Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1279
Hei folkens!
Den videregående skolegangen er i ferd med å ende for min del, kun et lite halvår igjen. Jeg er bestemt på, og har karakterer til å vie 6 år av livet mitt til å studere medisin. Men jeg kjenner nå, at etter 12,5 år med kontinuerlig skolegang at motivasjonen er så som så, og ønsker derfor å spare meg opp penger et halvår, slik at jeg kan vie det neste halvåret til skikjøring og selvutvikling. Vært fett å dratt til noen av de gjeve plassene i Canada eller British Columbia. Saken er den at jeg ikke har peiling på hvor jeg kan bo et halvår.
Dersom dere vet om noen nettsider hvor det er mulig å booke hytte/leilighet for et halvår ikke langt unna attraktive skisted, så hadde det vært fantastisk!

Andre forslag til et fett halvår hadde heller ikke vært dumt :- )

Takker for svar!
Tror det er mye det samme hvor du drar
Sist jeg sjekket var BC en provins i Canada.
Trådstarter
2 0
Know, ble skrevet litt raskt dette. Mente "(...)gjeve plassene i Canada, som for eksempel British Columbia"
Om du er tøff nok kan du prøve å få kontakt med en/noen skiboms(er) som bor i det område du har tenkt deg til. Fordelen med dette er at du kan forhandle deg til en god pris, ha en kontakt i området til en senere anledning og at han kjenner området og kan vise deg noe gode runs. Jeg kjenner en som gjorde nettopp dette. Denne personen var riktignok ikke helt heldig med "utleieren" da han var delvis psykotisk og ikke alltid lille lett å ha med å gjøre. Endte opp med at politiet kom, og han måtte reise hjem tideligere en planlagt. Så det er jo alltid en sjngse for at du møter feil person, men det gjelder vel det meste en fåretar seg.

Ellers har jeg ingen anbefalinger ang. områder akkurat nå, men jeg har en del FriFlyt blad hjemme der det står en del om turer til BC. Kan sjekke når jeg kommer hem. En ting jeg anbefaler å prøve er Cat skiing! Om du liker frikjøring ofc.

Om du skal gjøre nå i Norge vet je at folkehøgskulen i Gol har gode linjer for ski/brett.
Sist endret av popmart; 12. januar 2012 kl. 00:21.
Vel, The Monashees Mountains i BC sies og ha den beste snøen i hele verden.

Personlig ville jeg gått for alaska, da det er mye mer bratt utforkjøring der

edit; feil med link
Sist endret av T.J; 12. januar 2012 kl. 00:25.