Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 12203
Hei! Kansje ikkje den rette plassen men den som passet best syns eg...

Eg skal ha en ny stol som skal erstatte min gamle stol fra ikea som sikkert er 10 år gammel...

Har sett litt på de som de selger på Net on Net og MaxFPS.no (samme merke)

Her er et eksempel på det eg har sett på http://www.netonnet.no/art/data/gami...r/196323.7917/

Er villig til å betale 3k for stolen

Så da eg egentilig lurer på er om nokon har erfaring med en sånn stol eller en annen stol de vil anbefale for meg ?

Takk på Forhånd
Var på utkikk etter en racing kontorstol for litt siden. Fant en fin stol på dekk4.no. Var usikker på kvaliteten, så dro nedover for å prøve den. Det var den største driten je har prøvd noen gang. På alle utstillings stolene som sto der fungerte ikke heve og senke mekanismen.. De tok frem flere helt nye stoler som også ikke fungerte, så kan underskrive på at det bare er noe dritt.

Endte opp med å kjøpe den dyreste stolen på Ikea, er meeget fornøyd.. God kvalitet på mekanismen og man blir ikke svett på ryggen ved bruk over lengre tid. Kan anbefales sterkt!!
Jeg har racingstol, sitter som støpt i den, men i skinn:-(
Har selv en dxracer-f serien og de er sinnssyk god og sitte i og +1 for at du kan stille på ryggen og ligge den flat perfekt for lan
Skal også ha meg en ny snart. Hva kan en anbefale for en som får vanvittig vondt i korsrygg/halebeinet? Bruker stolen min så og si 27/4 utenom jobb.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90196597/ har denne jeg

Veldig komfortabel og billig! anbefales
Dxracer er å anbefale
Kjøpte denne for 5 år siden og den holder fortsatt bra. Mange av vennene mine også kjøpt den etter at de har prøvd min.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40103100/
Trådstarter
52 1
Takk for svar folkens! Trur eg går for en DXracer! No er bare spørsmålet kass av de
Hva med denne?

http://www.needforseat.de/eu_english/

vet at flere progamere bruker disse stolene hvertfall..

Edit: Ser at DX-racer er blitt nevnt her. Denne stolen anbefales.
Sist endret av bottknott; 24. november 2013 kl. 21:36. Grunn: ikke lest posten grundig nok
Lurer på hvor mange ganger Trådstarter blir anbefalt det han selv har funnet.

DX stolene ser ut som det beste valget, viss du ikke lager en selv. Har IKEA stol selv og disse fungerer utmerket, men etter maaange timer merker du at det finnes bedre:P
Anbefaler deg ikke å kjøpe stolen i hvit.
Trådstarter
52 1
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Lurer på hvor mange ganger Trådstarter blir anbefalt det han selv har funnet.

DX stolene ser ut som det beste valget, viss du ikke lager en selv. Har IKEA stol selv og disse fungerer utmerket, men etter maaange timer merker du at det finnes bedre:P
Vis hele sitatet...
hehe ja, har nok skjedd ofte da

Ikea stolen min har gjort sitt for meg etter side 10 år med pc spilling!
Men etter litt gaffatape og mekaniken som ikkje funker er det på tide og bytte og kanskje prøve noko utenfor billige ikea
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte det var greit å bumpe noe gammelt, isteden for å lage noe nytt.

Noen som har erfaring når det kommer til en flerbruksstol?
Altså jeg er typen som sitter rett opp og ned en god del, men liker også å lene meg tilbake, putte beina på en puff og se en film.
Med min nåværende stol blir jeg nummen i baken etter 5 minutter.
Så da blir valget enten å sitte rett opp og ned og se film, som da ikke er veldig behagelig, eller blir nummen i baken.

noen som vet hva jeg trenger?
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det noen steder med godt utvalg i Oslo der man kan prøvesitte ulike stoler? Type komplett , elkjøp?
Dx-racer og AK-racing er konge! Har selv en AK-racing stol som jeg har hatt i snart 1 år, veldig lett å montere, god komfort og utrolig solid. Sitter ofte 10+ timer hver dag uten å bli låk i ryggen eller baken, anbefales. Ligger på 2k-2.6k på komplett.

https://www.komplett.no/product/8196...hair-blackred#
Sist endret av Creeps; 30. september 2015 kl. 12:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitter på en IKEA stol til 500kr Hvorfor koste på så mye penger på noe sånt.
Sitat av Inspires Vis innlegg
Sitter på en IKEA stol til 500kr Hvorfor koste på så mye penger på noe sånt.
Vis hele sitatet...
Bruker man stolen nok, får man mye igjen for det. Det er det samme som viktigheten av en god seng.

IKEA har uansett en del gode stoler ja, men de må erfaringsmessig byttes etter en stund. Det vil si at kroppen må vende seg til en ny stol, som kanskje ikke er helt ergonomisk, oftere
Kjøpte denne for kr 800 på IKEA forleden, og synes selv den er veldig god. Nå har jeg sittet på klassisk kontorstol til kr 100 de siste 10 årene, så det skal kanskje ikke så mye til for å imponere meg.