Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4391
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor i Oslo finner man de gratis toalettene? Helst ikke så alt for langt unna sentrum og der man ikke trenger å spørre om nøkkel.

Hvilke kjøpesentre vet dere har?
Kafeer?
Spisesteder?
Kirker?
Bibliotek?
Kinoer?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Se etter bygg tilhørende bla. Universitetene, Høgskolene og VGS.
Ellers har du som du nevner andre offentlige bygg, Oslo S, bussterminalen etc.
BRAND ∞ STRONG
Hvis du ikke ser ut som søppel kan du gå på dassen i lobbyen på hoteller.
Kinoer er også et alternativ.
Sitat av Bill_Gates Vis innlegg
Se etter bygg tilhørende bla. Universitetene, Høgskolene og VGS.
Ellers har du som du nevner andre offentlige bygg, Oslo S, bussterminalen etc.
Vis hele sitatet...
Koster penger på Oslo s og busstasjon
Max-burger har kode, men er bare og spørre de bak disken. Tviler på at de gidder skjekke om du har kjøpt noe. Kan eventuelt vente til noen kommer ut for så og gå inn.
Sist endret av Doktor Hodebry; 1. mars 2020 kl. 19:23.
Bensinstasjoner, kafeer, barer, restauranter, bibliotek. Med unntak av Oslo cityog byporten har de fleste kjøpesentre gratis toalett.
Cafe Sara torggata, gå inn, så til venstre for bardisken, så inn til høyre så er doen på din venstrehånd.
Innenfor Ring 2 er det nok betaling de fleste steder. Steen&Strøm hadde gratis før, har dog ikke vært der på en stund. Selv har jeg ofte gått på McDonalds i Klingenberggata, til venstre for disken. Ps: Oslo S er det 20 kr.

Har du månedskort, kan du jo gå på toget. Mossetoget mellom Skøyen og Holmlia gir jo grei tid.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis du ikke ser ut som søppel kan du gå på dassen i lobbyen på hoteller.
Kinoer er også et alternativ.
Vis hele sitatet...
Av nysgjerrighet: Hva innebærer det å se ut som søppel?
Sitat av FabelFreak Vis innlegg
Av nysgjerrighet: Hva innebærer det å se ut som søppel?
Vis hele sitatet...
Ikke meg du spørr, men min oppfatning er vel hvis man ser ustelt ut. Går kledd i slitte, slafsete eller hullete klær, slitne joggesko, knekk i knærne, dårlig kropslukt og holdning. Sår i ansiktet. Skitne fingre og ustelte negler. Flakkende blikk som ikke møter øynene dine. Etc.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Operahuset er alltid et fint sted å bruke gratis toalett.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uff, fikk flashback nå... kom fra Gardermoen å havna i sentrum for å møte faren min (mange år sia). Måtte så sinnsykt pisse, sto der med en svær koffert osv. Fant ikke EN ENESTE DASS som var gratis, og jeg var vel 12-13 år på den tiden, altså ville jeg ikke bruke penger for å pisse...

Ble å lempen ut mitt i Oslo sentrum kl 14 på en lørdag pittelitt gjømt innimellom to bygg, men ble jo sett av alle som gikk forbi, rimelig flaut alene i Oslo på den aldern med en koffert som var større enn meg selv.