Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 8059
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har svelga litt over grammet med amfetamin de siste dagene, sist i kveld, og skal ta urinprøve på mandag.
Har noen tips for hvordan jeg kan få det fortest mulig ut av kroppen så det ikke vises på urinprøven?
Hei, eneste jeg vet og har lest meg opp på er at utskillelsen kan påvirkes til en viss grad ved å drikke noe "surt". Har skrevet om det her i et tidligere innlegg. https://freak.no/forum/showthread.php?t=307369 jeg hadde vertfall prøvd hadde jeg vært deg! lykke til
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mange takk! da blir det tre døgn med masse sitronvann før prøven )
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var i noe lignende situasjon som dette en gang. Drakk hauger av vann og spiste B-vitaminer. Ved de to første toalettbesøkene før oppmøte tisset jeg helt blankt. Deretter begynte vitaminene å bli skyldt ut av systemet og urinen var normal/ganske gul da jeg var fremme. Vanner jo ut sporstoffene ganske kraftig, men noen garanti er det ikke.

Som nevnt av Mrsprettball ville jeg selv tenkt i retning av inntak av syrlige ting. Magen er jo rimelig sur fra før, så det er kanskje heller lettere å prøve å passe på å innta ting som ikke er basisk.

Alkaline diet plan review
The theory is that some foods, like meat, wheat, refined sugar, and processed foods, cause your body to produce acid, which is bad for you.
Vis hele sitatet...
Amfetaminer har biotilgjengelighet alt etter som hvilken pH-verdi du har i magen. Mer basisk = mer opptak, mer syrlig = mindre opptak.

Så gir mening å da spise kjøtt, hvete, sukker og prosessert mat for å få opp syrligheten og få ut amfen. Om det er for sent nå eller ei vet jeg ikke. Verdt et forsøk vil jeg tro.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg fikk utsatt prøven til fredag så jeg droppa 0.2 med pepper i dag også, og nå har jeg ikke mer. Da burde jeg vel tisse rent til fredag? Hjelper det om jeg drikker en del vann med masse sitron og eddik? Noen som vet hva som kan funke? Jeg har fryst ned en halvliter med ren urin, men jeg aner ikke hvordan jeg evenntuelt skal få jukset?
takker for alle svar freaks :-)
Anonym bruker
"Sikker Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, det er ikke sikkert.
Litt sitron eller eddik daglig gjør selvsagt ingen ting. Vi har en viss bufferevne i blodet, der en del er via beinvev (kalsiumfosfat bundet i beinvev). Men det å drikke mengder med løsninger av sitronsaft eller eddik er alt annet enn bra! Altså dette gjelder å drikke 1 l + ganske surt vann.

En bør også huske på, at eddik og sitronsyre er begge en god del giftigere enn glyfosat (som er virkestoffet i sprøytemidlet Roundup).
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Huff trodde dette var noe folk tok for å rense kroppen? Hva annet kan man gjøre for å få amf fort ut av kroppen?
Det er kun en sikker måte, å ta tiden til hjelp sammen med å ikke ta amfetamin. Det er egentlig så enkelt, men kanskje så vanskelig.
Hva er egentlig vitsen med å gå på urin prøver og ruse seg samtidig?
Du lurer ingen andre enn deg selv.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For å få lappen tilbake. Når lappen er i boks er jeg fullstendig innstilt på å ikke røre noe
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å få lappen tilbake. Når lappen er i boks er jeg fullstendig innstilt på å ikke røre noe
Vis hele sitatet...
Ser du hvor dumt det høres ut?

Du slutter når du ikke har noe å risikere lenger? Gir jo null mening. Hvorfor slutter du ikke nå, så har du lappen 100% i boks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å få lappen tilbake. Når lappen er i boks er jeg fullstendig innstilt på å ikke røre noe
Vis hele sitatet...
Så det du sier er at du ruser deg fordi du ikke kan kjøre bil og du går på urin prøver fordi du ruset deg?
Er ikke poenget med prøvene å bli en trygg og edruelig person i trafikken???

Lykke til.
Håper du bæsjer på leggen.
Fikk utsatt prøven til fredag så du droppa 02 til? , drit i hele lappen og stikk på rehab heller for det høres ut som du er skikkelig på kjøret
Sist endret av freebird; 28. november 2018 kl. 11:42.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å få lappen tilbake. Når lappen er i boks er jeg fullstendig innstilt på å ikke røre noe
Vis hele sitatet...
LOL


(sorry, dette er faen for dumt)
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor er det for dumt? Ser at det er dumt å ruse seg når man er på urinprøver, men jeg hadde litt over ett gram og tok resten da urinprøven ble utsatt. Har testa meg og er ren. Fortsatt lenge til jeg får lappen. Skal ta urinprøver oftere da kan jeg uansett ikke ruse meg
Rus og trafikk er ikke noe kult. Du må faktisk ta stilling til om du skal være en traffikant eller en som ruser seg. It sucks, I know.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det for dumt? Ser at det er dumt å ruse seg når man er på urinprøver, men jeg hadde litt over ett gram og tok resten da urinprøven ble utsatt. Har testa meg og er ren. Fortsatt lenge til jeg får lappen. Skal ta urinprøver oftere da kan jeg uansett ikke ruse meg
Vis hele sitatet...
Poenget er vel at hvis du skal ruse deg så ofte som det virker som bør du kanskje revurdere om du skal være bilist i det hele tatt. Virker ikke som om motivasjonen til å "ikke røre noe når du bare får lappen" er til stede utifra måten du snakker på.
Du er jo med respekt og melde litt idiot om du prøver å få ut av systemet og "feirer" utsettelsen av prøven med mere amfetamin?

Og plis hold deg unna trafikken a. Folk skal få ruse seg så mye de vil, men jeg skal ikke daue fordi jeg havner front i front med en løk som ikke vet hvor han er.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner at det ikke hørtes veldig motiverende ut det jeg skrev dazezone, men poenget var at om jeg ruser meg så kan jeg ikke kjøre uansett, enten jeg er motivert eller ei for da tar de lappen fra meg igjen. Jeg føler meg motivert, men om jeg skulle havne utpå igjen er det bra jeg går på urinprøver to ganger i uken for min egen og andres sikkerhet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner at det ikke hørtes veldig motiverende ut det jeg skrev dazezone, men poenget var at om jeg ruser meg så kan jeg ikke kjøre uansett, enten jeg er motivert eller ei for da tar de lappen fra meg igjen. Jeg føler meg motivert, men om jeg skulle havne utpå igjen er det bra jeg går på urinprøver to ganger i uken for min egen og andres sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det bra at du går på urinprøver - det er jo tydelig. Gir fortsatt ikke mening hva du prøver å komme fram til logisk her for at valget ditt er moralsk riktig. Hvis poenget med urinprøvene er at du etterhvert skal få bevist at du er troverdig til å kjøre igjen burde du jo ikke ruse deg samtidig som du tar de. I teorien kan man jo ha lappen og fortsatt ruse seg innimellom, man må bare klare å la bilen stå lenge til man er helt edru og klar igjen. Det er det tydelig mange som ikke klarer.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å kjøre i rusa tilstand er fullstendig idiotisk og uansvarlig. Siden jeg kan ta urinprøve en gang i uken og fortsatt ta speed en gang i blant ba jeg om å få ta urinprøver to ganger i uken slik at jeg ikke har mulighet uansett hva. Jeg vil ikke bli en av dem som driter i ansvaret man har som sjåfør. Men jeg er veldig motivert å i tilegg kan jeg begynne og jobbe igjen når jeg kan kjøre tror da det blir enda lettere å holde seg rusfri. Er dritt lei, men jeg får ikke noe hjelp annet enn de urinprøvene og en prat med en dame fra ARA innimellom en sykepleier. Hjelper ingenting så jeg må fikse det selv. Spurte til og med legen om hjelp med rus men han sa det ikke fantes noen behandling å få for rus er det virkelig sant?????
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å få lappen tilbake. Når lappen er i boks er jeg fullstendig innstilt på å ikke røre noe
Vis hele sitatet...
Du klarer jo ikke engang å holde deg edru når du tar urinprøver engang. Våkne opp æ....