fordi man kjeder seg i et par uker. Det er høl i huet spør du meg rent effektmessig, og akuratt sånn avhengighet starter også.
Hvis det er første gangen så ikke gå våken mer enn EN natt - dvs fredag til lørdag.

Del opp grammet i minst 10 deler.

La det gå flere timer mellom hver gang du justerer.

Ta siste dose ved 12-16-tiden på lørdag.

DET ER IKKE NOE MÅL Å BRUKE OPP ALT

Lykke til!
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv om du har 1g så ikke ta alt!

Vil du prøve, start med ei lita linje. Funker best etter et par øl hvis det er første gang, ellers så er det lett å føle "jeg kjenner ikke noe" og tar for mye.

Tar du for mye og er våken forlenge, så kan du oppleve kraftig uro og angst utover dagen derpå.

Ha noen øl tilgjengelig, det kan redde den verste nedturen. Og husk og spis noe hver 5 time og drikk vann!
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om kvaliteten er dårlig kan du føle deg shit og rar i huet i ei uke, jeg ville sagt, ikke gå over 0.1g, vent 3-4timer, så kan du prøve 0.1 til. Stopp der.
Fraråder å få første gangs opplevelse med fart om kvaliteten er shit, men det er overkommelig, bare vit at du kan bli litt "PMS" og overfølsom emosjonelt en stund
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og du kan glemme og sove 12t+etter siste inntak
Hvordan har det gått?

Tar gjerne en oppdatering når det måtte passe.
Det er litt vanskelig å forklare deg på et forum do- og dont på et nytt stoff. Du vil oppleve en følelse du aldri har opplevd før.

Mitt tips til en førstegangsbruker er å prøve så godt man kan å spise og drikke det man vanligvis ville gjort ellers. Det er veldig lett å "glemme" å spise/drikke når man er påvirket.
Jeg tok 1g på en gang, og aldri mer. I etterkant har 1g holdt ca 1 uke til meg og da spiser og sover jeg normalt.