Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1795
begynt å lært meg litt php/3 MEN jeg er ennå ikke så inne på det derre, jeg skal liksom lage en side til 21.00 i kveld som skal være laget i php3 (en sånn fancy greie) noen som har noen ENKLE koder til counter, avstemming (spesielt), og sånn kul mail som er ordnet på alerede med html som du bare skal trykke inn det du vil ha og sende...
ja det var det... noen som tror de kan hjelpe????
Better than thou.
her er hvertfall et poll script jeg bruker.. du får mode det selv.. det måte jeg!
Sist endret av Carlo; 24. mai 2001 kl. 19:15.
Better than thou.
legger opp en enkel counter og..
Better than thou.
sist men ikke minst, guestbook scriptet mitt.. håper du fixer dette.. alle er meget simple og du kan costumize den meget enkelt!
Trådstarter
47 0
TUSEN TAKK!!! hehe
Better than thou.
Jeg har forøvrig ikke mekka noen av disse scriptene, så det skal jeg overhode ikke ta æren for!
Trådstarter
47 0
leter etter chat også, php3 ikke no cgi tull eller mydritt, er det noen som har dette......?????
Originally posted by Carlo
legger opp en enkel counter og..
Vis hele sitatet...

Er det den gjesteboka du har på homepagen din?den er så fet.
Sist endret av nidaroz; 10. desember 2003 kl. 20:11.
Better than thou.
yes mac, det er den.. har moddet den endel, men den som ligger der er ikke moddet en dritt.. så hvis du vil ha den jeg bruker (lik) så mail meg eller kom inn på irc'en..