Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4717
Hei!

Jeg måtte bytte harddisk på min iMac i går da den gamle døde, så i dag setter opp alt på nytt (den måtte formateres). Før formateringen var Skrivebord og Dokumenter syncet til iCloud Drive (det er vel standard?), slik at alt som ble lagt der automatisk ble lastet opp i iCloud.

Når jeg går inn på iCloud Drive via Finder nå, ligger heldigvis filene der fortsatt. Men hvordan er det med mitt nye Skrivebord og Dokumenter, vil de også synces til iCloud Drive? Nå er de ikke det, og det er jo bra for jeg var redd for at noe skulle bli slettet da. Men hvordan kan jeg synce mitt nye Skrivebord og Dokumenter uten å slette det som allerede ligger i iCloud Drive?

Håper noen kan svare på dette, og at jeg ikke formulerte meg altfor kronglete 🙂
Hvis det er standard vil de det. Hvis ikke slår du det på under systemvalg, appleid, icloud, icloud drive, valg. Ingenting blir slettet.