Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2920
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitter her å prøve å få koblet til den eksterne harddisken min til PS3'en. Når jeg kobler den til finner den ingenting.. Sjekket hvilket format harddisken var, og det var FAT32, som det tydeligvis må være for at det skal gå. Har søkt litt på google, en fant ikke så mye som var til hjelp. Lette opp hvilken filer PS3'en skulle støtte, og det sto at .avi filer skulle virke, men får ikke den til å vises heller.

Noen forslag?
Takk på forhånd!
Kommer harddisken opp under video f.eks? isåfall må du trykke trekant og vis alle eller noe slikt.
Hvis det er film du vil se fra harddisken. Da går du bort på videoikonet i playstation menyen. Der skal du se at din usb harddisk er tilkoblet. Du må trykke trekant og velge vis alle, så vil du kunne se inholdet i disken din, Lykke til.

edit: slått ved målstreken
Sist endret av Dragoon; 1. februar 2011 kl. 18:43.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
aaah, se der ja! Tusen takk!

Kan jo hive inn ett til spørsmål da. Få svar på det og, forhåpentligvis.

Når jeg har vært på PS3'en en stund så blir jeg logget av internettet på grunn av en DNS-feil. Husker ikke feilmeldingskoden atm, 8071, ett eller annet. Og da må jeg restarte hele driten, og hver gang jeg restarter så virker det bare som om det tar kortere tid før det skjer igjen. Og dette skjer for det meste hver gang jeg spiller. Kan ta fra 10-40 minutt, kanskje. Jeg har prøvd å... "registrere" nettverket på nytt, men det hjelper bare en liten stund før det er på igjen.
Setter pris på hjelp!

anyone? *titegn*
En ting er sikkert. -Og det er at det skal ikke være sånn. Det høres ut som en koblingsfeil med router og modem. Kjører du med kabel eller trådløst? i tilfelle det ene eller det andre, prøv det motsatte.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
kjører trådløst, har dessverre ikke mulighet til å bruke kabel :/
Har du andre trådløse enheter i huset da ? Dropper de også ?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Bare PS3'en som fusker. Både den stasjonære og den bærbare har ingen problemer.
Du kan for moros skyld prøve å bytte kanal på trådløsrouteren din da, og se om det er noe forskjell, forøvrig, hva slags kryptering kjører du ? og hva slags router er det ?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
hmm, kommer ikke på hvilken router det var.. skal få sjekket det opp i morgen.