Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1817
Hei! Jeg skal lage min egen pc og jeg vet ikke hvilken deler jeg burde bruke, så kan dere lage et budsjett for meg som har alle delene jeg trenger for en gaming pc? Alle delene må være fra komplett.no
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Fy faen da! Har lest 3 slike tråder bare i dag! Søk opp guidene til httpwhat/ruudi og kom tilbake hvis du trenger mer hjelp etter det.
Cookie Monstah ^_^
http://www.komplett.no/img/p/200/638821.jpg? er komplett pc, men den er jo god da.... og btw, sjekk etter ruudi sin(e) guide(s)
Stikkord:

dustinhome.no
- i5 2500k med H100-kjøler (kommer snart ut) eller NH-D14 eller H70
- GTX 570/580 i SLI / HD6990 (fra komplett, MSI sine kort, gode kjølere stort overklokkingspotensiale)
- P8Z68 PRO
- Vertex 3 120GB SSD
- Spinpoint F3 x2 i RAID1
- 8GB Vengeance RAM
- 1000W Corsair AX/HX
- 24" 120hz skjerm

kabinett velger du selv... sinnsyk pc
Sist endret av loulou; 18. juni 2011 kl. 22:28.
Søk på forumet etter slike tråder og/eller ruudi sine guider. De er fantastiske, og han har brukt mye tid på det, så det hadde vært flott om de ble brukt )
I stedet for å be han om å finne frem til guidene som finnes fra før, hva med å henvise han dit? Det er vel ikke bare jeg som ser at han er ny og at dette er hans første innlegg.

Ruudi
Guide + eksempler

Httpwhat
Forslag til pc (April) og forslag til pc (Mai)
Kjøp en Datamaskin til 10,000 og oppgrader etter 2 år. Så bruker du resten av pengene til Spillutstyr!
Sitat av loulou Vis innlegg
Stikkord:

dustinhome.no
- i5 2500k med H100-kjøler (kommer snart ut) eller NH-D14 eller H70
- GTX 570/580 i SLI / HD6990 (fra komplett, MSI sine kort, gode kjølere stort overklokkingspotensiale)
- P8Z68 PRO
- Vertex 3 120GB SSD
- Spinpoint F3 x2 i RAID1
- 8GB Vengeance RAM
- 1000W Corsair AX/HX
- 24" 120hz skjerm

kabinett velger du selv... sinnsyk pc
Vis hele sitatet...
til den prisen hadde det vært mer fornuftig med i7, gamingmaskin eller ei. 1000w psu er forsåvidt unødvendig
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av loulou Vis innlegg
Stikkord:

dustinhome.no
- i5 2500k med H100-kjøler (kommer snart ut) eller NH-D14 eller H70
- GTX 570/580 i SLI / HD6990 (fra komplett, MSI sine kort, gode kjølere stort overklokkingspotensiale)
- P8Z68 PRO
- Vertex 3 120GB SSD
- Spinpoint F3 x2 i RAID1
- 8GB Vengeance RAM
- 1000W Corsair AX/HX
- 24" 120hz skjerm

kabinett velger du selv... sinnsyk pc
Vis hele sitatet...
Vengeance passer ikke med D-14. Vengeance er veldig høye. Sitter med samme HK og rammen min er faen ikke lant unna stock kjøleren.
http://www.noctua.at/main.php?show=c...n#DDR3_Corsair
Sist endret av Alden; 18. juni 2011 kl. 23:50.