Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1628
Er det noen måte jeg kan "oppgradere" YaBB forums til UBB? Eller en måte å overføre filene på...
Jeg kan vel ikke bare transfere dem fra YaBB folderen til en UBB folder, eller...? (Forum, medlems og beskjedfiler, altså).

Alle tips er gode!
nei, yabb filer kan ikke brukes på ubb... det finnes ikke et offisielt script til å gjøre det med, og jeg tror ikke det er noen som har laget et... hvis du ikke har så mange medlemmer og meldinger kan du gjøre det selv i notepad...
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Ok, har 77 medlemmer så Notepad er uaktuellt. Thanx anyway.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Jo, BTW, er det noen måte man kan flytte over filer fra Ikonboard til UBB? Bare notepad der og eller finnes det noe script e.l. for det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det går vel ann å lage et program eller script, som automatisk gjør om alt, men det tar jo også litt tid og det letteste ville bare vært å bedt alle om å registrere seg på nytt.
Originally posted by zeth
Det går vel ann å lage et program eller script, som automatisk gjør om alt, men det tar jo også litt tid og det letteste ville bare vært å bedt alle om å registrere seg på nytt.
Vis hele sitatet...

fint programerings prosjekt på iblis?
post en brukerfil fra hvert forum, så skal jeg se om jeg kan mekke noe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Originally posted by AnaMorph0s|s
Er det noen måte jeg kan "oppgradere" YaBB forums til UBB? Eller en måte å overføre filene på...
Jeg kan vel ikke bare transfere dem fra YaBB folderen til en UBB folder, eller...? (Forum, medlems og beskjedfiler, altså).

Alle tips er gode!
Vis hele sitatet...
jammen, åffer vil du bytte fra YaBB, som er gratis og enormt bra, til UBB som er dyrt og dårlig ?

malmklang
ubb er dritbra.