Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1511
Sånn som dere skriker og roper om trekløvret her, kan det kanskje være av interesse for windowsbrukere og rette øynene hit
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
noe ala dette: phpdev3.
sugx's Avatar
Trådstarter
Originally posted by Gusto
noe ala dette: phpdev3.
Vis hele sitatet...
Jah... men det er noe nytt, ikke bare en som har laget ei batfil for og kjøre alt samtidig.... ellernoe
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg skal laste ned og prøve. jeg kjører ofte en liten lokal server når jeg lager hjemmesider...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kjører ALLTID lokal webserver når jeg lager webserver, iom. at jeg bruker php & mysql, og ikke gidder bruke tellerskritt på det (jee, still isdn) Holder på å laste ned foxserv nå, akkurat sånn som det ser ut til nå er foxserv mye nyere (altså innholdet), enn phpdev3, så spørs det bare om foxserv's installasjon går like greit som phpdev3 gjorde

Fordelen med foxserv er jo vertfall at php er innstallert som modul, og ikke som cgi-executable som på phpdev3