Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 580
Hei! Fikk ekstra mye penger til konf og bestemmte meg for å kanskke kjøpe en clevo p170em med high end komponenter. Men jeg hørte at pcen hadde høy lyd og varmeproblemer, er det noen som vet om disse problemene er så alvorlig, og om et kjølebrett kan fikse problemet, hvis temperaturproblemene er ille får jeg vel kjøpe no annet xD
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Guuuud! Unnskyld at jeg sier det, igjen! Men hvorfor i helvette kan du ikke bare kjøpe denne ASUS'en? Hvorfor du spør her når du ikke hører på noen som sier noe, forstår jeg ikke. Kjøp ASUS'en glem kjølematte og kjøp deg en is og litt for resten du har igjen. Evt en skjerm, mus og tastatur, så kan du spille på størreskjerm og slikt når den står rolig
Har allerede en razer naga xD, men hadde tenkt å kjøpe asusen men skal jo spille det nye cs spillet og vet ikke om asusen kan spille den på ultra :3
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
*facepalm* Nå er jeg ikke helt sikker på hvilken grafikk motor de bruker, men om det er en opphoret unreal motor eller tilsvarende så klarer det allermeste det på ultra... Så jeg er ganske sikker på at den klarer å dra opphoret dritt fra 2005 på ultra. DESSUTEN! så er ASUS'en god nok for BF3 i mid/high. Det er en bedre henvisning på ytelse.

Så nå har du to valg. FOR jeg kommer ikke til å svare deg en gang til.

Enten kjøper du deg ASUS'en og går å sutter på penga til du har til overs,

Eller så gjør du akkurat som du vil, og kjøper den Clevoen, og må sende den inn etter 4-7 mnd pga varme problemer...

You may choose now!

Tror jeg har gjort det lettest mulig for deg nå.