Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1093
Hei freaks! etter mange år med hardt bruk har min MX518 gaming mus tatt kvelden. Jeg ser nå etter en gaming mus som har ca samme tyngde + form foreløpig har jeg sett på "proteus core g502" og "Zowie Gear Gaming Mouse (FK1)" som begge har fått god tilbakemelding noen som har andre anbefalinger?

Så skal jeg ha ny skjerm ettersom min ikke engang støtter fullhd(jeg vet den er ganske gammel). Da jeg lurer på om det er noe vits med 144hz å sånne ting siden jeg har hørt mye om det men vet lite. Foreløpig har jeg ikke funnet noen skjermer jeg vurdere å kjøpe siden jeg ikke kan en dritt.

Takk får hjelpen
Hva slags skjermkort har du? Hjelper lite med 144 hz skjermer hvis skjermkortet er ganske gammelt.
Noe som kan tyde på her. Se på freesync og Gsync sistnevnte er det beste som du har nvidia skjermkort (GTX 970) eller bedre.

AMD skjermkort bør du ikke kjøpe nytt, skal du ha det, så kjøp det brukt.
Vurdert R.A.T. 7?