Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 4713
Sitat av Tawon Vis innlegg
Ja. titegn
Vis hele sitatet...
selv tviler jeg.
Tror uansett det er en bedre idé og spille noe mer popaktig rock som Nickelback og kanskje noen av hitene til Radiohead.
Kan virkelig ikke si at det er noe spesielt med de artistene du opplyste om at var dine favoritter. Dette er band jeg hører på selv, og jeg er ingen utpreget 'pønker', og setter meg selv heller ikke i andre båser og avblåser alle andre som musikalsk uorienterte. Sett på White Stripes du, tror nok de aller fleste skal overleve det.
Sitat av olaPola Vis innlegg
selv tviler jeg.
Tror uansett det er en bedre idé og spille noe mer popaktig rock som Nickelback og kanskje noen av hitene til Radiohead.
Vis hele sitatet...
Finnes det faktisk fester hvor Nickelback blir spilt aktivt? Glad jeg aldri er tilstede på disse tilstelningene. Uansett om en skal spille rock for "streitinger" får det vel være grenser for hva en skal finne seg i.

Tror for øvrig også du forveksler subjektivt med objektivt.
Sitat av olaPola Vis innlegg
selv tviler jeg.
Tror uansett det er en bedre idé og spille noe mer popaktig rock som Nickelback og kanskje noen av hitene til Radiohead.
Vis hele sitatet...
En bursdagsfeiring er en tid for glede, latter og smil. Ikke Nickelback.
Sitat av McLovin Vis innlegg
En bursdagsfeiring er en tid for glede, latter og smil. Ikke Nickelback.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det er populært og ikke like Nickelback, syntes de lager mange fenge låter jeg

Sitat av King Ink Vis innlegg

Tror for øvrig også du forveksler subjektivt med objektivt.
Vis hele sitatet...
Korrekt-o-lini.
Blander alltid de to.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Kan man forvente en subjektiv diskusjon om Hendrix med en som har hendrix-avatar?.
Vis hele sitatet...
Nei men det betyr ikke at mannen har rett.

Sitat av olaPola Vis innlegg
Tror uansett det er en bedre idé og spille noe mer popaktig rock som Nickelback og kanskje noen av hitene til Radiohead.
Vis hele sitatet...
Kan man ta en fyr seriøst når han anbefaler Radiohead og Nickelback?
Kroppsfunksjoner
NoiseMerchant's Avatar
Sonic Youth's Confusion is Sex eller no' Don Cab (Don Caballero) burde gå rimelig bra i en slik sammenheng! *host*
Sitat av Knask Vis innlegg
Kan jo prøve meg, som bot for å ha vært såpass respektløs:

- Disturbed
- AC/DC
- Airbourne
- Judas Priest
- Backyard Babies
- Black Label Society
- The Carbuertors
- Deathstars
- Dio
- Accept
- Edguy
- Gluecifer
- Ingenting
- Jokke
- Korn <3
- Kvelertak
- Honningbarna
- Megadeth

Sånn, nå orker jeg ikke å scrolle mer i listene mine.
Vis hele sitatet...
Fantastisk musikksmak.
Ett par av de jeg er uenige i, men av main stream rock er vi ganske like i smaken faktisk

HVis du virkelig skal ha en kongefest med selveste god punken av alt så må du jo som du selv nevner her innom Pistols, Clash og til og med The Damned.


Progresser tidsriktig videre med Good Riddance, Lagwagon , NOFX, The Lawrance Arms, Flatliners, og sist men ikke minst Leftover Crack og Star Fucking Hipsters.

DA får du satt dette merkelige vennskapet ditt på prøve kan jeg love deg
Husk, fordi om vennene dine ikke digger punken så er det fortsatt det som er best.
Gi de ett par låter av han derre skrillex jævelen akkurat de gangene du går ut for å ta deg en røyk eller noe

Fett, nå så jeg jo akkurat at jeg posta hele innlegget til Knask, men den var egentlig ment til TS.
Sorry
Hehehe, digger at Accept blir nevnt!

Raga er alltid fett da!

Styr unna country og takle drittsekken som setter på den jævla Journey låta!!!

Sjekk ut Streetlight Manifesto! Kanskje det faller i smak...
Sist endret av Mr.Jack; 18. mars 2012 kl. 23:03.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Darking Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med dette. Har du dog vurdert å variere musikken? La folk bestemme musikken fortløpende i stedet? En fest med bare rock for mennesker som generelt ikke har sansen for det, vil kjede seg rimelig fort. Selv om du skal feire dagen din, så må de kose seg, for at du skal kose deg. Ingen av partene trenger nødvendigvis å bite i det sure eplet, spill litt av begge. Hvis de vil høre Broiler, spill Broiler, så kan du sette på noe du vil høre på etterpå som bakgrunnsmusikk hvis det bare er prat.