Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 863
Startet på rusprøver dags dato å 6mnd fremover i tid for å få førekort, men vet at for eks 2cb ikke synes på urinprøver. Så jeg lurer på om hvordan det er me andre type psychedelics eller rusmiddler som ikke gir utslag ?
LSD testes det som regel ikke for, prøven er kostbar og tidsrommet for å ta prøven for å påvise spor er kort. Vet ikke om det kan testes for psilocybin men har aldri sett det på de prøvene jeg har tatt.

Om du tar prøvene hos legekontoret, så kan du logge inn og se svaret på dem på https://www.furstpasient.no/start . Der får du jo en oversikt over hva de tester for, men i tilfelle du ikke kan, her er ett utklipp fra en prøve jeg tok for litt siden;



Som du ser, LSD, psilocybin og 2cb testes ikke for. Men jeg mener å ha hørt at 2CB kan gi utslag som amfetamin? Er ikke helt sikker, du kan Google litt

Meskalin, DMT og mange RC'er som ikke dukker opp på disse testene, sistnevnte har jeg ikke noen erfaring med og jeg mistenker at det i noen tilfeller kan gi utslag på andre ting.
Sist endret av Marriese; 9. april 2019 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.