Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3328
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert ikke et eneste menneske som kommer til å tro på meg, men sånn er situasjonen:

Har røyket heroin litt før. Hadde en 14 dager periode med litt kose røyking. Og for under 1 uke siden skulle jeg skyte det for første gang. Kokte opp med sitronsyre og satt skuddet. Vennen min skøyt ca 0,07G og ble dritrusa. (Han har også røyka før) mens jeg som tok ca 0,1 merka INGENTING. Tok et nytt skudd. Ca det samme. Merka nesten INGENTING. Skøyt også når jeg kom hjem på kvelden uten å få funk. Hva gikk galt? Tips til beste blodårer å bruke forresten? Har brukt årene ved ledde til albuen en del til amfetamin.

Ikke referer til innlegget fra BloodShotEyes. Har lest den tråden.

Men trenger raske råd her! Har sitronsyre og 0,15G heroin som jeg tenkte å skyte.

Ikke moraliser. Fullt klar over konsekvensene
fikk du blodsvar?
blodårene i albuen er fine evt i armen ett sted
Anonym bruker
"Arg Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert ikke et eneste menneske som kommer til å tro på meg, men sånn er situasjonen:

Har røyket heroin litt før. Hadde en 14 dager periode med litt kose røyking. Og for under 1 uke siden skulle jeg skyte det for første gang. Kokte opp med sitronsyre og satt skuddet. Vennen min skøyt ca 0,07G og ble dritrusa. (Han har også røyka før) mens jeg som tok ca 0,1 merka INGENTING. Tok et nytt skudd. Ca det samme. Merka nesten INGENTING. Skøyt også når jeg kom hjem på kvelden uten å få funk. Hva gikk galt? Tips til beste blodårer å bruke forresten? Har brukt årene ved ledde til albuen en del til amfetamin.

Ikke referer til innlegget fra BloodShotEyes. Har lest den tråden.

Men trenger raske råd her! Har sitronsyre og 0,15G heroin som jeg tenkte å skyte.

Ikke moraliser. Fullt klar over konsekvensene
Vis hele sitatet...
Kan det være du har opparbeidet deg toleranse etter all røykingen? Er det eneste svaret så lenge du hadde blodsvar når du injiserte.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom deg ut av det mens du enda kan, det er ikke verdt det
Anonym bruker
"Stum Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når det ikke funker og du ikke får det til...da er det kanskje ikke meningen at du skal ta det. Du er heldig at kroppen sier nei, lytt på den, takk den!
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Kan noen forklare meg hva som får folk lyst til å ta sprøyter med heroin?
Vis hele sitatet...
Tenker at det er en grunn til at folk tar det de tar. Men si du for eks går fra mental smerte til at det går over i fysisk smerte. Heroin vil gi deg en god følelse og problemer forsvinner. Om det bare er for noen timer
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk blodsvar ja
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk blodsvar ja
Vis hele sitatet...
Da er det nok toleranse av røykingen
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten å rappe tråden men - Har hørt mennesker si at skyter man en gang, så blir man hekta. Jeg har skutt 4 ganger før, og ja det var deilig, men ikke så deilig at jeg kunne sitte dag ut og dag inn med det. Synes egentlig det å røyke seg en feit en eller ta seg ei lisse cola i ny og ned er bedre. Flere som har skutt heroin og ikke ser seg tilbake på det?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten å rappe tråden men - Har hørt mennesker si at skyter man en gang, så blir man hekta. Jeg har skutt 4 ganger før, og ja det var deilig, men ikke så deilig at jeg kunne sitte dag ut og dag inn med det. Synes egentlig det å røyke seg en feit en eller ta seg ei lisse cola i ny og ned er bedre. Flere som har skutt heroin og ikke ser seg tilbake på det?
Vis hele sitatet...
Med en sånn tankegang så fortsetter man å skyte iblant og når man kommer på bånn av livet gjør man det daglig fordi "det er jo bedre enn å være helt edru" og plutselig så du sitte dag ut og inn å skyte heroin.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
skulle gjerne hatt en oppdatering om hvordan det går TS
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering:
Jeg smalt ca 4 dager senere og fikk funk. Det ble en lang helg med alt for mye heroin og amfetamin. 3 dager i strekk. Var så svett at det lukta i hele rommet. Følte meg som verdens mest skittene menneske og innså at hvis jeg fortsetter sånn så kommer jeg til å dø sånn. De 3 neste dagene etter dette lå jeg kun i senga med vondt i hode og klarte ikke å bevege meg. Helt jævlig i formen rett og slett. Var helt innstilt på å slutte. Dette er ca 3 måneder siden nå og jeg har ikke tatt heroin etter Har bestemt meg for å kun røyke og ta psykedeliske stoffer. Har hatt 2 små tilbakefall med noe piller bare, men nå går alt som det skal. Fått retta veldig opp i livet.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt å høre, fortsett sånn! Livet er for kort til å rote med heroin
Fint å høre at ting går bedre. Får frysninger av å lese herotrådene her inne. Virker som et helvete å komme seg ut at. Ønsker deg alt godt!
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt å endelig få lest en heroin-tråd med lykkelig slutt Stolt av deg
Gledelig å høre godeste trådstarter. Oppdater oss gjerne om fremgangen i livet ditt, da vi trenger solskinnshistorier og her på bjerget!!!!
Sist endret av pipestilk; 14. oktober 2020 kl. 15:19.