Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2819
Noen som vet hva noe av dette er? De skal ikke spises, spør fordi en jeg kjenner døde etter å ha inntatt disse i store mengder.

http://[img]https://imma.gr/72131x4483c.jpg[/IMG]
Sist endret av monalisa92; 14. juli 2018 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det ser ut som piller.
Ta noen bedre bilder.

De blå er ihvertfall Vallergan.
Sist endret av SkammeligNykter; 15. juli 2018 kl. 00:10.
Trådstarter
3 1
Jeg får desverre ikke tatt bedre bilder, da dette er tatt av han som døde før han spiste de.
De gule ser litt ut som Somac, mens de blå er jeg nesten helt sikker på at er 10 mg Valium tabletter.
Anonym bruker
"Tolerant Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være zopiclone/imovane, men mange piller har sånn form, tolvon også tror jeg.
Resten ser ut som sobril, valium og den type piller, også «pellets» med rc stoffer har lignende utseende.

Er for mange forskjellige piller der ute, og noen ser nesten identiske ut, kan fort by på
Jeg ser 5 forskjellige piller:
Avlang gul
Avlang hvit
Rund hvit
Rund lys blå
og
Runde mørk blå/fiolett

Vet du hvilke han tok, og hvor mye?

Kondolerer.
Sist endret av PoorEdward; 15. juli 2018 kl. 00:59.
Trådstarter
3 1
Jeg er ganske sikker på at de avlange hvite er zopiclone/imovane ja. De runde mørkeblå må vel være vallargan fant jeg ut på Google. Jeg lurer veldig på hva de store gule er fornoe. Å identifisere de hvite runde blir jo ren gjettning. Men de runde lyseblå merket 9, 3 er muligens et anti diabetikum tror jeg.

Men ikke noe av dette er vel dødelig? Eller kan diabetes medisin være farlig om man ikke har diabetes?

Han tok desverre alle sammen. Og muligens noe annet i tillegg, det vet jeg ikke enda men en obduksjonsrapport vil jo vise dette. Men det tar så lang tid å få svar da prøvene må dyrkes frem osv.
Sist endret av monalisa92; 15. juli 2018 kl. 01:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er litt jeg litt beruset så klarer ikke å telle rikgtig, men tror det er godt over 70 piller på bildet, så hvis din kamerat tok alle pillene så sier det seg selv at det begynner å bli farlig/OD - uansett hvilke piller det er. Jeg kondolerer.
Blå er vallergran
Mørkeblå er vallergan, lyseblå er valium 10mg de runde med svær delestrek er zopiclone/imovane 7.5 mg.

Og spise 70 tabletter uansett hva det er, er jo mest sannsynligvis dødelig.
Sist endret av kimmy9gga; 15. juli 2018 kl. 02:41.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avlange ser ut som imovabe/sopiklond 7.5mg og mørkeblå som vallergan.
Kondolerer.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
lyseblå er valium 10mg
Vis hele sitatet...
Nei, de er merket 9|3.
Hvilken valium er merket slik?
All medisin er farlig hvis du tar for mye av det. Om du ikke trenger medisinen, betyr det bare at du trenger en mindre mengde.

Jeg har insulin fordi jeg trenger det. Jeg får utlevert 3 mnd forbruk om gangen. Tar jeg alt på en gang dør jeg. Så enkelt. Det gjelder de fleste medisiner, om ikke alle.
De fargede tablettene minner om disse:

Zofran 8 mg fra GlaxoSmithKline


Vallergan 10 mg fra sanofi-aventis


Glimepirid 4 mg fra Teva


De hvite tør jeg ikke gjette på, da det kan være så mangt. Mitt eneste forslag er å prøve å finne ut omtrentlig størrelse på dem i millimeter (hvis du går ut fra at den mørkeblå er Vallergan så skal størrelsen være 6x6 mm, og du kan derfor måle en Vallergan og en hvit tablett i nærheten, og så regne ut størrelsesforholdet). Deretter kan du prøve Identifikasjonssøket til Felleskatalogen og håpe det blir litt færre treff når du vet cirka-størrelsen. Men som sagt, vanskelig å vite med sikkerhet og mange feilkilder!
Sist endret av zorro; 15. juli 2018 kl. 09:26.