Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 757
Vet du kan om ha samme navn på filene om du går via en PC, men enn om du bruker utorrent på en android-tlf og laster ned rett på mobilen? Er det noen som vet om noen handye app's?


Mvh Mozzie.
ehm, hva er det egentlig du spør om? Undertekst til film/serier?
Sist endret av mo3; 6. november 2013 kl. 20:36.
Hvis jeg husker riktig så kan du bruke MX Player og VLC til å spille av .srt-filer. Pass på at du har samme navn på .srt-filen som video-filen. (Hvis jeg har forstått spørsmålet ditt riktig)
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av B.A. Vis innlegg
Hvis jeg husker riktig så kan du bruke MX Player og VLC til å spille av .srt-filer. Pass på at du har samme navn på .srt-filen som video-filen. (Hvis jeg har forstått spørsmålet ditt riktig)
Vis hele sitatet...


Telefonen klarer spille av .srt filer som stock, så det er ikke problemet. Problemet var dog at jeg lastet ned (i dette tilfellet nyeste sons of anarchy) rett til telefonen og på den måten ikkw hadde mulighet på samme måte som med PC og få subtitles. Fikk løst dette dog med MightySubs-appen, dette er ren heksekunst liksom.