Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 618
Noen som vet om noe, jeg sitter på jobb og hører på musikk, Skrillex' Bangarang EP funket greit, men ikke noe av det andre, og får så mye rart ved å søke "Dubstep".

(Skrillex er den eneste dubstepartisten jeg kjenner til, jeg har hørt folk si at Skrillex ikke er dubstep, men det er ikke det denne tråden skal handle om)

Og jeg sier "spottyen" i stedet for "Spotify" fordi jeg har en kompis som irriterte seg så veldig over en eldre kar som kalte det "spottyen", så alle burde kalle det for det!

Edit: Annen "elektronisk" musikk kan også funke.
Sist endret av droppboks; 1. november 2013 kl. 09:50.
Så trist at du enda ikke har fått noen svar!
Jeg bidrar mest på dette forumet når det er snakk om denne musikksjangeren. Det er det største som har hendt meg innen musikk, nytelse på et ekstremt nivå.

For eksempel denne uken ble denne låten lansert:
Des McMahon Feat. Carly Burns - Pure Poison
Jeg tror det må være årets største låt for min del. Den kommer på Spotify 18. november. Alle burde gi denne en sjanse. Kanskje ikke det folk flest forbinder med dubstep, men den er virkelig på høyden med hva som helst annet som er bra, synes jeg.

Og siden du nevner Skrillex. Jeg personlig liker ikke han særlig godt. Men hans nyeste låt, er faktisk veldig bra.
Skrillex + Alvin Risk - Try It Out

Når det gjelder dubstep-album på Spotify, føler jeg det er mest EP'er det går i. Jeg ser ganske sjeldent album.
Men jeg har veldig mange forslag allikevel: Dubstep & Bass
Hvis du sorterer nye låter først, vil du kunne nyte det siste innen denne sjangeren som er kommet på Spotify de siste ukene. Det er stort sett ukjente artister. Så muligheten for å bli kjent med mange andre, er stor!
Sist endret av daegis; 6. november 2013 kl. 21:31.