Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4184
Kunde kopler til RDP-server for å kunne bruke Visma, men hvis Visma lukkes slutter printer redirection å virke og alle utskrifter går til en helt annen printer. Nå har jeg klart å lese meg frem til at dette ikke er et uvanlig problem, og at det finnes plenty med problemer generelt med printer redirection (egentlig ikke forbauset, printere er problemer i seg selv), men her er saken;

Hvis klientmaskinen (Win 10 Pro) restartes, så virker det igjen. Det sier meg at det er noe på den som enten ikke avsluttes korrekt eller ikke starter igjen når man starter tilkoplingen igjen.

Noen som har noen forslag på hva det er eller andre løsninger? Jeg har bare tilgang til kundes datamaskin/lokalnettverk.
Uvaksinert 👍
Ville sterkt vurdert en 3de part løsning som f.eks http://www.terminalworks.com/ eller andre slike løsninger. Det vil spare deg for mye frustrasjon.