Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 5576
God kveld, Freaks!
I morgen skal jeg ut og kjøpe meg ny smarttelefon. Har mer eller mindre bestemt meg for en iPhone 4S, men samtidig leter jeg etter noen som kan overbevise meg til å velge en annen, men i så fall, hvilken?

Håper dere kan hjelpe meg, da jeg har det utrolig vanskelig for å velge slike ting..Takk på forhånd!
samsung s4 fordi den er bedre ... mye bedre ... raskere , større og bedre skjerm . android, samsungen er mere for pengene og sist Iphone er ut
Hadde lett kjøpt meg en Samsung 4s som nevnt over.
Men, om du først skal ha deg et eple, hvorfor ikke 5'ern? Den er jo mye penere..
Når det kommer til dagens telefoner, så er det nesten ett fett hvilken av toppmodellene du velger (om du er i dette prissegmentet).

- iPhone 4s/5 fordi du vil ha en telefon som er lett å bruke og stort sett bare fungerer veldig bra, har et bra design, og iOS.
- Samsung S4 fordi du vil ha en Android telefon med den beste skjermen og beste ytelsen.
- HTC One fordi du vil ha den lekreste telefonen på markedet (min mening), og med kraftig lyd.
- Sony Xperia Z fordi du vil ha en solid telefon som tåler røff bruk.

Les deg litt opp på de forskjellige og bare ta et valg. Du kommer uansett til å bli veldig fornøyd. Jeg hadde tenkt å kjøpe HTC One helt til jeg fikk et tilbud på en billig iPhone 5. Alltid vært en tilhenger av Android, men må si meg veldig fornøyd med iPhonen selv om jeg hadde foretrekt en Android telefon.

TL;DR: Velg det du helst vil ha for dine grunner, kjøp det, og du kommer til å bli veldig fornøyd.
Sist endret av Flaskepost; 11. mai 2013 kl. 00:16.
Note2, fordi du driver å tegner og liker stor skjerm og ekstremt godt batteri
Og et stort minus med iphone er innebygd batteri, kjipt å ikke kunne bytte batteri når du går tom for strøm og ikke har mulighet til å lade tlf
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
idiotPhone. Nei, huff.

Kjøp Android.

Alle alternativene er nevnt ovenfor.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
idiotPhone. Nei, huff.

Kjøp Android.

Alle alternativene er nevnt ovenfor.
Vis hele sitatet...
Hva er egentlig problemet med iPhone? Jeg liker det, og det duger fint til mitt bruk, mine opplevelser innen Android har vært mye av det samme, men iPhone har en feel som det bare er få Android mobiler som klarer og gjenskape, for meg iallfall.
Eneste problemet jeg har med iphone er at de setter opp prisen bare pga av navnet. Kan være med på at for et par-tre år siden var de overlegen android telefoner i brukervennlighet og stabilitet men ikke nå lengre. Virker også som android har flere muligheter for å få telefonen akkurat slik du vil ha den, dvs forskjellige roms og launchere.
Trådstarter
Tusen takk for mange tilbakemeldinger, jeg har helt klart fått noe å gruble på i natt Elsker designet og den "feelen" som iPhone har..virker solid. Har heller aldri hatt en Android-telefon, så jeg er litt redd for å bruke en god mengde penger og så bli misfornøyd. Pluss at designet og plastikken på Samsung sine Galaxy-modeller er ikke noe jeg er så veldig fan av. Faen det er vanskelig å bestemme seg noen ganger..
Sist endret av Shitbreak; 11. mai 2013 kl. 01:12.
ville selv gått for Iphone da de er mer stilfull og passe stor skjerm og tar ikke stor plass i handa, uansett om android telefoner er raskere osv så er det ikke serlig merkbart... med mindre du er en telefon enstusiast og vil ha det raskeste og "beste" så burde du vel gå for s4
Ser faktisk ikkje problemet med iphone? mine er jailbreaka, har hatt den sia release (iphone 4) og er fortsatt stabil som berre det! kjem sjølvsagt an på kor mange tweaks eg har inpå, og kor mykje minne som er tilgenglig etc. (er ikkje eit problem med iphone 5).

Av det eg har opplevd av android, så kresjer appane i hytt og pine, og eg føler at OSet er rotete, og lite optimalisert.

Ville ambefalt iPhone om du liker iOS, designet av telefonen etc. Gå sjølvsagt for android om det er din kopp te, her er det også mykje å velge mellom, HTC og Sony er mine favorittar i android verdenen. Samsung telefonane kjennes billige ut, og syns heller ikkje dei ser så pene ut.

Angåade cpu kraft og minneforbruk etc. så er iOS ekstremt mykje meir optimalisert, dette er jo fordi det er lite forskjell i hardwaren til telefonane, og apple utvikler sjølv telefonen samt OSet.

Med android kan du oppleve lagg i menyar og slikt, mens ved iOS vil du nokk aldri merke det.

Android er heilt klart entusiast mobilar, mens iPhone er meir mot ola nordman som vil at alt skal fungere uten for mykje slit.
Sist endret av R0flcopter; 11. mai 2013 kl. 01:20.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Ser faktisk ikkje problemet med iphone? mine er jailbreaka, har hatt den sia release (iphone 4) og er fortsatt stabil som berre det! kjem sjølvsagt an på kor mange tweaks eg har inpå, og kor mykje minne som er tilgenglig etc. (er ikkje eit problem med iphone 5).
Vis hele sitatet...
jo, så absolutt. selv bruker jeg oppimot 80 % ram, selv når jeg ikke bruker telefonen.
Syns du burde gå for en Android telefon. Du får mye mer for pengene samt at Android er mye mer stabilt enn iOS.
Lagt merke til at de som anbefaler Samsung også rakker veldig ned på iPhone? "Idiotphone" etc...Tror det rett og slett bare er blitt en greie som er bitt seg fast i hodet på mange.

Min anbefaling: iPhone, fordi Apple leverer alltid.
Jeg ville gått for android av den simple grunnen at Iphone kommer mest sannsynlig til å bli dårligere og dårligere for hvert år som kommer, mens android kommer til å bli bedre og bedre. Så hvis du kjøper en android nå kommer du fortsatt til å ha alle de samme appsene og alt det der. Slipper å kjøpe nye apps for hver telefon liksom. Det er egentlig derfor det er litt viktig å kjøpe riktig operativsystem til ditt bruk. Jeg har sikkert 400kroner i apps på telefonen, så å kjøpe en Iphone nå ville jeg tapt alle de pengene.
Har iPhone fått støtte for widgets enda? Eller må man enda kjøpe android for å få en fornuftig homescreen?
Sitat av etse Vis innlegg
Har iPhone fått støtte for widgets enda? Eller må man enda kjøpe android for å få en fornuftig homescreen?
Vis hele sitatet...
jailbreaking fikser dette med dashboard x bla. men ikkje nativly nei.
Sitat av Sonic Vis innlegg
Eneste problemet jeg har med iphone er at de setter opp prisen bare pga av navnet.
Vis hele sitatet...
iPhone 5 og Galaxy s4 koster ca the samme å produsere, allikevel har de lik pris. Apple har høy pris grunnet navnet sa du??

til TS. spørs hva du bruker telefonen til. Selv bruker jeg mobilen mer til appbruk og internett, kontra sms og ringing. Derfor ville jeg ha stor skjerm og kjøpte Note II. For mange kan 5,5" kjennes stort ut, men det tar rask til å bli vant til det. Etter å ha blitt vant med 5,5" er alle andre telefoner bare leketelefoner. Byttet fra iPhone 5 til Note 2, men kvalitetsforskjell på byggkvalitet er ikke noe jeg tenker på egentlig. En telefon er en telefon, det knirker jo ikke akkurat i plastikken så.
Sist endret av mo3; 11. mai 2013 kl. 14:38.
Fikk Sony Xperia Z for et par dager siden... det er den beste telefonene jeg noen gang har hatt.

Positivt:

Skjermen - Stor og klar skjerm i full HD. Det er fantastisk å se bilde og film på denne takket være Sony Bravia Engine som gjør bildene skarpere og mer fargerike.
Byggekvaliteten - Her er det brukt glass både foran og bak. Låseknappen er laget av aluminium, som ser lekkert ut. Den kommer med "antiknusfilm" på glasset som skal forhindre at glasset knuser. Den filmen får lettere riper enn glasset, men det følger med ripebeskyttelse som man kan ta på selv.
Vann og støvsikker - Det er utrolig praktisk med en telefon som tåler vann. Ulempen er at alle kontakter er dekket med en luke, det er for min del ikke noe som plager meg nevneverdig.

Negativt:

Høyttaler - Den er plassert litt dumt. Når man holder mobilen med høre hånd er det lett å dekke til høyttaleren.
Batteri - Skal du kjøpe en slik mobil, må en også finne seg i at batterilevertiden ikke er særlig lang. Uansett ser det ut som den slår min gamle mobil, Galaxy S2.

Dette er absolutt en telefon jeg vil anbefale alle. Sony har falt litt bort fra mobilmarkedet de siste årene, men nå har de virkelig kommer med en supertelefon.

Lykke til med kjøp av mobil
På kildene jeg fant var s4 dyrere å lage, s4 har bedre specs, iphone 5 har bare samme pris hvis du går for 16gb og da kan du ikke utvide med minnekort og s4 har netopp blitt sluppet mens iphone 5 er et halvt år gammel.
Så ja jeg vi påsta at apple tar seg bedre betalt på grunn av merkenavnet

http://www.gadgettweet.com/2012/09/i...l#.UY4_ArXvOGU
http://www.gsmarena.com/samsung_gala...-news-5732.php
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=4910
Kjøpte meg en Samsung GT-E1150i for litt siden. Kostet rundt 150 kr uten bindingstid på Teknikkmagasinet. Den passer meg utmerket. Den er såpass lite interessant at jeg slipper å bli en av de som konstant sitter med nesa i telefonen og "sjekker ting" (les Facebook o.l.) hele dagen.
Sist endret av Gamgee; 11. mai 2013 kl. 15:04.
Sitat av Sonic Vis innlegg
På kildene jeg fant var s4 dyrere å lage, s4 har bedre specs, iphone 5 har bare samme pris hvis du går for 16gb og da kan du ikke utvide med minnekort og s4 har netopp blitt sluppet mens iphone 5 er et halvt år gammel.
Så ja jeg vi påsta at apple tar seg bedre betalt på grunn av merkenavnet

http://www.gadgettweet.com/2012/09/i...l#.UY4_ArXvOGU
http://www.gsmarena.com/samsung_gala...-news-5732.php
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=4910
Vis hele sitatet...
usle 450kr mindre

Leste engang. " Å savne minnekort i 2013 er som å savne telefonkatalogen i papirform."
Sist endret av mo3; 11. mai 2013 kl. 15:21.
Sitat av mo3 Vis innlegg
iPhone 5 og Galaxy s4 koster ca the samme å produsere, allikevel har de lik pris. Apple har høy pris grunnet navnet sa du??

til TS. spørs hva du bruker telefonen til. Selv bruker jeg mobilen mer til appbruk og internett, kontra sms og ringing. Derfor ville jeg ha stor skjerm og kjøpte Note II. For mange kan 5,5" kjennes stort ut, men det tar rask til å bli vant til det. Etter å ha blitt vant med 5,5" er alle andre telefoner bare leketelefoner. Byttet fra iPhone 5 til Note 2, men kvalitetsforskjell på byggkvalitet er ikke noe jeg tenker på egentlig. En telefon er en telefon, det knirker jo ikke akkurat i plastikken så.
Vis hele sitatet...
Har både iPhone 5 og Note ll, må si meg nokså enig i at 5,5" er veldig stor med en gang. Men etter litt tid så er alt annnet smått.
Sitat av mo3 Vis innlegg
usle 450kr mindre

Leste engang. " Å savne minnekort i 2013 er som å savne telefonkatalogen i papirform."
Vis hele sitatet...
Er enig i det med minnekort men syns også at 16gb er alt for lite på en tlf og 32gb er i minste laget. Men for å få en iphone ned på samme pris som s4 så må du gå for den på 16gb og i norge har vi bare 16gb versionen av s4 enda såvidt jeg kan se. Og ganger du de 450 kronene med antall solgte enheter så blir det plutselig en mye større sum. Poenget mitt var at Apple har en større profittmargin på iphone enn samsung har på s4 og det står fortsatt.
Sist endret av Sonic; 11. mai 2013 kl. 16:19.
Trådstarter
Igjen, takk for alle innspill. Nå er det ikke lenge til jeg drar til butikken for å kjøpe meg en ny smartphone, og jeg har enda ikke kommet fram til en konklusjon..Jeg burde kanskje skrive hva jeg vil ha i en smartphone? Noen ting som er viktig for meg er: Bra kamera og video, enkel navigering, god skjerm (HD), multitasking uten at batteriet går drastisk ned, har et bredt og godt utvalg av apper og ikke minst; Lekkert og solid design!

Hvis dere fortsatt har lyst til å hjelpe meg med å bestemme hadde det vært kanon, så kom gjerne med flere innspill!
Hvorfor er ikke minnekort inn? Enkel å fin måte å lagre bilder osv på mobilen, eneste ulempe er vell at du ikke kan lagre apps.
Sitat av Heaven? Vis innlegg
Hvorfor er ikke minnekort inn? Enkel å fin måte å lagre bilder osv på mobilen, eneste ulempe er vell at du ikke kan lagre apps.
Vis hele sitatet...
Alt du kan gjøre med et minnekort kan du gjøre med ulike skytjenester - og skytjenestene er ofte bedre. Og i dag har de fleste tilgang på internett hele tiden. Jeg har aldri hatt behov for minnekort, da jeg bare legger ting på Dropbox i stede.
Sist endret av etse; 11. mai 2013 kl. 17:05.
Det er sant! Men for meg blir minnekort enklere når jeg ikke er hjemme, bruker aldri mobildata.
Sist endret av Heaven?; 11. mai 2013 kl. 17:07.
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Noen ting som er viktig for meg er: Bra kamera og video, enkel navigering, god skjerm (HD), multitasking uten at batteriet går drastisk ned, har et bredt og godt utvalg av apper og ikke minst; Lekkert og solid design!

Hvis dere fortsatt har lyst til å hjelpe meg med å bestemme hadde det vært kanon, så kom gjerne med flere innspill!
Vis hele sitatet...
Vel, igjen må jeg bare anbefale Xperia Z. Du kan jo lese denne testen her for å se om den er noe for deg
Sitat av Heaven? Vis innlegg
Det er sant! Men for meg blir minnekort enklere når jeg ikke er hjemme, bruker aldri mobildata.
Vis hele sitatet...
Man kan fint bare lagre de på mobiltelefonen og sette den til å synce når du kommer på WLAN.

Problemet med minnekort er at du må huske å ta de med deg, spesielt om du har fler. Og de har egentlig ingen nytteverdi. Man kan i hovedsak kun bruke de til 2 ting: Backup og overføring mellom ulike enheter, begge deler kan gjøres bedre av andre tjenester.

For å være ærlig er det veldig få jeg vet om som faktisk bruker minnekort til noe annet enn en utvidelses av lagringsplassen på mobilen, og da er hele poenget borte. Om du aldri tar det ut hadde det vært bedre om den bare hadde mer total lagringsplass.
Har aldri hatt behov for mer enn 16gb fordi jeg ikke har musikk på telefon(streamer, spotify offline-lister tar heller ikke mye plass), bilder tar ikke mye plass. Har heller ikke filmer/serier på telefonen. Skal jeg på langtur tar jeg med ipaden. så da har man kanskje 9-10gb igjen til apps. Du får nok apps på så mye plass. på min Note II har jeg i skrivende stund 7,18gb ledig. Programmer bruker 1,43gb, bilder og videoer 493mb.
Sist endret av mo3; 11. mai 2013 kl. 17:50.
Trådstarter
Da ble det en iPhone 5, 32 GB Takk for alle innspill, nå skal jeg gå og pakke opp den lille skjønnheten!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
jailbreaking fikser dette med dashboard x bla. men ikkje nativly nei.
Vis hele sitatet...
Nå har det jo seg sånn at de aller fleste ikke jailbreaker telefonen sin, og at det gjerne ikke kommer jailbreak før om 3-4 måneder etter utgivelsen av telefonen. Samtidig er Android widgets mer optimalisert med tanke på minne og batteriforbruk.
Sitat av Sonic Vis innlegg
På kildene jeg fant var s4 dyrere å lage, s4 har bedre specs, iphone 5 har bare samme pris hvis du går for 16gb og da kan du ikke utvide med minnekort og s4 har netopp blitt sluppet mens iphone 5 er et halvt år gammel.
Så ja jeg vi påsta at apple tar seg bedre betalt på grunn av merkenavnet

http://www.gadgettweet.com/2012/09/i...l#.UY4_ArXvOGU
http://www.gsmarena.com/samsung_gala...-news-5732.php
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=4910
Vis hele sitatet...
Kva produktet kostar å produsere er så godt som irrelevant... Fabrikken som produserer produktet skal dekke desse kostnadane, og selge den ferdige telefonen til bedrifta som står for utviklinga (apple, samsung, htc etc.), deretter skal bedrifta rekne ut kostnadane dei har per telefon, samt å rekne med faste utgiter (strøm, telefonrekningar, evt. leige av lokale, nedbetaling av lån etc.), samt lønning til kvar enkelt ansatt i bedrifta.
Jeg blir å kjøpe meg nye Sony Experia Z i sommer, når prisen har sunket litt til
Jeg synes den ser veldig bra ut, både på testene og specsa
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
samsung s4 fordi den er bedre ... mye bedre ... raskere , større og bedre skjerm . android, samsungen er mere for pengene og sist Iphone er ut
Vis hele sitatet...
Er enig, men hvis du ikke liker designet til Samsung, kan jeg foreslå Sony. Flaggskipet deres er Xperia Z. Jeg foretrekker den over Samsung. Begge to er garantert mye bedre enn iPhone
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Kva produktet kostar å produsere er så godt som irrelevant... Fabrikken som produserer produktet skal dekke desse kostnadane, og selge den ferdige telefonen til bedrifta som står for utviklinga (apple, samsung, htc etc.), deretter skal bedrifta rekne ut kostnadane dei har per telefon, samt å rekne med faste utgiter (strøm, telefonrekningar, evt. leige av lokale, nedbetaling av lån etc.), samt lønning til kvar enkelt ansatt i bedrifta.
Vis hele sitatet...
Hva er det du egentlig vil frem til med dette her?

Apple har høyere marginer enn andre mobilprodusenter, at du forsøker å forklare på ungdomsskolenivå hvilke kostnader en bedrift har forandrer ikke på det.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Hva er det du egentlig vil frem til med dette her?

Apple har høyere marginer enn andre mobilprodusenter, at du forsøker å forklare på ungdomsskolenivå hvilke kostnader en bedrift har forandrer ikke på det.
Vis hele sitatet...
Du veit ingenting om resten av ugiftene dei har. Og dei materielle utgiftene er ikkje apple sin utgift, ettersom det er foxcon som produserer telefonane om eg ikkje tar heilt feil, derfor kan du ikkje sei at apple tjener meir per telefon.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Du veit ingenting om resten av ugiftene dei har. Og dei materielle utgiftene er ikkje apple sin utgift, ettersom det er foxcon som produserer telefonane om eg ikkje tar heilt feil, derfor kan du ikkje sei at apple tjener meir per telefon.
Vis hele sitatet...
Kommer vel strengt ann på innkjøpsprisen de har det.
Sitat av mo3 Vis innlegg
usle 450kr mindre

Leste engang. " Å savne minnekort i 2013 er som å savne telefonkatalogen i papirform."
Vis hele sitatet...
Veldig praktisk til filmer osv som ikke krever høye hastigheter. Du får 64 GB sd kort til 5-600 kr.
Sitat av 23732 Vis innlegg
Nå har det jo seg sånn at de aller fleste ikke jailbreaker telefonen sin, og at det gjerne ikke kommer jailbreak før om 3-4 måneder etter utgivelsen av telefonen. Samtidig er Android widgets mer optimalisert med tanke på minne og batteriforbruk.
Vis hele sitatet...
Man må roote/jailbreake android om det skal bli brukbart også, mener når jeg. Eller ivertfall en custom ROM, men de kommer ofte ferdig rootet.
Sitat av TheWaveable Vis innlegg
Man må roote/jailbreake android om det skal bli brukbart også, mener når jeg. Eller ivertfall en custom ROM, men de kommer ofte ferdig rootet.
Vis hele sitatet...
hvorfor det? Jeg har selv hatt android-telefoner så lenge jeg kan huske og har rett og slett aldri følt at noe har manglet. Hva ville jeg tjent på å legge inn custom rom?

Vil legge til at jeg alltid kun kjøper "Nexus"-telefonene så jeg får i det minste upgrade a firmware veldig fort når det kommer nye. I tillegg slipper jeg å kjøre 3rd-party GUI på den.
Sist endret av etse; 12. mai 2013 kl. 03:08.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Du veit ingenting om resten av ugiftene dei har. Og dei materielle utgiftene er ikkje apple sin utgift, ettersom det er foxcon som produserer telefonane om eg ikkje tar heilt feil, derfor kan du ikkje sei at apple tjener meir per telefon.
Vis hele sitatet...
Apple tjener veeeldig mye per telefon, med tanke på at iPhone 5 64GB koster rett under 7k og en Asus PadFone 2 64GB, med større/bedre skjerm, raskere prosessor, bedre kamera, større batteri, 2GB minne, NFC etc. koster rett under 4k.

Apple tar jævlig mye for at det skal stå "iPhone" på telefonen sin.

Sitat av 23732 Vis innlegg
Apple tjener veeeldig mye per telefon, med tanke på at iPhone 5 64GB koster rett under 7k og en Asus PadFone 2 64GB, med større/bedre skjerm, raskere prosessor, bedre kamera, større batteri, 2GB minne, NFC etc. koster rett under 4k.

Apple tar jævlig mye for at det skal stå "iPhone" på telefonen sin.
Vis hele sitatet...
Sitat av TheWaveable Vis innlegg
Man må roote/jailbreake android om det skal bli brukbart også, mener når jeg. Eller ivertfall en custom ROM, men de kommer ofte ferdig rootet.
Vis hele sitatet...
Android er mer brukbart fra fabrikk en det iOS er, med tanke på endringer av utseende o.l.
Sist endret av 23732; 12. mai 2013 kl. 16:00.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
samsung s4 fordi den er bedre ... mye bedre ... raskere , større og bedre skjerm . android, samsungen er mere for pengene og sist Iphone er ut
Vis hele sitatet...
Vill vell tro at det er en del mer nordmenn som har iphone enn samsung.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Vill vell tro at det er en del mer nordmenn som har iphone enn samsung.
Vis hele sitatet...
riktig men jeg tror apple vil dette på lista , hvis ikke iphone 6 blir knallbra


1. (1) Apple iPhone 5
2. (2) Samsung Galaxy S III
3. (3) Apple iPhone 4S
4. (5) Apple iPhone 4
5) Apple iPhone 4
6) Samsung Galaxy Y
7) Samsung Galaxy S III 4G
8) Samsung Galaxy S II
9) Sony Xperia V
10) Samsung Galaxy SIII Mini

http://www.itavisen.no/nyheter/dette...elefoner-53509
Trådstarter
Hei, folkens, kunne trengt litt hjelp her. Etter å ha hatt iPhonen min i tre dager glir den ut av lommen min da jeg skulle ta noe ut av baggen og faller på bakken. Den fikk kun en mini-scratch på en av sidene, men etter fallet har nesten alle telefonsamtalene mine vært hakkete, så ille at jeg ikke hører hva den andre personen sier og visa-versa. Den falt rundt en halv meter eller mindre og landet på et flisbelagt gulv.

Er det noen som vet hva som kan ha hendt? Lyden ellers fungerer som den skal, f.eks. når jeg spiller musikk og spiller spill. Har heller ikke merket noe annet galt. Kan jeg levere tilbake telefonen som reklamasjon og få en ny en? Jeg mener at når jeg betaler over 6000 kroner for en telefon at den skal kunne overlevere et slikt fall. Er dere enige?
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Jeg mener at når jeg betaler over 6000 kroner for en telefon at den skal kunne overlevere et slikt fall. Er dere enige?
Vis hele sitatet...
Så om jeg kjøper en bil til 2 mill, istedet for en halv mill, så skal den til 2 mill tåle mer?
Har hatt Sony Xperia Z i et par måneder, og den er helt super.. Vanntett, topp byggekvalitet, kamera er topp i normalt lys. 1080p skjerm på 5" høres kanskje stort ut, men når jeg går tilbake til min gamle 3.7" synes jeg skjermen er alt for liten... Hver sin smak, men sånn som ting ser ut nå ser jeg nesten ingen grunn til å kjøpe iPhone 5 fremfor denne...

og 5847,-for tlf + et år med "199"-abo (telenor/djuice) er ikke verst.. det blir under 3500,-for selve telefonen. iPhone 5 koster en tusenlapp mer.