Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1192
Har seg slik at noen dager når jeg ikke er logget inn på på steam kontoen min, så skjer det fortsatt merkelig aktivitet på den.

Vennene mine på steam sier at (dette gjelder kun spillet cs:go...) etter at jeg har dratt, eller dager jeg ikke har vært online så står det at jeg er in-game/online i en kompetitiv match eller en deathmatch eller lignende, det står ihvertfall at jeg er midt i et spill... jeg syntes dette er merkelig fordi jeg har et meget godt passord + hver gang man skal logge inn på brukeren min må man ha en kode man bare får tak i fra steamguard appen jeg har på telefonen min...

noen som har en idë om hva dette kan være? jeg syntes det er litt skummelt...
Du kan se replay av de siste matchene dine. Dermed kan du fort bekrefte om det er andre som bruker kontoen din eller ei.
Du burde fortsatt bytte passord, steam bruker også å si om noen fra en annen IP har logget inn på brukeren din (ihvertfall hvis du har steamguard aktivert)

Verstefall er at noen bruker din bruker til å booste med cheats eller lignende.
Trådstarter
40 1
Sitat av m0nte Vis innlegg
Du kan se replay av de siste matchene dine. Dermed kan du fort bekrefte om det er andre som bruker kontoen din eller ei.
Vis hele sitatet...
At jeg glemte det er pinlig... skal sjekke det ut med en gang! Men ut i fra det jeg husker, kan du bare sjekke competitive matchene dine? Skal uansett sjekke det ut nå. Takk for svar.