Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2593
Pakke femmere i to kondomer å svelge det. Hvor mange gram? 30, 50, eller 100? Har dere har hørt om noen som har greidd dette? Så drite det ut når du kommer hjem.. Viss du ikkje har hørt noko om dette og bare fabler å spekulerer, drit i svar på dette posten. TAKK.
Får vel tak i smugle-egg på nettet? Vet de selger dem i marocco. Sikkert mye mer behagelig når du skal ha de ut igjen .
Trådstarter
Sitat av Huskestuggu Vis innlegg
Får vel tak i smugle-egg på nettet? Vet de selger dem i marocco. Sikkert mye mer behagelig når du skal ha de ut igjen .
Vis hele sitatet...
bra svar hskestuggu
Hasj-egg er nok veien å gå ja Har du is i magen og blender godt inn blant øvrige turister skal det nok gå. Vil anta at de skal ha ganske sterke indisier for å ta f. Eks røntgen av deg.

For min del hadde det nok lyst lang vei at jeg har vært nervøs :'D de har en godt utviklet nese for folk som skiller seg ut når det kommer til tegn og signaler folk under press utgir. Men for all del, tror en del av varene her til lands kommer inn "den veien"

Lykke til isåfall! Krysser fingrene for deg.
Sist endret av Heimdall-; 18. mai 2020 kl. 22:52.
Har ikke erfaring med smugling, men har litt erfaring med tollere, også med en flyreise fra Amsterdam. Det stemmer som det nevnes over her at de skal ha ganske stor mistanke før de tar røntgen, med mindre man lar seg lure å samtykker. Snakker ut i fra egen erfaring, er selvfølgelig ikke sikkert det stemmer ut i fra andres.
Trådstarter
Sitat av Huskestuggu Vis innlegg
Får vel tak i smugle-egg på nettet? Vet de selger dem i marocco. Sikkert mye mer behagelig når du skal ha de ut igjen .
Vis hele sitatet...
veit du noen nettsider som selger dem i marocco, kamerat. Og hvor mye kan eg svelge tenker du? Trur eg kan svelge mer enn eg trur faktisk Men kva er standar svelging.
.
Sitat av Anti-Jante Vis innlegg
veit du noen nettsider som selger dem i marocco, kamerat. Og hvor mye kan eg svelge tenker du? Trur eg kan svelge mer enn eg trur faktisk Men kva er standar svelging.
.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor grensa går, men jeg ville skyllet det ned med vann, eller noe annet som funker som lube som du tåler, som ikke gir diaré. Ikke ligg når du skal ha det inn i systemet. Hvor du kan bestille sånne egg er jeg usikker på, men de bør ha noe på ebay, Amazon, aliexpress eller wish. Vanskelig å vite hva man skal søke etter pga. retningslinjer osv. Om noen her på Freak har link, hadde det vært supert. Er på smarttelefon med datacaps, så det tar mye tid for meg å finne ting

Kort fortalt: Google er din venn . Lykke til.

Kort fortalt: Google er din venn . Lykke til.

Kort fortalt: Google er din venn . Lykke til.

Mente ikke å skrive det samme 3 ganger, det gikk litt kjapt i svingene på mobil.
Sist endret av Huskestuggu; 18. mai 2020 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du skal ta fly må du ikke gjøre det, de har slike røngtenmaskiner alle går igjennom på flyplassen, jeg tror ihvert fall det er det de er.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvis du skal ta fly må du ikke gjøre det, de har slike røngtenmaskiner alle går igjennom på flyplassen, jeg tror ihvert fall det er det de er.
Vis hele sitatet...
Det er nevroelektriske pyloner som påvirker frontallappen via vibrasjoner som senker dømmekraften vår så vi handler mer på TaxFree.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er nevroelektriske pyloner som påvirker frontallappen via vibrasjoner som senker dømmekraften vår så vi handler mer på TaxFree.
Vis hele sitatet...
Har merka det fler ganger etter turer med danskebåten. Mystiske krefter som veileder meg til å ta med ekstra flasker sprit når jeg er der. Husker en knøttliten skalla alkoholiker med pukkelrygg som alltid var på samme båten, nesten kronisk for ham tenker jeg.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er nevroelektriske pyloner som påvirker frontallappen via vibrasjoner som senker dømmekraften vår så vi handler mer på TaxFree.
Vis hele sitatet...
Det er det ikke, men jeg har spekulert i at slike maskiner er interdimensjonale, dvs. i denne verden er de simpelthen rønkenmaskiner, men i høyere verdener er den noe annet, og at overjordiske får tilgang til til kroppen din via de.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det er det ikke, men jeg har spekulert i at slike maskiner er interdimensjonale, dvs. i denne verden er de simpelthen rønkenmaskiner, men i høyere verdener er den noe annet, og at overjordiske får tilgang til til kroppen din via de.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ass, men du må ikke utelukke økonomiske insentiver selv i interdimensjonale sammenhenger. Hvordan vi beskriver det er ikke så viktig da vi ikke har sanser til å observere det, og vi må som i kosmologi ofte se hva slags effekt det har på omgivelsene og ekstrapolere informasjon deretter. Resultatet virker å være ca en liter Smirnoff og en halv kilo Toblerone.
Sist endret av Bothrops; 19. mai 2020 kl. 00:42.
Anonym bruker
"Nervøs Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvis du skal ta fly må du ikke gjøre det, de har slike røngtenmaskiner alle går igjennom på flyplassen, jeg tror ihvert fall det er det de er.
Vis hele sitatet...
De har body scannere på Schipol ja.
https://www.edreams.com/blog/about-a...body-scanners/
En kjenning fikk med seg en hekker i hver såle fra amsterdam - norge. Er det tryggere en å svelge egg?
Sitat av makkalatte Vis innlegg
En kjenning fikk med seg en hekker i hver såle fra amsterdam - norge. Er det tryggere en å svelge egg?
Vis hele sitatet...
Nei, hvordan skulle det skulle være tryggere?

Hvis du blir markert på av bikkje er fort løpet kjørt. Da blir du tatt med og kontrollert, de ber deg strippe naken og de stiller deg masse spørsmål, prøver å sette press på deg. Tollerne er jævlig gode på å lese kroppsspråk... Mye, mye bedre enn politi.

Jeg har noe erfaring med dette TS, hvis du er seriøs om å gjøre dette så send meg gjerne PM. Det er et par ting du må vite men jeg har ikke lyst til å skrive det her.
Sist endret av WouwseP; 19. mai 2020 kl. 01:32. Grunn: Glemte noe
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om ikke bikkjer kan lukte cannabis i magen/tarmene? Har hørt at flinke bikkjer har klart å lukte seg frem til weed gjemt i bensintank (som var full av bensin). Ang kroppsspråk, ka med å ta en moderat dose benzo for å roe ned? Hvordan skulle tollerne merket noe på deg hvis du ikke er nervøs?
Anonym bruker
"Øm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du klarer å ikke bli for nervøs hvis du blir stoppet så regner jeg med at det skal gå greit.

Selv ble jeg markert av narkobikkje på gardemoen en gang jeg kom hjem fra Amsterdam. Det ble full stripp, men jeg hadde ingenting. De ville vite hvorfor bikkja markerte på meg. Da jeg forklarte at jeg hadde vært innom x-antall coffeshops på turen så var det greit.
I fjor når jeg kom i land med danskebåten ble jeg også markert av bikkje. Denne gangen stilte jeg meg uforstående til hvorfor bikkja hadde markert på meg. Det ble full stripp igjen, uten å finne noe denne gangen heller.

Ingen av gangene har det vært spørsmål om jeg har svelget noe.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Nei, hvordan skulle det skulle være tryggere?

Hvis du blir markert på av bikkje er fort løpet kjørt. Da blir du tatt med og kontrollert, de ber deg strippe naken og de stiller deg masse spørsmål, prøver å sette press på deg. Tollerne er jævlig gode på å lese kroppsspråk... Mye, mye bedre enn politi.

Jeg har noe erfaring med dette TS, hvis du er seriøs om å gjøre dette så send meg gjerne PM. Det er et par ting du må vite men jeg har ikke lyst til å skrive det her.
Vis hele sitatet...

Det var ikke sålene i skoene, men de man går på. Godt pakket produkt og sydde igjen skoene etterpå. Men hva vet jeg, tollerne kan alle triksene i boken. Egg høres veldig safe ut kontra det over.
En bekjent svelga en hekker i Køben etter roskilde og fløy hjem. Ca 20-30g kom aldri ut igjen. Var umulig å få kontakt med han på en ukes tid. Ikke vær lazy med pakkinga!
Satt i samme rom som en kompis da han skulle svelge kun 30 gram fordelt på 11 kondomer. Jeg betalte, han skulle ta det med på flyet. Han endte med å kaste opp absolutt alle ha hadde fått ned da det var én kondom igjen siden han brukte så mye vann på hver eneste en.

Endre med at han plasserte alle kondomene i skrittet og laget en boxer med plastfolie for å feste det ordentlig. Så på med klær. Så av gårde.

Var så jævlig bekymret for han i taxien på vei til flyplassen og på flyet, men det gikk fint
Sist endret av krystallkongen; 19. mai 2020 kl. 04:55.
Svelg i vei. Bare dine grenser som bestemmer hvor mye du klarer. Men en voksen person med litt tålmodighet bør klare 500g. En god venn svelger ofte nærmere en kloss når han er i marokko..men der koster en god kloss 5-6k.. Del opp i tiere, evt del opp etter hva du klarer å få inn og ut �� men viktigst av alt hold deg rolig og ikke ha noia...pakk godt og smør folien med olje før u svelger
Sist endret av zafzafi; 19. mai 2020 kl. 05:21.
Anonym bruker
"Lett Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Nei, hvordan skulle det skulle være tryggere?

Hvis du blir markert på av bikkje er fort løpet kjørt. Da blir du tatt med og kontrollert, de ber deg strippe naken og de stiller deg masse spørsmål, prøver å sette press på deg. Tollerne er jævlig gode på å lese kroppsspråk... Mye, mye bedre enn politi.

Jeg har noe erfaring med dette TS, hvis du er seriøs om å gjøre dette så send meg gjerne PM. Det er et par ting du må vite men jeg har ikke lyst til å skrive det her.
Vis hele sitatet...
Jeg har sosial angst som faen og jeg gikk glatt gjennom schipnol flyplassen og heathrow for den saks skyld.

Hvordan klarer tollerne å skille mellom de med sosial angst og nervøse smuglere?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har sosial angst som faen og jeg gikk glatt gjennom schipnol flyplassen og heathrow for den saks skyld.

Hvordan klarer tollerne å skille mellom de med sosial angst og nervøse smuglere?
Vis hele sitatet...
Litt usikker på hvordan men det er vel spesielle kjennetegn og bruk av hund.
Tror flyvertinner også går igjennom noe trening som innebærer å lære å se om passasjerer kan ha svelget noe.
Anonym bruker
"Sint Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du å smugle hash i rattata eller andre hulrom det høres ut som en smart måte å bli en "kjenning av politiet" og tollvesenet på. Er lite utenlandstrafikk nå så da øker nok sjansene for å bli tatt også da tollerne får sjekket langt større andel av reisende nå.

Er du desperat så skaffer du deg frø, dyrker grønt også kan du evt. lage din egen hasj fra dyrkingen. Du rekker vel 2 innhøstinger i år om du raskar på å får frøa i jorda. Mtp på pris på både grønt og brunt nå under virustiltakene vil du tjene fett eller bare kose deg maksimalt om 3-4 måneder om du bare røyker opp alt selv.
Om du skal svelge så husk.
Ikke spis ikke drikk. Ikke gi magen noe den må jobbe med for å starte fordøyelsesprosessen.

Og nettopp dette er det folk blir tatt på. Stuarter/flyvertinnene melder ofte ifra når du flyr ifra høyrisk-land.