Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 17669
du får ikke kjøpt det på narvesen.
Noen som veit om noen andre steder da ? Rundt lillehammer .
på spesielle røykeforetninger og slikt
er ikke kjent i lillehammer:/
Du har jo spurt om dette i en annen post tidligere i dag? Du fikk da svar om at du må til spesialforetning.
Ja, men jeg veit ikke om det er noen spesialforetninger rundt lillehammer, DERFOR spurte jeg her
▼ ... over en uke senere ... ▼
bonbon i haugesund selger helt sikkert
åherregud jeg hater snuff!
etter jeg engang tok en 30 cm lang liner av president som var cam
0.5 cm bredd på 1 sniff.. aldri hadd så ondt i hodet før + kvalm!
Jeg har prøvd snuff en del ganger, ALDRI fårr noe nikotin fealing selvom jeg har tatt masse og ikke bare dratt det rett gjennom. (fy faen det smaker ille hvis man sniffer for hardt) Den med mint er ganske digg ettersom man går med mint lukt i nesa et par timer. Bare sniffa for smakens skyld og ikke nikotinens. BTW, noen som har prøvd å røyke det?
▼ ... over et år senere ... ▼
faen folk er dummer.
1 det er nikotin siden det er tobakk.
2 siden det er nikotin får man rus.
3 det at noen får det i halsen og renner tyder bare på at man ikke hvet hvordan man kan ta det.
4 det kommer op i nesa tar ut nikotine av snuffen på 30-60 sec, da skal man helst blåse det ut igjen, men man trenger ikke og gjøre det.
5 det fin maaaaange smaker med snuff og hvis du ikke liker det kan du bare ta en annen type, eks en som gjør at alle ting du lukter på lukter lakris (president). eller red bull snuff som er jævlig sterk.
6 det koster vanelighvis 50 kr stykket og varer en stund i forhold til røyk som er borte med en gang(tar 20 om dagen jeg så prøver og begyne med snuff, mye biligere)
7 det er jævlig digg!!

faen folk er dumme.
1 det er nikotin siden det er tobakk.
2 siden det er nikotin får man rus.
3 det at noen får det i halsen og renner tyder bare på at man ikke hvet hvordan man kan ta det.
4 det kommer op i nesa tar ut nikotine av snuffen på 30-60 sec, da skal man helst blåse det ut igjen, men man trenger ikke og gjøre det.
5 det fin maaaaange smaker med snuff og hvis du ikke liker det kan du bare ta en annen type, eks en som gjør at alle ting du lukter på lukter lakris (president). eller red bull snuff som er jævlig sterk.
6 det koster vanelighvis 50 kr stykket og varer en stund i forhold til røyk som er borte med en gang(tar 20 om dagen jeg så prøver og begyne med snuff, mye biligere)
7 det er jævlig digg!!

sorry skrev to ganer for jeg skulle få bort en skrive feil så er litt dumm selv
▼ ... over et år senere ... ▼
Snuff får man kjøpt i tobakk koisker som selger det meste av tobakk feks sigarer og piper og sånne ting du får kjøpt det i polen og i oslo jeg var i polen med klassen kjøpte med meg 10 snuff bokser det er masse forskjellige smaker det mest kjente merke heter ozona
vil anbefale gawith apricot snuff, drit god. men du får kjøpt det på mindre bensinstasjoner og kiosker rundt om i landet. det koster fra 30 til 60 kr for en liten boks med 5-10 gram i. jeg var nylig i polen og der kosta det 11 kr for en boks med 10 gram:-P ps, unngå å kjøpe cherry snuff! jævlig diss:-S
Sitat av XTC
selvfølgelig gjør de det, er ikke vanskelig.
tror det er 2 år siden, var 14 da, skulle kjøpe røyk på butikken, så jeg tok med meg noen bilnøkler.. når fyren i kassa spurte etter legg sa jeg at, nei faen, det må jeg ha glemt i bilen, så viser jeg ham bilnøklene. funket fint det vettu :P
Vis hele sitatet...
denne har blitt prøvd, svaret var "Da kan du vell hente sertifikatet ditt da?"
http://www.solcigar.no/

Både Redbull og presidentens for 40kr stk.

Har bestilt fra USA også, sammens med div tobakk jeg bestilte derifra. Sist kjøpte jeg 12 oz pipetobakk (340g) for 26 dollar b.l.a.

Enkelte butikker sender til Norge og merker varene som "collectable tins" etc - bestillt 4 ganger totalt, no problems.
Sitat av XTC
det heter snuff, hvor du får kjøpt det lurer egentlig jeg på også ?
Vis hele sitatet...
Hei for et par år siden når jeg gikk siste året på Ungdomsskolen dro vi til Polen.
Kompissen min gikk bort til noen folk å sa " do you know where they sell Snuff?" Så tar han hånden mot nesen og sniffer. Man så på ansiktene deres at de trodde vi snakka om cola og de bare " oh are you crazy, thats illegal.."
Men etter å ha loka litt i hovedstaden gikk vi bort til en kiosk. Der hadde de masse forskjellige snuff bokser så jeg kjøpte med meg 9-10 bokser og det gjorde resten av gutta. 2 År etter og jeg har forstatt 3 uåpnede Snuff bokser og en halv full! Haha.
Det er en litt digg rus, men det ser jo lættis ut og drive å snuffe. Folk tror jo du driver med Cola med engang.

I Polen hadde de masse forskjellige snuff typer, Red Bull Strong Snuff var en type jeg kjøpte endel av og Aprikos snuff. Men alt er jo samma smørja, Snuff er Snuff og det ser jo ikke særlig Clasy ut. Men Men, du finner det på noen butikker i Norge Elsno. Idk.
Sitat av XTC
ok, prøvde nettopp å sniffe tørr tobakk, ikke akkurat snuff, men faen heller :P

fjernet de altfor store bitene, hakket det litt opp med kniv, rullet opp en kvittering jeg hadde liggende ( hadde noen sedler og lignende også, men du vet jo aldri hvem som også har hatt den opp i nesen :P ), la det opp i en linje ( ganske lang og feit en egentlig :P ) og sniffet alt på en gang...
2 - 3 sekunder etterpå kjente jeg at det begynte å svi som faen, nesen min begynte å renne ca. 10 sekunder etterpå, og ca. 30 - 40 sekunder etterpå begynte jeg å spytte tobakk...
fikk ett skikkelig hostekick og tok meg ett glass vann, kjenner faktisk ett lite rush i hodet nå..

konklusjon: ikke sniff tørr tobakk :P

denne var vel mer for gøy, og har egentlig ingenting med snuff å gjøre :P
Vis hele sitatet...
Haha! Måtte bare gi denne kp! Kreativt forsøk må jeg si! hehe. Hva blir det neste? rusrapport på sniffing av hasj? hadde vært gøy!
▼ ... over et år senere ... ▼
Må bare si som flere har sagt her. Å snuffe er veldig enkelt, jeg ser de fleste vennene mine sniffer snuffen som om de skulle prøve og sniffe av seg fingeren, ta et lett trekk med nesen slik det havner litt opp om åpningen og la det ligge der i 1-2 minutter, når effekten går over får du det ut på samme måten som du snyter deg, eller du kan vente til du skal legge deg og ta det ut i vasken.
Skjønner ikke de som sier at snuff ikke gir effekt. Ingenting av tobakk jeg har prøvd har gitt meg et sånn nikotinsjokk, følelsen av å ta din første snus og litt til
Du er sikker på at det ikke var SKRUF?
Sist endret av pearL1337; 28. september 2010 kl. 23:27.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Du er sikker på at det ikke var SKRUF?
Vis hele sitatet...
Skruf er for klønekvinner og pyser, men snuff det skal jeg faktisk ta å kjøpe hvis jeg kommer over det igjen, sykt deilig effekt etter min mening! =)

Sitat av TroubleMaker Vis innlegg
Hei for et par år siden når jeg gikk siste året på Ungdomsskolen dro vi til Polen.
Kompissen min gikk bort til noen folk å sa " do you know where they sell Snuff?" Så tar han hånden mot nesen og sniffer. Man så på ansiktene deres at de trodde vi snakka om cola og de bare " oh are you crazy, thats illegal.."
Men etter å ha loka litt i hovedstaden gikk vi bort til en kiosk. Der hadde de masse forskjellige snuff bokser så jeg kjøpte med meg 9-10 bokser og det gjorde resten av gutta. 2 År etter og jeg har forstatt 3 uåpnede Snuff bokser og en halv full! Haha.
Det er en litt digg rus, men det ser jo lættis ut og drive å snuffe. Folk tror jo du driver med Cola med engang.

I Polen hadde de masse forskjellige snuff typer, Red Bull Strong Snuff var en type jeg kjøpte endel av og Aprikos snuff. Men alt er jo samma smørja, Snuff er Snuff og det ser jo ikke særlig Clasy ut. Men Men, du finner det på noen butikker i Norge Elsno. Idk.
Vis hele sitatet...
For et par år siden når jeg gikk siste året på ungdomsskolen og var i Polen gjorde en kompis av meg det samme hehe. Han kjøpte også endel men så leste han på internett at snuffet gikk rett opp til hjernen og at du blei stokk dum av det. Så han helte ut det han hadde igjen :P
Sist endret av Sneipen92; 28. september 2010 kl. 23:34.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
@Sneipen92: KP for din uttalelse om Skruf
Sist endret av johante; 29. september 2010 kl. 00:07. Grunn: Litt fort i svingene...
man får kjøpt det på havana i stavanger, rett ved siden der nokas ranet var.

kjøpte meg en eske å må si at jeg begynnte å nyse noe grusomt, greit å ha vis du er tett i nasen
drit lei av snuff, men jeg bor i ålesund å vi får kjøpt det på en butikk kalt: "gull og sigarer"
Sitat av rdxz Vis innlegg
Snuff er noe dritt. Anyways, IKKE sniff rett fra boksen. Det gjorde vondt.
Vis hele sitatet...
ta det gjerne rett ifra boksen, men tenk over 2 ganger på hvor hardt du "sniffer"
Håper jeg ikke gjentar noen nå, men hvis du bor I Oslo har Sol Cigar i Ibsensgate greit utvalg av snuff (de har også Thunder snus hvis noen lurte ) . Uten at jeg er noen ekspert eller har noen kilder, så virker det for meg som om snuff er den mest økonomiske måten å skaffe seg vitamin N på (sniffeteknikken har jeg ikke helt i boks, men en kompis fortalte at god teknikk gjør det mye mer behagelig)

Holder meg nå til Röda lacket jeg da, men hver sin smak
Sist endret av kyllingfisk; 30. september 2010 kl. 00:07.
tror jeg betalte rundt 50 kr for 10 bokser i polen med forskjellige smaker: Vanilje, Jordbær, Kirsebær osv
▼ ... noen uker senere ... ▼
husker jeg kjøpte snuff i Polen. Bare for gøy egentlig, men det er ikke godt. hvis du tar for lite merker du ingenting, hvis du tar for mye så hoster du pulver og alt setter seg fast i nesa. Ekkelt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du får kjøpt Snuff i Oslo på Byporten (5-6 år siden sist jeg sjekket der), også er jeg ganske sikker på at jeg har sett det i svenske tobaksbutikker!

Ikke vær noe redd for snuffen xD værste som kan skje er at du får et skikkelig "nicotinsjokk" og muligens fryser, men det skjer kun når du har snortet 1/4 til 1/3 av boksen i løpet av relativt kort tid! husker jeg og en kamerat av meg gjorde det hjemme hos meg, og da endte det opp med at vi frøys ballene av oss midt på sommern xD kul følelse spør du meg!
Hard prøvd snuff tjue ganger eller noe sånt. Har fått en liten dose hos kompiser. Første gangen er ganske digg egentlig
Men bortkastede penger som en kar sa her oppe
greit å ha en liten pakke på lur nå på høsten når naien blir tett
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er bare "vondt" imo, og merket ikke så stor effekt xD du får kjøpt det på sørensen i Bergen hvertfall!
Har prøvd snuff mange ganger og man føler ikke nikotinet på noen måte, det svir bare i nesa.
man kjøper det i Sverige.
Sitat av Cheesy Vis innlegg
Har prøvd snuff mange ganger og man føler ikke nikotinet på noen måte, det svir bare i nesa.
man kjøper det i Sverige.
Vis hele sitatet...
Hvorfoe har du prøvd det mange ganger da?
Får kjøpt det på Havanna magasinet i Stavanger.
Sitat av bleh Vis innlegg
Snuff er jævlig bortkastet egentlig, får bare vondt i nesen om man tar stor nok dose til at du kanskje kjenner et snev av nikotin feeling... har prøvd å sniffe hele boksen omtrent opp i nesen, fortsatt tilnærmet ingen effekt...fuck snuff!

det finnes forresten flere forskjellige typer i salg i norske butikker (rema 1000, kiwi...whatever suits you). Du har de gode gamle med ingen spesiell smak, også har du de med appelsin smak, mint smak...+++.

men som sagt; bortkastede penger!
Vis hele sitatet...
Jeg har snuff President med mint smak ellernoe, det pwner! Bruker det aldri, nesten.. Men det er fett Får sikkert kjøpt det på Tobakk Sørensen i Bergen ;D
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Hvorfoe har du prøvd det mange ganger da?
Vis hele sitatet...
Har prøvd det mange ganger i håp om effekt/Erstatning når jeg ikke hadde sigg tiljengelig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Eneste plassen jeg vet hvor snuff selges er i Polen.

-Tips: får du tak i en Pakke/eske snuff, IKKE sniff for mye. det kommer ut den samme veien det kom inn.
Sitat av ThunderFreak Vis innlegg
Eneste plassen jeg vet hvor snuff selges er i Polen.

-Tips: får du tak i en Pakke/eske snuff, IKKE sniff for mye. det kommer ut den samme veien det kom inn.
Vis hele sitatet...
Her i byen selges det på tobbaks forettningen, og flere og flere rema 1000 butikker og coop butikker har tatt det inn.

Det kommer ikke nødvendigvis ut samme veien, da mye av det har en tendens til og gå rett i halsen på deg. Fult mulig og få det ut øynene og ( jeg hadde tatt snuff og nøys, og holdt for nesa. Da kom det luft og snuff ''korn'' ut. i tillegg til nesen da, der det gjærne kommer i STOOOOOOOORE mengder
Om du bor i Trondheimsområdet kan du sjekke ut "Prinsessen Storkiosk" i Prinsens gate, den ligger hakket nedenfor egon ved torget. Vil tro at snuff selges hovedsaklig i kiosker og de jeg har kjøpt på prinsessen var importert fra sveits, østerrike eller tyskland.

PRO TIP: Husk å rens nesa etter hver gang du bruker tobakken, ettersom det legger seg på neseborveggene. Veldig lite estetisk med ei nese full av snuff blandet med snørr. Tenk på det som å ta ut snusprisen etter endt bruk.
Jeg har ikke sett snuff i butikken på lenge nå, men er ikke noe jeg akkurat ser etter heller ;p
Vet hvertfall at det er å få tak i i Sverige.

Jeg selv syntes at snuff er bortkastet penger, greit nok det går ann å ta en stripe i ny å ne, men
er ikke noe jeg gjør hver dag !
På tur gjennom Europa i fjor fikk vi handlet dette for en billig penge i både Polen og Tyskland. De hadde det til og med i kiosken i Oświęcim, altså byen der Auschwitz ligger. Var bare for å teste det, og kjøpte litt av de forskjellige smakene. Har faktisk litt igjen ennå, høhø. Det ekle er jo at man nyser svart etterpå...
Snuff er en type tobakk i pulverform som sniffes gjennom nesen. Begrepet blir gjerne også brukt som en fellesbetegnelse på pulvertobakk, og inkluderer da snus som kalles for våt snuff (moist snuff).

Tørr snuff er laget av malte tobakksblader, gjerne tilsatt smak av mentol, frukt eller krydder.

I følge danske helsemyndigheter er snuff ikke like skadelig som røyketobakk, men ethvert tobakksprodukt har risiko for utvikling av kreft. Snuff inneholder på lik linje med andre tobakksprodukter nikotin som er vanedannende.

Kilde: Wikipedia

PS: jeg vet du kan kjøpte det i stavanger i tobakksbutikken like ved Arkaden. regner med at de også selger det i andre butikker som spesialiserer seg på tobakksvarer.
Du skjønner jo selv at snuff virker som en jæævlig mistenksom greie..
Jeg personlig kunne hvertfall ALDRI ha dratt fram en snuff boks i nærheten av familie, eller satt meg på en benk i oslo for å ta snuff. Alle rundt deg vil jo tro det er cola.

Snuff: Du kjenner "rusen" i en kort tid etterpå, kiler litt i nesa, litt digg. Men 100% lættis.

PS: Kjøpte snuff i Polen for 6år siden, jeg har det enda og det funker fortsatt. Det kan jo ikke være sunt. hehe
Syns det er veldig greit å ha en boks med snuff i lomma. Om du er fast røyker er det nok med en litten -snuff-, så tar det vekk røyksuget. Er ikke så stor nikotinmengde, men du kjenner det godt når det ligger oppi nesa, så det får deg helt klart på andre tanker. Kjøper hos "Gull & Cigarer" Moa, Ålesund. Vet ikke om det er flere av akkurat disse butikkene.
Kjøpte noe redbull snuff da jeg var i polen for noen år siden. Det gir nærmest ingen effekt og svir noe grassalt i nesa. Ikke å anbefale og bortkastede penger.
Sitat av sagem Vis innlegg
Kjøpte noe redbull snuff da jeg var i polen for noen år siden. Det gir nærmest ingen effekt og svir noe grassalt i nesa. Ikke å anbefale og bortkastede penger.
Vis hele sitatet...
Da har du ikke tatt nok. Red Bull er en av de sterkeste snuffene på markedet. Prøv å lag deg ei fet linje på kanskje 3x0,5 cm med et visittkort og dra det opp i nesa via en 50-lapp eller no sånt. Da skal jeg love deg at du kjenner effekten.