Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1018
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Jeg kikker litt på Chess Sjakkmatt, Djuice Nonstop M og Telenor Komplett M.

Det eneste jeg lurer på er om siden det er fri bruk av SMS osv, gjelder det i utlandet? Det er litt dumt å dra til spania også komme hjem med en regning på ett par tusen kroner pga overbruk.

Noen som kan hjelpe meg?
Det gjelder i Norden, men ikke i Spania nei. Gjelder egne priser.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Jeg leste nå på djuice noe som jeg lurte på. Se fet tekst.

RING BILLIGERE I EU/EØS OG NORDEN
Har du abonnementene all in 1, all in 1 web, nosntop eller deal/bigdeal, kan du bruke av dine inkluderte ringeminutter i EU- og EØS-land. Tjenesten må bestilles, men koster ingenting å ha.

PRISER:
5,99 i oppstart per samtale for alle utgående samtaler. Her bruker du av dine inkluderte ringeminutter.
Når inkluderte minutter er brukt opp , er oppstartspris 5,99 per samtale og du betaler den norske minuttprisen som gjelder for ditt abonnement.
For innkomne samtaler er prisen 5,99 per samtale
Vis hele sitatet...
Mener de at ringeminuttene jeg får med dvs fri sms, fri tale vil fungere i spania, sverige, danmark osv? Eller må jeg betale 5,99 hver gang for å bruke mine inkluderte ringeminutter/sms?
Sist endret av HanDuck; 30. mai 2013 kl. 11:10.
Dvs at du ringer "gratis", men må betale 5,99kr i oppstart. 5,99kr er bare for tale.