Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 546
Heisann! Jeg har slengt sammen en nesten IDM aktig laat, som gaar i rundt 120 bpm. Jeg har prQvd aa lage den relativt atmosfaerisk og jeg haaper dere liker den!

https://soundcloud.com/contextor/son...iants-original

Fyr lQs med feedback og ting da, om dere har noe
Mye kult, likte låta sånn totalt sett. Fett med slow release på synthen og bassen, litt seven lions-aktig. Men det blir litt tomt innimellom, kunne tenkt meg noe FX eller litt andre synther, sånn til å fylle på mellom de andre delene.

Det høres også veldig ut som om du har brukt vengeance dubstep samples, noe jeg ikke er så fan av. Ikke at det er noe feil med vengeance i seg selv, jeg er bare veldig lei av akkurat de samplene der. Produksjonen er stort sett grei, men du bør prøve å finne litt bedre plass til ting i sangen. En open hihat som kommer litt lenger ut i sangen blir helt druknet ut. Kanskje du kan panne den litt, saturate, compresse, eller layere den med noe annet? Det er vanskelig å mikse en sang hvor man har en synth/bass kombo som dekker så mye av lydspekteret.

Alt i alt; en god låt som kune vært bedre. Håper ikke det høres for kritisk ut!