Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1674
Hei, noen her som stusser/shaver/barberer armhulene? Fjerner dere alt av hår der, eller bare stusser dere?

Kan man bruke vanlig høvel og barberskum, som en bruker nedentil, eller? Hva bruker dere?
Bruker trimmer under armene, den barberer helt ned men du får ikke irriterte hårsekker! Eller hva det no er, du vet røde prikker!
Selvfølgelig kan du barbere alt om du vil ingen som vil si noe på det... Alltid gjort det

Og ja bruk hva enn du måtte føle er mest behagelig, bruker høvel noen ganger
Sist endret av puppetwar; 5. juni 2019 kl. 20:55. Grunn: Svarte litt for fort
Jeg bruker høvel. Siden jeg gjør det i dusjen bruker jeg vanlig dusjsåpe istedenfor barberskum både under armene og nedentil.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Tror jeg burde begynne med det. Sykler overalt og hender det lukter litt. Kanskje lettere med mindre hår.... Men lukten av svette blir vell ikke helt borte uten hår
Trådstarter
Sitat av smash00 Vis innlegg
Hei, noen her som stusser/shaver/barberer armhulene? Fjerner dere alt av hår der, eller bare stusser dere?

Kan man bruke vanlig høvel og barberskum, som en bruker nedentil, eller? Hva bruker dere?
Vis hele sitatet...
Skjønner. Pleier du å bruke noe aftershave der?
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Tror jeg burde begynne med det. Sykler overalt og hender det lukter litt. Kanskje lettere med mindre hår.... Men lukten av svette blir vell ikke helt borte uten hår
Vis hele sitatet...
Det hjelper mer enn man skulle tro, spesielt i kombinasjon med antiperspiranter som inneholder aluminiumklorid.

Jobber i ekstrem varme hele året og svetter som en gris, men er ikke noe problem å unngå dårlig kroppslukt ved å ha god hygiene, trimme armhulene og bruke en god deodorant.
Sist endret av Knask; 5. juni 2019 kl. 22:00.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Varmt vann og høvel i dusjen har alltid funket fint for min del.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja mange muslimer i fengsel gjorde dette.

De er jo mer vante til varme og hygiene enn kalde norsk/russere som meg selv.

Bli klippet i kveld.

Kanskje ta ryggen og beina også.

Har bare ønsket hår iform av skjegg ellers er stort sett resten uønsket.

Kan man fjerne hår på hodet permanent?