Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1403
Nå for tiden når jeg har røyket så har jeg nesten bare hatt bad trips på hasj og jeg blir så fjern at det kjennes jeg skal skli ut av senga bare opp mot taket..? Ble ikke så før, ble euforisk og happy ikke panikk og ingenting positivt.. er det påtidet å legge røyken fra seg? Har bare røyket 1 år med opphold
Sist endret av Hankarn; 6. august 2018 kl. 02:55.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har du røyket hasj hverdag i 1 år uten pauser? viss du har røykar hasj ofte eller daglig så kommer som regel bivirkingene før eller seinere, ja du bør absolutt ta en god pause fra hasjen å heller nyte de en gang iblandt! du vil få den euforiske og happy rusen tilbake da pluss kraftigere rus :-) det akoratt samme skjedde med meg! nå røyker jeg kun av og til, å før mye bedre rus, å blir happy som du sier!
Anonym bruker
"Vennlig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en pause. Hele poenget med å ruse seg er for å kose seg.
Veldig misledende tittel.

Vi har Cannabis Sativa,Indica og Hybrid og det samme gjelder for sikkelig hasj, det du vil åppnå er Sativa typen men du røyker vel på indica.
Anonym bruker
"Særegen Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, da er rett og slett ikke hasj noe for deg. Mitt tips er å legge det på hylla for godt for nå veit du at du ikke tåler det og historiene om schizofreni og kroniske vrangforestillinger er ikke bare skremselspropaganda.

Kan forøvrig legge til at det samme skjedde meg, jeg tok pause på et år men fortsatte å badtrippe når jeg prøvde å røyke hasj igjen. Milde og små mengder weed gikk derimot greit. Nå har jeg slutta helt men kan hende jeg tar noen trekk av en weedjoint en gang i året i parken, men hasj må jeg holde meg langt unna
Trådstarter
99 9
Kan jeg kose meg med mdma uten å være bekymret sellom hasj plager meg? Holder meg til 3 måneders space for hver opplevelse og er 2 uker unna en ny dropp eller burde jeg revurdere?
Jeg vil bare si meg enig i siste anonymer bruker over her og tilføye at jeg har diagnosen paranoid schizofreni. Noen dager på syre gjorde susen for meg, men dette er ikke noe jeg anbefaler.