Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3453
Jeg har bursdag til mandag og tar urinprøve tidlig på morgen. Kan jeg da røyke etter den da neste urinprøve jeg skal ta er onsdag eller torsdag uka etter
Så det er 8 eller max 9 dager fra du røyker til neste prøve. Ville ikke tatt sjansen på det akkurat. Selv om folk sier at det kan gå.
Røyker du kun én joint og er 100% clean fra før av vil du mest sannsynlig teste negativt, men det kan ikke garanteres.

For å være 100 % sikker kan du flushe, slik at prøven må blitt tatt på nytt på et senere tidspunkt.
Sist endret av pkk1990; 17. juni 2016 kl. 21:44.
Trådstarter
19 2
Levert 5 reine på rad nå. Er snakk om en j eller 1g om det har noe og si. Jeg sparer den om jeg må. Men har utrolig lyst og ta en og noen pils på bursdagen min
Det med "flushing" er nok mulig å få utsatt med. Men av egen erfaring så godtar de prøvene mine hver gang selv om jeg bare pisser vann.

Jeg begrunner det med trening. Jeg sier også at jeg bruker kreatin, noe som kan gi utslag. Prøvene blir sendt allikevel.

Det blir et sjansespill.

Jeg har også blitt tatt for juks, men får ingen spørsmål om fargen på urinen. Da spekulerer jeg i at de får fanget opp eventuelt nye verdier selv om man flusher.
Sist endret av BrewGrow; 17. juni 2016 kl. 22:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok, basert på det du sier er det en mulighet for at du kan teste positv, men det er veldig liten sjanse. Skulle du bli tatt har du såpass lavt nivå i urinen din at du faktisk kan skylde på "passiv røyking". Du trenger forøvrig heller ikke et helt gram for å røyke deg fjern når du ikke har røyket på så lenge. Min anbefalning til kvelden: mekk opp 0,3-0,8g(basert på kvalitet) i en joint. Røyk halve og kapp den. Hvis du føler for enda litt senere røyker du resten.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Det med "flushing" er nok mulig å få utsatt med. Men av egen erfaring så godtar de prøvene mine hver gang selv om jeg bare pisser vann.

Jeg begrunner det med trening. Jeg sier også at jeg bruker kreatin, noe som kan gi utslag. Prøvene blir sendt allikevel.

Det blir et sjansespill.

Jeg har også blitt tatt for juks, men får ingen spørsmål om fargen på urinen. Da spekulerer jeg i at de får fanget opp eventuelt nye verdier selv om man flusher.
Vis hele sitatet...
Virker veldig rart at de godtar urinprøver med bortimot kun vann.
Enten tar du urinprøver et veldig useriøst sted, ellers så klarer du ikke å flushe. Hva mener du med "spekulerer jeg i at de får fanget opp eventuelt nye verdier selv om man flusher" ?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Ok, basert på det du sier er det en mulighet for at du kan teste positv, men det er veldig liten sjanse. Skulle du bli tatt har du såpass lavt nivå i urinen din at du faktisk kan skylde på "passiv røyking". Du trenger forøvrig heller ikke et helt gram for å røyke deg fjern når du ikke har røyket på så lenge. Min anbefalning til kvelden: mekk opp 0,3-0,8g(basert på kvalitet) i en joint. Røyk halve og kapp den. Hvis du føler for enda litt senere røyker du resten.

Virker veldig rart at de godtar urinprøver med bortimot kun vann.
Enten tar du urinprøver et veldig useriøst sted, ellers så klarer du ikke å flushe. Hva mener du med "spekulerer jeg i at de får fanget opp eventuelt nye verdier selv om man flusher" ?
Vis hele sitatet...
Basert på det jeg sier er det store sjanser for at TS tester positivt om han følger din synsing på området. Jeg råder han til ikke å gjøre det.
Du lar han leve i håpet og kanskje prøve og med stor mulighet feile.

Du har ikke snøring på hvor høyt nivå TS vil ha i urinen etter synsing om å mekke opp 0.3-0.8 og kæppe eller røyke videre. At han kan skylde på passiv røyking etter det, kan du ikke anta i det hele tatt.

Hvordan skal de vite om det er kun vann, bare fordi urinen ikke er gul, normale mennesker i aktivitet drikker mye væske spesielt om sommeren. De tester jo ikke urinen før den sendes til laboratoriet.
De kan ikke avfeie en prøve for juks før etterpå, og da kan de nok finne på synse selv hos legen om man vanner ut eller ikke.

Hva mener du med å ikke klare å flushe? Tror du ikke jeg kan drikke vann?

Ja, hva tror du jeg mener med at jeg spekulerer i at de kan fange opp eventuelt nye nivåer av bla thc i urinen, selv om man flusher?

Nå leverer ikke jeg morgen urin, da hadde de nok stussa om hvorfor den ikke var gul.
Sist endret av BrewGrow; 18. juni 2016 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
19 2
Tusen takk for svar. Jeg tror jeg kommer til og la vær en og leve med angst for og bli busta. Kunne drukket mye vann og prøvd å utsette det. Men er det vært og leve nesten 10 dager med angst?
Sitat av 3080Coke Vis innlegg
Tusen takk for svar. Jeg tror jeg kommer til og la vær en og leve med angst for og bli busta. Kunne drukket mye vann og prøvd å utsette det. Men er det vært og leve nesten 10 dager med angst?
Vis hele sitatet...
Nei. Ikke gjør det, sinnsykt kjipern om du tester positivt.