Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 503
Fikk rett før helgen melding av styreleder i blokka jeg bor i om at vi må passe på å lukke alle vinduer og luftventiler for at det ikke skal komme inn kullos leilighetene. Hele blokka er dekket av plast grunnet oppussing og de har satt på byggevarmere for å tørke den nymalt fasaden.

Mulig jeg er paranoid nå, men de ber meg lukke alle sluser for å unngå å bli kullosforgiftet uten å ha mulighet til å lufte. Flere dager på rad. Finnes det ikke byggvarmere de kan bruke som ikke slipper ut kullos? Bør jeg være bekymret?
Grunnen til dette er mest sansylig at det ikke er nokk strøm tilgjengelig til og bruke elektriske ovner, litt usikker men mener de minste gassdrevne ovnene gir 10 000w med varme, jobba på et bygg der de måtte til med gassovner da byggestrømmen røk hele veien men tenkte aldri over det med kullos, de sto på hele dagen