Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 15711
Sitat av ZombieShit Vis innlegg
Om 10år er det bare å finne en annen thai dame. Er bedre at han prøver å finne en norsken i noen år.
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så bra med norske damer?Selv foretrekker jeg damer som kommer fra sydeligere strøk,da dem ofte har verdier som er mer verdsatt oss meg.
Tror ikke du vil bli stemplet som taper.. Det du sier om gamle menn som reiser ned for å finne seg ei thai dame bare fordi de ikke får seg noe her er nok sant i mange tilfeller, men når du er så ung som du er nå er det ingen som kan si noe på det!
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Hvorfor skal han finne en ny thailandsk dame om 10 år når han har funnet en som er spesiell for han nå?
Vis hele sitatet...
Fordi da har han i det minste en sjanse til å finne en norsk dame som han liker og slipper å bli sett på som et null resten av livet.
Sitat av ZombieShit Vis innlegg
Fordi da har han i det minste en sjanse til å finne en norsk dame som han liker og slipper å bli sett på som et null resten av livet.
Vis hele sitatet...
Skulle sitere, men ga KP istedet, faen.

Det jeg skulle si var at de eneste som vil se på ham som et null er trangsynte folk som deg, og de burde han gi faen i hva syns, da meningene deres ikke er er verdt en dritt.
Sitat av ZombieShit Vis innlegg
Fordi da har han i det minste en sjanse til å finne en norsk dame som han liker og slipper å bli sett på som et null resten av livet.
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig så er det ikke et så stort nederlag å bli sett ned på av trangsynte mennesker som deg selv, så jeg tror han får det helt fint jeg
Sitat av ZombieShit Vis innlegg
Fordi da har han i det minste en sjanse til å finne en norsk dame som han liker og slipper å bli sett på som et null resten av livet.
Vis hele sitatet...
Etter dette så vil vel hele nFF se på deg som et null, og jeg ser for meg at du er et null over nettet og IRL. Stikk av ditt jævla troll!

Til trådstarter: Kjør på, thai damer er både pene og greie Om du bestemmer deg for å flytte til Thailand så er det et fint land å bo i.
Hvor er bilda da liksom? Burde ikke vi få se også

Kjør på TS og gi faen i hva alle andre mener, det er ditt liv og du som skal være lykkelig.
Og til Zombie, navnet shit sier vel alt.
Det finnes forskjell på gamle gubber med 19 år gamle thai jenter og to unge personer som har funnet tonen vettu!
Hva med å møtes på et typisk ferie-sted i Thailand? Da får du liksom the best of both worlds!
Drit i hva andre sier og mener om det. Hvis noen har noen fordommer er det ikke verre en å overse det, mens du gir personen blikket "Satan du er tragisk".
Tror du kommer til å få det kjempeflott med jenta du har truffet!

Men nå! Skal jeg fortelle om dama jeg traff.
Så du vet hva som KAN skje!


Denne jente bar navnet Karin, og kom fra statene. Nærmere bestemt L.A.
Vi starter med msn, facebook, skype, og hun var virkelig noe for seg selv!
Skjønte allerede etter den første samtalen på msn at dette var real shit.
Vi hadde mange felles interesser, og alt innen filmer, musikk var prikk likt!
Jeg trodde selvfølgelig at dette var verdens lykke og skulle tilslutt møte henne.
Skjedde mye mere dritt som jeg ikke gidder å fortelle.. er ikke viktig.
Uansett, når vi møttes viste deg seg - ja, at vi delte mange interesser, men at hun hadde en helt annen personlighet i virkeligheten!
Det blir feil av meg å si at man ikke kan bli forelsket over internett, men jeg lover deg; Du kan treffe en helt annen jente en den du har blitt kjent med på internett!


Sikkert elendig skrevet, jeg er trøtt.
Anyways, lykke til!
onkel min har funnet en dame og flytta til thailand for 1 år siden. 1mnd siden fikk han vite at hun har to barn! pass deg :P
Haha, morsomt aa lese noen av kommentarene.. Er ikke sikker jeg foeler sann hele livet saa klart, men det er aspekter av aa vaere i et forhold med en asiatisk jente som er litt mer virker mer fristende akkurat for oyeblikket(Jeg har mange bra erfaringer fra bade norske og asiatiske, sier det bare som en motvekt til de trangsynte idiotene som tror norske jenter trumper alt annet i verden)

Men man kan ikke si at noe er bedre enn noe annet, vi er mennesker, ikke bare produkter av en nasjonalitet.

Og til slutt saa spiller nasjonalitet ingen rolle om du finner en som elsker deg og en du elsker. For deg, traadstarter, saa er det jo ikke akkurat der det er. Men du har moett en pen jente som virker hyggelig og jeg ser ingen grunn til aa ikke “take a leap/chance”, lev livet litt, utforsk, og det er faktisk utrolig hva man kan laere om en annen kultur gjennom et forhold!

Go for it

(Edit: og tenk om det noen gang ble alvorlig, sa har dere en jaevelig kul historie a fortelle om hvordan dere moettes!)
Sist endret av Picard; 25. juni 2011 kl. 07:46.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Skal du reise ned og møte denne jenta?
Hvis du er en gammel gubbe på 70 år med grått hår, kulemage, bart og stinker fyll, så ja - da blir du stemplet som en taper hvis du importerer en thaidame.

Hvis du derimot er en ung gutt som faktisk liker denne jenta godt, så burde du satse på det! Tviler sterkt på at kompisene dine kommer til å mobbe seg som "Thai fucker" resten av livet!

Tror det kommer til å gå bra!

Lykke til!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av TrollDad Vis innlegg

Hvis du derimot er en ung gutt som faktisk liker denne jenta godt, så burde du satse på det! Tviler sterkt på at kompisene dine kommer til å mobbe seg som "Thai fucker" resten av livet!

Tror det kommer til å gå bra!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tror de kommer til å bli litt sjalue jeg.
Du bør nok besøke denne dama 2-3 ganger i Thailand før dere søker turistvisum for henne til Norge.
All kontakt bør dokumenteres med f.eks bilder osv.

Du vil ikke forstå hvor rigide norske mydigheter er før du søker om dette visumet...

Og hvis dere etter å ha møtt hverandre, finner ut at dere vi gifte dere (helst i Thailand), så må du ha tjent over 205 - 210 tusen i året for at din kone skal få innvilget familegjenforening med sin mann - DEG.
Sist endret av schlanbusch; 4. juli 2011 kl. 14:28.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Tokis Vis innlegg
Go for it. Om 10 år angrer du på at du ikke møtte hun fordi hun er thailandsk og pen. Vil du heller gifte deg med en sur og stygg
norsk kjerring, som gidder ikke gjør husarbeid eller lage mat til deg, fordi hun er likestilt?
Vis hele sitatet...
Surfer rundt på vilkårlige gamle tråder og kommenterer der jeg føler jeg har noe å si, og det har jeg her:

DER bekreftet du fordommene en del har mot mannfolk som skaffer seg bruder fra fattige land: De vil ha en hushjelp, og er bitre på norske kvinner med høy utdannelse som ikke vil leve for mannen sin.

Du kan gjøre husarbeid og lage mat på lik linje med dama di.

Jeg har forresten fordommer når jeg ser par der karen er stygg og ser dum ut, og ei lita thaidame som forøvrig også ser dum ut, men er penere og ser langt yngre ut. ÆSJ! Nyimperialisme.
Det hadde vært kult å høre om hva som skjedde, siden det tross alt er 4 år siden trådstarter lurte på om han skulle besøke henne/hun besøke ham. Anyone?