Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3166
Har en liten flaske med syre som det kommer doserte dråper fra. Noen som har erfaring med dette fra før? Brukt sukkerbiter og alt vil jo funke å dryppe på så klart, men hvordan er det med oppbevaring ift f.eks. smitte over fra en bit til noe annet?

Litt på trynet så sorry hvis jeg formulerer meg klumsete
du skriver fint. jeg har aldri tatt syre gjennom annet enn tynn papp så kanskje dette fungerer?
Clarus
Trådstarter
Tenkt på det. Lurer bare på hvordan jeg skal oppbevare i tilfellet. Sverter jo fra papp til hud så vil kanskje bli ujevnt hvis de toucher hverandre?
LSD er riiiimelig stabilt i sukkerbiter altså. Ville holdt sukkerbiter utenfor store temp-svingninger/varme/lys, men ellers er det good.
Clarus
Trådstarter
Takk for svar. Jævlig digge greier ass. Ikke som biter jeg har tatt før med total mangel på kontroll og hallisser hele tiden med en dråpe. Bør nok ha 2-3 før man turer skikkelig
Anonym bruker
"Overrasket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sukkerbiter fungerer utmerket. Pleier å oppbevare bitene i vanlig aluminiumsfolie. Jeg har inntrykk av at de holder seg lenge i riktige omgivelser. Null stress.
Clarus
Trådstarter
trengs egentlig aluminiumsfolien? Ser veldig usyldig ut i skapet uten
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk flaska inn i alufolie og ha den i kjøleskapet, hvorfor må dråpene over på noe annet? Er jo bare å dryppe rett i kjeften når man føler for det.
Aluminimsfolie er bra å ha rundt sukkerbitene fordi det slipper ikke inn noe lys eller noe særlig fukt så de holder seg mye lengre. Har hatt en flaske med folie rundt inni en metallboks i sokkeskuffen nesten et år uten merkbar forandring. Noen mener at biter holder seg bedre enn å ha dråpene i flaska men tror ikke det er så stor forskjell så lenge man ikke putter flaska i kjøleskap fordi da blir det kondens hver gang man tar den ut og åpner
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det vil holde seg best i flasken. Men det vil ikke være noe problem å oppbevare på sukkerbiter heller, selvom blotter papir er bedre. Skal dette være i en mørk fryser der det veldig sjelden er lys, så har alu folien ikke så mye å si. Skal du oppbeavre det i et skap som åpnes jevnlig, så ville jeg anbefalt folie.

Riktig dette med kondens, og det å bytte miljø for ofte er heller ikke anbefalt. Oppbevarer man lsd riktig, så holder det i mange tiår. Personlig hater jeg sukkerbiter, hadde med meg noen drops fra NL for mange år siden som funket utmerket å dryppe på. Du kan se etter godteri som absorberer væske godt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pakk flaska inn i alufolie og ha den i kjøleskapet, hvorfor må dråpene over på noe annet? Er jo bare å dryppe rett i kjeften når man føler for det.
Vis hele sitatet...
"Ops, ble en dråpe for mye der gitt!"
Hver sin smak, men jeg tør ikke direkte-droppe rett i munn ass. Men er absolutt enig i at det er greiest å oppbevare i flaske.
Man kan kjøpe typisk blotterpapir med valgfritt tema på nett, også lage egne syrelapper om man ønsker. Da er holdbarheten som vanlige syrelapper som jeg mener er mer stabilt en sukkerbiter. Men det beste er jo oppbevaring i flaska
Sitat av moret Vis innlegg
"Ops, ble en dråpe for mye der gitt!"
Hver sin smak, men jeg tør ikke direkte-droppe rett i munn ass. Men er absolutt enig i at det er greiest å oppbevare i flaske.
Vis hele sitatet...
Denne feilen har jeg gjort og det anbefales ikke med mindre man er hardbarka turehode.
Sist endret av Kjelldriver; 18. september 2018 kl. 17:20.
Bumper spørsmålet: Hvordan forklarer man at man har pakka sukkerbiter i alufolie i skapet? (Ved politirazzia elns)
Sitat av Stingray Vis innlegg
Bumper spørsmålet: Hvordan forklarer man at man har pakka sukkerbiter i alufolie i skapet? (Ved politirazzia elns)
Vis hele sitatet...
Du gjemmer de i fryseren, bak eller under skuff.
Ta ut alt å trø det bak kjøleelementene om du må.
Hvorfor må det ligge i kjøkkenskapet?
Bruk hode da mann
Sist endret av Kjelldriver; 18. september 2018 kl. 20:06.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Bearass Vis innlegg
Man kan kjøpe typisk blotterpapir med valgfritt tema på nett, også lage egne syrelapper om man ønsker. Da er holdbarheten som vanlige syrelapper som jeg mener er mer stabilt en sukkerbiter. Men det beste er jo oppbevaring i flaska
Vis hele sitatet...
Akkurat dette er litt omdiskutert, men har gjort det selv. Gikk over med uv-lys i etterkant, og så hvor mye som faktisk lå igjen på sølvfolien. Et triks er å legge papiret dobbelt.

Og man bør være rimelig sikker på at blotter papiret er laget på rett måte, at det ikke er printet på papir som inneholder klorin
Clarus
Trådstarter
Etter man tar typ 5 dråper. Trenger man 20 til dagen etter da eller? Dråpene som gjorde meg helt i nirvana i går virker nesten ikke lenger... Funker like bra på andre men kan toleransen virkelig bygges opp så fort? 2 uker venting nok eller trengs mer?

Ga dråper til noen som ikke hadde tatt på 1 år og de som ikkr virker nesten på meg er helt syke for de
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Etter man tar typ 5 dråper. Trenger man 20 til dagen etter da eller? Dråpene som gjorde meg helt i nirvana i går virker nesten ikke lenger... Funker like bra på andre men kan toleransen virkelig bygges opp så fort? 2 uker venting nok eller trengs mer?

Ga dråper til noen som ikke hadde tatt på 1 år og de som ikkr virker nesten på meg er helt syke for de
Vis hele sitatet...
Toleransen på LSD bygger seg opp fort, og man trenger fort latterlige doser for å få funk.


Du kan jo se på denne kalkukatoren hvor mye som trengs.
Sist endret av moret; 19. september 2018 kl. 13:02.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Smart kalkulator dette moret, men hvor nøyaktig er den? Jeg tenker det er store individuelle forskjeller, som med alt.

TS: Ja det er sant, man får en helt ekstrem toleranse, nesten umiddelbart. Og krysstoleranse med så og si alle serotonerge psykedelika
Sitat av kmsc Vis innlegg
Smart kalkulator dette moret, men hvor nøyaktig er den? Jeg tenker det er store individuelle forskjeller, som med alt.
Vis hele sitatet...
Vel, si det. Så nøyaktig som du får det med dagens kunnskap...?
Det er absolutt individuelle forskjeller; man skal ikke ta dette som en fasit på noe som helst, se på det mer som retningslinjer.

This formula was derived by AdmiralAcid from the following, popular graph, which is generally accepted to be one of the most accurate representations of LSD tolerance currently available (5-HT2A downregulation):
Vis hele sitatet...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gammel tråd men, jeg kommer med et svar fordi om! Kjøp trekkpapir på en kunst butikk. Det inneholder ikke kjemikalier som kan ødelegge stoffet. Oppbevarer du dette mørk og tørt i romtemperatur kan det holde i flere år!
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Gammel tråd men, jeg kommer med et svar fordi om! Kjøp trekkpapir på en kunst butikk. Det inneholder ikke kjemikalier som kan ødelegge stoffet. Oppbevarer du dette mørk og tørt i romtemperatur kan det holde i flere år!
Vis hele sitatet...
Jeg bytta til meg lapper som var bretta i postit lapper, de hadde liggi sånn i 2 år, og jeg hadde de vel i 6 mnd før jeg testa en, men var meget overrasket over at det var meeget god funk i de enda! Det som tar knekken på syre er kalken fra springvann. Det er bad, ellers holder lsd og sopp seg mye lenger enn hva folk tror. Vannløsbart er ikke nedbrytbar i vann...
Har selv brukt å gjøre det slik med sukkerbiter:

- Drypp på sukkerbiten.
- La den stå å tørke en times tid.
- Pakk sukkerbiten inn i et rullepapir (bruker å la sukkerbiten ligge oppå papiret når jeg drypper).
- Legger sukkerbitene, som er innpakket i rullepapir, i en
liten klips pose (fås kjøpt på Stapples).
- Brett klipsposen med sukkerbiter i et hjørne, sånn at sukkerbiten ikke beveger seg i posen.
- Maskeringstape (fordi den er lett å få opp) rundt posen med sukkerbiten.

Oppbevar utenfor lys (boks eller skuff ellernoe).

Sitat av moret Vis innlegg
"Ops, ble en dråpe for mye der gitt!"
Hver sin smak, men jeg tør ikke direkte-droppe rett i munn ass. Men er absolutt enig i at det er greiest å oppbevare i flaske.
Vis hele sitatet...
Å dryppe rett i munnen er vanskelig. Selv når man gjør det på andre. Man må se dråpen faller. Liker bedre å dryppe på yttersiden av hånden, mellom bunn av pekefinger og tommel. Også sleiker man hver dråpe hver for seg om man skal ha flere. Da ser man dråpen ligge der, og er sikker på at man får dryppet rett antall dråper.
Sist endret av Cmsuper; 13. august 2019 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.