Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1554
For drøyt 10 år siden hadde familien en av de store tjukke hvite pc-ene. På den var det noen spill som var med da vi kjøpte den, som for eksempel kabal. Jeg tror alle disse spillene var med på alle slike pcer, tviler på at noen i familien min klarte å laste ned noe sånt selv. Ett av disse spillene var noe jeg kalte "gutten og jenta", og var et spill der man valgte om man skulle være gutt eller jente. Jeg var for liten til å skjønne poenget med spillet, men jeg husker at det var et spill på et plattform. Man skal skulle hvert fall komme seg gjennom plattformen, og videre til neste plattform, mens man samlet noe (tror jeg). Jeg husker at første bane var en del grå mursteiner, ala dette: http://www.bigfatostrich.com/wp-cont...leton-dude.gif
(er ikke spillet på bildet)
Var så vidt jeg husker ikke noe slåssing, figurene var korte, tjukke og barnslig designet, og grafikken var ganske dårlig.

Noen som har noen aning om noen spill fra sent 90- tidlig 00-tallet det kan være? Vet det er en del eldre enn meg her, håper noen kan hjelpe
Trådstarter
8 0
Oh, takk! Beklager for at jeg opprettet ny tråd for dette.
Pandemonium høres dette ut som!