Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3101
Jeg har lagd en egen disk til kali, gått i bios å deaktivert secure boot og boota Kali fra usb i legasy mode. Jeg kommer inn til på loggingen og Skrev usrn root pssw toor som er på Kali, etter det blir skjermen stående grå. gikk deretter inn i bios på Kali endra fil sourcen og lasta ned drivere som hører til mitt grafikkort og reboota. Start Kali så kommer jeg dit hvor det står ok og fails. Ingen feil mn den bare står der å kommer ikke videre????? Noen som kan dette?
Det kan være flere ting, men høres først og fremst ut som en korrupt iso eller at du har brukt ett bogus program for å skrive den til usb. Protip: ikke unetbootin

Rufus (Windows) eller Etcher (Linux) er gode alternativer.

Så, prøv å laste ned isoen på nytt, verifiser at downloaden er korrekt (kjør en md5-sjekk), og skriv til usb med ett av verktøyene jeg nevner over. Om du fortsatt får samme resultat, så kan det være noe grafikk-utfordringer, selvsagt. Jeg er ikke kjent med Kali spesifikt, men prøv med bootparameter nomode for å se om det hjelper.

Lykke til!
Trådstarter
9 0
Sitat av glenn Vis innlegg
Det kan være flere ting, men høres først og fremst ut som en korrupt iso eller at du har brukt ett bogus program for å skrive den til usb. Protip: ikke unetbootin

Rufus (Windows) eller Etcher (Linux) er gode alternativer.

Så, prøv å laste ned isoen på nytt, verifiser at downloaden er korrekt (kjør en md5-sjekk), og skriv til usb med ett av verktøyene jeg nevner over. Om du fortsatt får samme resultat, så kan det være noe grafikk-utfordringer, selvsagt. Jeg er ikke kjent med Kali spesifikt, men prøv med bootparameter nomode for å se om det hjelper.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk for svaret har fixa det, kom inn i rooten å fikk oppdatert å lasta ned alt av drivere til mitt skjermkort å x. greide å sette sammen grafikken, mn den står på samme sted mn kommer inn hvis jeg trykker ctrl alt f2 logger inn der og skriver startx, så kommer jeg inn på grafikk versionen alt virker nesten som det skal nå