Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2887
Jeg og Lise kjøpte 3 lilla rolex (med delestrek bak) hver. Jeg har lest ett eller annet sted her i forumet at disse ikke inneholder noen form for mdma eller annet lignende, men jeg vet ikke.

Vi tok en pille hver i det vi begynte å gå mot et sted like i nærheten vi visste vi kunne være. Etter omtrent 20 minutter var vi fremme, og jeg tok en halv pille til, og vi rullet en joint.

Vil bare nevne at to dager før dette, tok jeg og en annen venninne 2 hele piller hver, og det var noe av det værste vi hadde vært med på. Hele natten var en "flukt" fra ett eller annet, og ingen av oss husker stort mye. Men jeg husker vi ble først jagd ut av rommet, deretter ut av stua og til slutt ut av huset. Vi klarte ikke være der og alt føltes helt feil og rart, alle proposjoner i huset var helt feil og vi ville bare ut egentlig. Selv om det ikke var særlig bedre ute da vi endte med å gå rundt hele natten, kun på let etter et nytt sted vi kunne være fordi det forrige stedet var helt feil. Jeg husker jeg tenkte jeg aldri skal ta dette igjen, men har null ide på hvorfor. Dagen etter tenkte jeg det var fordi denne personen og jeg ikke passet sammen når vi hadde inntatt stoffet.

Men tilbake til meg og Lise. Etter en times tid etter vi hadde tatt 1,5 pille hver, begynte jeg å føle meg rar. Vi satt rett nede ved vannet, avskilt fra turstier og lignende, men jeg klarte ikke lenger å skjønne hvor langt ned til vannet det var. Synet bedro meg og jeg følte bare at det var stygt. Det var da følelsen av at jeg skjønte ALT i verden, og så kun på denne rusen som noe av det styggeste jeg har vært borti. Jeg så sammenhengen mellom alt her i verden, folk, samfunnet, dyr og planter. Hele denne tiden skjønte jeg absolutt alt her i verden, og skjønte ting vi mennesker ikke skal skjønne. Jeg klarer (desverre?) ikke å huske hva, men jeg husker at det var utrolig stygt og irriterende.

Jeg sammenligner det litt som en helt totalt motsetning til nirvana eller lignende. Jeg kom på en måte til et sted, jeg brøt en grense jeg ikke vil at noen skal bryte. Jeg visste alt og jeg hadde bare en tung følelse om at alt her i verden var ferdig-utforsket. Dopet gjorde at jeg ikke hadde mer i livet å utforske, fordi jeg fikk vite alle spørsmål og fikk alle svar hvert eneste menneske har lurt på.

Øynene mine føltes ut som djevelens, og øynene gjorde at jeg kunne se ting mennesker ikke skal kunne se eller forstå. Jeg prøvde hele tiden å fortelle dette til venninnen min, men hun skjønte ikke denne rusen i det heletatt så det var veldig vanskelig å skulle måtte forklare alt. Men jeg husker jeg prøvde å få ut at "dette er ikke bra", en million ganger. Men hver gang jeg tenkte det, hørte jeg stemmen min i hodet som verdens ekleste og sutrete. Akkurat som om dopet ikke ville la meg fortelle hva jeg hadde oppdaget eller sett.

Resten av kvelden var jeg fryktesløs, likegyldig og generelt sett bare opptatt i mine egne tanker. Jeg har tatt mdma en god del ganger og vet at tankene og humøret regulerer eller endrer rusopplevelsen, men dette var ikke noe jeg kunne endre på. Rusen gjorde meg til en helt annen person der og da, og jeg sammenligner det som om at jeg "kom til et sted ingen mennesker ønsker å være". Tanken av å vite alt, kunne alt og at alt er ferdig-utforsket er ikke noe mennesker ønsker å oppleve selv om det er alt vi higer etter. Det ligger i menneskets natur. Men jeg husker godt at jeg tenkte "fy søren, jeg lurer på hvordan andre ville taklet dette, jeg skjønner godt om man tar livet sitt". Nettopp fordi det føltes ut som om det ikke var noe mer å leve for.

Jeg skrev dette fordi jeg ser for meg at den første dagen jeg tok knips var på en måte en "inngang" til dit jeg kom to dager etter. Jeg tror alle kan komme til stedet jeg var, men for andre vil det kanskje ta sykt lang tid. Dessuten glemmer man nesten alt dagen etter, og hvis jeg ikke hadde skrevet ned noe eller prøvd å huske så godt som jeg gjorde, kunne jeg lett tatt den pilla igjen. Og akkurat sånn føles det ut som at dopet lurer meg til å tro den gir uskyldig moro, selv om jeg vet at jeg aldri i livet vil tilbake til hvorhen jeg nå enn befant meg.

Alt jeg lurer på er om noen har vært borti det samme? Takk for eventuelle svar
Interessant trip rapport! Har hørt om disse lilla rolexene i østlandsområdet i det siste nå, men har hørt litt forskjellig om innholdet i dem, og har ikke tatt meg bryet om å teste de, hverken personlig eller med test kit. Følte du det virkelig var mdma i dem? Flesteparten jeg har snakket med sier de føles ut som om det var 2-cb.
Er vel ikke godt å si hva som var i de knipsa da? Hvorfor skal alle ta knips og ikke rein MDMA?

Det du beskriver er slett ikke uvanlig å oppleve på psykedeliske stoffer, og engang opplevde jeg det etter et par netter uten søvn da jeg leste ringenes herre og bælmet 4 kanner kaffe.

Who knows right?

2cb gir da ingen form for innsikt i noe som helst.
Sist endret av BrewGrow; 9. juni 2016 kl. 18:35.
Trådstarter
3 0
Pewpew: Har hørt mye forskjellig selv, og enkelte sier bare at de skal være lættis og gi deg halliser. Fikk massevis av hallisasjoner, men bare sånn at jeg så tre av hver blomst og at ting endret størrelse veldig fort. Dessuten var dybdesynet helt bak mål. Men nei, tror nok ikke det er noe mdma i dem i det heletatt. Synes hele greia var helt sykt, og tror ikke engang jeg selv skjønner hvor ille det var der og da fordi jeg har glemt en god del.

BrewGrow: Enig med deg, skal kun holde meg til ren mdma haha. Skjønner, men tror det ga meg en syk innsikt i livet ingen vil ha :s
Sist endret av Gnerk; 9. juni 2016 kl. 18:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg

2cb gir da ingen form for innsikt i noe som helst.
Vis hele sitatet...
Husk at folk er veldig forskjellige. Stoffer som forandrer perspektivet ditt, virkelighetsoppfattelsen din, og dermed tankemønsteret kan la deg se en firkant fra to vinkler og se det er en kube. Poenget er at jeg tror alt som midlertidig forandrer måten du tenker på kan gi deg innsikt i ting.

Til TS, hørtes ut som om du fikk alt annet enn MDMA. Det der høres ut som en form for psykadelika.
Sist endret av Relevant; 9. juni 2016 kl. 18:45.
Sitat av Gnerk Vis innlegg
Pewpew: Har hørt mye forskjellig selv, og enkelte sier bare at de skal være lættis og gi deg halliser. Fikk massevis av hallisasjoner, men bare sånn at jeg så tre av hver blomst og at ting endret størrelse veldig fort. Dessuten var dybdesynet helt bak mål. Men nei, tror nok ikke det er noe mdma i dem i det heletatt. Synes hele greia var helt sykt, og tror ikke engang jeg selv skjønner hvor ille det var der og da fordi jeg har glemt en god del.

BrewGrow: Enig med deg, skal kun holde meg til ren mdma haha. Skjønner, men tror det ga meg en syk innsikt i livet ingen vil ha :s
Vis hele sitatet...
Ja, det hørtes ut som psykedelisk innsikt med et innslag av bad trip.

Slik innsikt har jeg fått både på psilocybin og DMT, jeg har også hatt samme opplevelse du beskriver på en "bad" trip/ egodød på DMT. Så jeg skjønner godt hva du prater om. At det både er ekkelt, skummelt og vanskelig å prosessere i ettertid er jeg enig i.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Husk at folk er veldig forskjellige. Stoffer som forandrer perspektivet ditt, virkelighetsoppfattelsen din, og dermed tankemønsteret kan la deg se en firkant fra to vinkler og se det er en kube. Poenget er at jeg tror alt som midlertidig forandrer måten du tenker på kan gi deg innsikt i ting.

Til TS, hørtes ut som om du fikk alt annet enn MDMA. Det der høres ut som en form for psykadelika.
Vis hele sitatet...
Joda, jeg kan jo ikke være uenig i det. Men sammenlignet med innsikt på sopp og dmt så er 2cb ganske kjedelige og flate greier, og jeg personlig oppfatter det mer som støy av farger og slikt. Alt annet enn innsikt, slik jeg mener innsikt bør være.

Jeg har da brukt 2cb mange ganger i jakten på om det kan gi noe innsikt, men det var altså ikke noe å hente der. (for min del)

Men om noen, under 2cb trip/rus plutselig har tenkt at, shit! Nå har jeg svaret på alt og kan alt.
Ja, da er det bare å arrestere meg, for den går jeg nemlig ikke på.
Sist endret av BrewGrow; 9. juni 2016 kl. 19:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
3 0
Sitat av BrewGrow Vis innlegg

Men om noen, under 2cb trip/rus plutselig har tenkt at, shit! Nå har jeg svaret på alt og kan alt.
Ja, da er det bare å arrestere meg, for den går jeg nemlig ikke på.
Vis hele sitatet...
Om det var 2cb jeg fikk i meg, arresterer jeg deg Neida, men det var virkelig rart, helt uvirkelig egentlig. Om samfunnet er en ring med alle verdens mennesker, stod jeg som eneste person, utenfor denne ringen og så inn. Jeg var fryktesløs, tom, ikke noe var morsomt, folk var teite og dumme, enkelte dyr var smarte, men andre var totalt tilbakestående.

Jeg husker at etterhvert, når jeg begynte å forklare smått til venninnen min, begynte hun å fortelle meg akkurat det jeg ville fortalt. "Det er vanlig, det skjer, det går over, det er fordi du tenker på det, det er dopet som snakker" osvosv, men ALT jeg tenkte var "alt du sier og vet er feil". Og jeg visste at jeg ville sagt akkurat det samme som hun i en slik situasjon, men ingenting ville overbevise meg fordi jeg var sannheten. Jeg visste alt.

Men ja skjønner at dette blir vanskelig å sette seg inn i, det er utrolig vanskelig å sette seg inn i det selv for meg. Men tenkte at noen her inne kunne vel ha opplevd det samme
Sitat av Gnerk Vis innlegg
Om det var 2cb jeg fikk i meg, arresterer jeg deg Neida, men det var virkelig rart, helt uvirkelig egentlig. Om samfunnet er en ring med alle verdens mennesker, stod jeg som eneste person, utenfor denne ringen og så inn. Jeg var fryktesløs, tom, ikke noe var morsomt, folk var teite og dumme, enkelte dyr var smarte, men andre var totalt tilbakestående.

Jeg husker at etterhvert, når jeg begynte å forklare smått til venninnen min, begynte hun å fortelle meg akkurat det jeg ville fortalt. "Det er vanlig, det skjer, det går over, det er fordi du tenker på det, det er dopet som snakker" osvosv, men ALT jeg tenkte var "alt du sier og vet er feil". Og jeg visste at jeg ville sagt akkurat det samme som hun i en slik situasjon, men ingenting ville overbevise meg fordi jeg var sannheten. Jeg visste alt.

Men ja skjønner at dette blir vanskelig å sette seg inn i, det er utrolig vanskelig å sette seg inn i det selv for meg. Men tenkte at noen her inne kunne vel ha opplevd det samme
Vis hele sitatet...
He he. Ja jeg tror neppe det var 2cb, jeg bare forklarte 2cb rusen, man får ikke plutselig inntrykk av å være allvitende under påvirkning av det.
De anbefales!
Har vært masse av disse i nærområdet mitt i den siste mnd, mange har også nevnt 2cb.. Vi testet de på kit og kan bekrefte at de inneholder 2cb.. Morsomme og trippy piller


edit: Kan selvfølgelig være samme pillen med annet innhold, men vanskelig for å tro at det florerer av psykedelik knips på samme tidspunk tho..
Sist endret av Guttenpåtoben; 14. juni 2016 kl. 12:53.
quote fra ecstasy tåden på bruket her. der de snakker om lilla rolex for ikke så lenge siden. kan ha vært noe sånt?

Vi har visst nettopp fått disse testet fikk jeg høre på øret her... Ingen mdma (shock!), men tydeligvis ikke 2cb heller... Fyren som testet mente det kunne være dxm eller piperazines.
Jeg tippet 2cb, veldig nærmt til det hvertfall syns jeg, men tydeligvis ikke.
Regner med testen skulle kunne plukket opp 2c-i etc hvis det kan plukke opp 2c-b?
Vis hele sitatet...