Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4317
Hei.

Har nå bestilt Playstation 4, men har ikke fått snakket med noen andre som har denne enda. Hvordan opplever du konsollen, og lever den opp til forventningene dine?
Gjerne sammenlign med PS3 ettersom det er denne jeg oppgraderer fra

Hvilket spill er "must have" ?
Min har stått å samlet støv ved siden av min PS3. Mest fordi at spillene jeg vil ha til PS4 ikke er kommet enda, men det er enda mange gode titler som har kommet, og kommer til PS3 i månedene framover.
Synes ps4 er enklere på flere måter enn ps3.

En av de tingene jeg syntes ps3 bommet på var at man ikke kunne f.eks gå på ps store eller innstillinger imens man spilte.
Dette er mulig på ps4.

Must-Have spill i følge meg er Final Fantasy XV (i tvil, sjekk trailer. Det er lenge til release, da), Watch Dogs, Infamous: Second Son, og sikkert flere som jeg ikke kommer på.

The Elder Scrolls Online er også et must, hvis du skal ha det til konsoll selvfølgelig.
Sist endret av stinkdyr; 24. februar 2014 kl. 20:19.
Konsollen er kjempeflott den, og håndkontrollen er en fin blanding mellom PS3 kontrollen og Xbox kontroller - helt perfekt!
Eneste er at gummien på joystickene blir fort ødelagt, det "revner" eller hva nå jeg skal kalle det. Pros er at jeg får en ny kontroll gratis, samtidig som jeg får beholde den gamle.

Spillene jeg skal har/skal ha er KillZone Shadowfall, inFamous Second Son, The Crew, The Division, Elder Scrolls Online, Watch Dogs, Thief, Driveclub, Planetside 2, The Witcher 3 og Diablo 3.. Sikkert fler også etterhvert som tiden går
det største problemet til ps4 akkurat nå er at det ikke finnes noen spill man MÅ oppgradere for å få spillt.

For sånne som meg som pælmet xbox 360-en og ikke giddet kjøpe en ny konsoll siden ps4/xbone kom om 6-12mnd er det finfint med ps4. For de som har ps3/xbox360 og masse spill: mehhhh

Killzone er kult nok, Tomb Raider og Assassins Creed ser penere ut enn det gjør på forrige generasjons konsoller, FIFA er akkurat like frustrerende som det alltid har vært, Call of Duty er noe skrot og de spillene man får gjennom playstation+ holder sjelden mange minuttene på oppmerksomheten.

Er man smart venter man 6-12mnd fra lansering av en ny konsollgenerasjon til man går ut og kjøper den. Man slipper kø, og det finnes faktisk mer enn 2-3 spill man gidder bruke tid på.
Sitat av moridin Vis innlegg
Er man smart venter man 6-12mnd fra lansering av en ny konsollgenerasjon til man går ut og kjøper den. Man slipper kø, og det finnes faktisk mer enn 2-3 spill man gidder bruke tid på.
Vis hele sitatet...
- Man får mer oppgradert firmware, mindre bugs.
- Spillene er mer testet, og oppdatert.
Sitat av Lommelykt Vis innlegg
- Man får mer oppgradert firmware, mindre bugs.
- Spillene er mer testet, og oppdatert.
Vis hele sitatet...
Joda, men oppgraderingene får du jo tross alt om du har spillene / konsollen fra tidligere også. Glitches kan jo derimot ødelegge førsteintrykket.

Jeg lurer selv på om jeg skal gå for en nå, lurer også litt på hvilke spill jeg skal velge, men tror nok det kan bli BF4 i første omgang.
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Kan noen fortelle om det er mulig å laste ned "Thief" fra Playstation Store nå?
Har en PS4 som venter på meg i butikken, men jeg har ikke kjøpt noen spill ved siden av enda.
Vel, jeg forhåndsbestilte 3 spill til PS4, og selv om det nå er 3 måneder siden jeg fikk PS4 så har jeg fortsatt ikke åpnet verken Battlefield 4 eller CoD: Ghost (som sugde på PS3 og derfor sikkert også suger på PS4). PS4 har egentlig støvet bort imens jeg har kjøpt nye spill (GT6 og Last of Us) til PS3 som før..
Det er fullt mulig å laste ned thief fra PS store nå ja
Har hatt PS4 siden november, men har nesten ikke spilt fordi det er ingen tittel som interesserer meg egentlig. Igår prøvde jeg Thief (som ble lansert på fredag istad), men spillet skuffer meg. Klarer ikke å bli engasjert i spillet. Får håpe at Watch_Dogs ikke skuffer (kommer i mai, tror jeg?).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Thief er da morro, prøv å tenke som en tyv. Snike deg rundt, gjem deg i skyggene når det er mulig.
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Hatt PS4 i en måned nå, og jeg har spilt i ca. 3 timer totalt. Dette er kun pga. jeg bare har Fifa14 tilgjengelig pr. dags dato. Venter på mer spennende titler. Etter og ha lest anmeldelser om Thief la jeg det kjøpet på hylla.

Konsollen i seg selv er jo lekker som bare det
Til dere som ikke har så mange spill anbefaler jeg å kjøpe Infamous: Second Son. Ble ikke skuffet for å si det sånn