Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2349
Hei.
Jeg lurer på om noen har prøvd noe som jeg tror heter Lanicemine (NMDA)?
Jeg tok det på fest i utlandet etter flere måneder men hyppig ketamine bruk. Dette var 2 år siden.

Jeg ble fortalt at det var et veldig nytt stoff noe som jeg tror stemmer da veldig mange erfarne party folk prøvde det for første gang og det var kun en dealer som solgte det av sikkert 100 dealere på den plassen jeg bodde.

Det ble sniffet, veldig liten liner første gang smakte nesten søtt (ingen vond smak) og første gangen var meget digg og varte ca 1 time. Vanskelig å beskrive men føltes som en blanding av ketamine, lsd, mdma. En rett og slett følelse av fryd og lykke. Vi var 5 stk alle de andre 4 var meget erfarne brukere av div stoffer (20-45 år) og alle var svært fornøyde.
Man har kontroll på kroppen mye mer enn ketamine men man henger litt etter på reaksjon kanskje.
Er som man blander det beste fra mdma, keta og lsd i en følelse + noe annet ubeskrivelig. Jeg tok tilsammen 10 gram i en måned og det var digg. Tolleransen økte endel og en liner varte i 20 min etterhvert. Tok man for mye så klarte man ikke å gå men ikke noe k hole. Mer som ett lykke hole, hehe. Etter å ha tatt noen linere så blir man avslappet og var ikke problemer med å få sove så funka også veldig digg etter fest om man var overtrøtt eller hadde litt speed i kroppen feks.

Noe som også var meget bra var at det ikke var noen nedturer av noe slag og ingen negative side effekter.

Kan forklare mer men er veldig nyskjerrig på om fler har ramlet over dette stoffet før??

Her er en link jeg tror omhandler dette stoffet:

http://www.nimh.nih.gov/news/science...-effects.shtml

Ca samme pris som mdma.
Sist endret av Løkken; 27. mai 2016 kl. 09:39.