Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1253
Anonym bruker
"Blå Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lagde skakkao for en time siden med rundt 0,2g.. føler ingenting. Har ingen toleranse, har ikke røyket på rundt 6 mnd, og var heller ingen storrøyker før det.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du full mage da du drakk det? Har du laget skakkao før så du vet hvordan det gjøres og ikke har gjort feil (f.eks for mye varme)
Anonym bruker
"Blå Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med for lite varme da?? Føler det begynner å hitte litt nå, hva om jeg det blir sterkere og sterkere etterhvert? Kan ikke våkne opp imorgen med røde øyne, hva skal jeg gjøre?
Du har nok ikke røde øyne i morgen. I verste fall føler du deg bare litt slækk om ikke småfjern
Pleier ta 1 til 2 timer før det kicker inn. Peaker hos meg etter 5 timer.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 14. august 2019 kl. 00:06.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Som sagt, hvis det blir varmebehandlet feil så kan det miste effekten. Lagde engang skakkao med flere gram grønt uten å merke noe som helst. Syntes det er lettest å få til ved å smelte i en kasserolle med smør for så å ha på en skive som smør fex.

Så som også nevnt tar det mye lenger tid før det kicker, 1-2 timer er det som har vært min erfaring også, noen ganger har jeg også gitt opp etter noen timer, gått å lagt meg for så å våkne opp midt på natten for å pisse.... å da har jeg plutselig vært så fjern som det overhode er mulig å bli at herrejesus da er det bare å pisse fort som fy å gå tilbake i senga å "dø" xD ..... Så varer det som regel veldig lenge, tatt på kvelden kan gjerne virke langt utpå neste dag... huff det er skummelt å bake med thc...
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg tar det vanligvis 2t. (Aldri mindre) Men har tatt opp til 4timer og har det begynt nå så er du frisk til i morgen