Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 6692
Har ikke lyst til å drite meg ut forran hele Norge, så hadde vært greit å få vite hva dere syntes.

http://www.youtube.com/watch?v=V5BpRYq84TA
Sist endret av haddip; 13. januar 2011 kl. 13:46.
Så klart du kommer langt! Bare å tro på seg selv
Bare å kjøre på, har ikke veldig peiling på dans, men for mine øyne var det imponerende! Lykke til!
[Du har postet på feil underforum. Dette hører ikke akkurat innenfor elektronikk]

Men for all del, bra jobba, Fahil. Du har alltid hatt det i deg
Stilig å se på! Har selv vært med på showet, gikk bra i begynnelsen, men på andre audition kom nervene litt for sterkt, så jeg og partneren min fikk jernteppe og måtte improvisere. Det er ikke like lett når det dreier seg om akrobatikk så alt gikk til helvette. (Beklager ordbruken) Er du derimot vandt til publikum så tror jeg dette går konge! Har litt lyst å prøve engang til, men vil ikke ha reprise av forrige gang.
Kameraten min gjorde det samme i fjor og han kom til finalen. Går nok bra.
Du har absolutt et talent i mine øyne
Kjør på!

Dette var jo også ett bra klipp
Haddip, får jeg spørre hvor du har lært alt dette? Vil nok tro du har gått på dansing eller liknende, men om du er selvlært så må du ha en slags for overnaturlige evner i mine øyne.
Sitat av Zeco Vis innlegg
[Du har postet på feil underforum. Dette hører ikke akkurat innenfor elektronikk]

Men for all del, bra jobba, Fahil. Du har alltid hatt det i deg
Vis hele sitatet...
Det er dette vi kaller electric boogie
Jeg tror du kan komme et stykke, men du kommer nok ikke langt hvis du ikke avanserer litt. Det blir litt mye av det samme og litt kjedelig å se på. Har ikke mye peiling på dans, men det har vel de færreste som stemmer på deltakere i NT.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Du kommer kanskje videre første gangen med etter det kommer du ikke langt om du ikke satser veldig mye å bruker tid på å lære mye nytt.

Du kan ikke stå så mye stille som du gjør på denne filmen, det blir for kjedelig.

Men lykke til, håper du vinner hele dritten.
Man får koreografer og hjelp og tips om du ønsker det. De første rundene tror jeg han klarer lett, men når man kommer lengre opp i spillet bør han satse på litt rekvisitter og effekter.
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Haddip, får jeg spørre hvor du har lært alt dette? Vil nok tro du har gått på dansing eller liknende, men om du er selvlært så må du ha en slags for overnaturlige evner i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri gått på danseskole. Alt er selvært, har ikke stått på scenen så mange ganger heller. Så lurer på hvordan dette kommer til å gå (:
Sist endret av haddip; 13. januar 2011 kl. 16:04.
Tror du skal prøve å lage ett litt særegent show. Til å danse electric boogie er du nok ikke helt i toppen, og jeg tror det norske folk har sett dette nok ganger til at de kan ha gått litt lei.
du vil nok ikke drite deg ut med dette, men jeg ville brukt litt ekstra tid og ressurser på å piffe opp "dansen" altså hele "showet" du kommer til å presentere. Skills/talent har du you, men for å være helt ærlig er det ikke veldig unikt eller ulikt noe jeg noen gang har sett før, heller ganske "vanlig".

Så bruk litt tid å lag et flott show, så tror jeg virkelig du kan lykkes! drite deg ut vil du ihvertfall ikke
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av caperno Vis innlegg
Kjør på!

Dette var jo også ett bra klipp
Vis hele sitatet...
Haha, den var jo awsome!
haddip's Avatar
Trådstarter
De fleste av videoene jeg har lagt ut er freestyle, så det er nok en av grunnene det ikke er så stor variasjon av bevegelser, men jeg har lagd et helt show som er klar for Norske Talenter. Håper virkelig det kommer på TV. For det showet har jeg øvd en del på (:
Lykke til! Du kommer nok langt, folk er vel litt lei av all den syngingen, så dette er noe av det bedre vi kommer til å se på norske talenter!
Tror du kommer til å nå langt. Bare se på han som danset "robot dansen", kommer ikke på navnet i farten. Han kom langt og jeg vil si at du danset like bra for du danser til musikken. Du visualiserer musikken på en måte.

Se på dette: http://www.youtube.com/user/haddip#p/u/1/Ic75cjiifKk og den som er linket til lengre opp her. Du har jo det i kroppen så når du får fyrt på litt effekter og får laget et bra show ut av det så blir det konge!
Sist endret av SemiColon; 13. januar 2011 kl. 17:11.
Du kommer langt! kjør på, skaff deg en god danselærer og du kan vinne!
Vil anbefale deg å prøve å få ordnet deg noen show med publikum hjemme før du melder deg på da. Nå er jo du alene, og ikke avhengi av andre for at opptredenen skal gå bra, men nerver gjør mye med en! Jeg har hadd oppvisninger før, men ikke med et så stort publikum som på Norske talenter, ikke glem presset fra alle kameraene og kjendis dommerne som sitter og dømmer deg. Uten noen som helst erfaring med publikum fra før blir du ganske hefta ut (noen vil jo selvfølgelig takle dette bedre enn andre).

Noe jeg tror ville bedret det hele også er et ordentlig kostyme og kanskje en slags handling eller buskap i dansen. Et kickass kostyme vil også gjøre susen. Gjerne noe som reflketer litt lys slik at du virkelig gløder opp på scenen. Mulig går det vel an og få ordna med blacklights eller noe + hvite klær? Er bare å snakke med folka så er de ganske behjelpelige.
Og for ventingen sin del anbefaler jeg virkelig å ha med noe for å hale ut tiden! Det å vente på å komme inn til audition er drepen.
haddip's Avatar
Trådstarter
Det var noen fine huskeregler, jeg har testa ut showet på skolen. Var rundt 500 som så på. Det gikk egentlig greit, utenom at jeg var nervøs på starten, siden jeg ikke hørte musikken på begynnelsen :S
Er bare å sende meg en PM eller noe om det er noe du lurer på. Det er værtfall veldig morsomt å være med da! Kan også legge til at jeg var så nervøs at jeg nesten ikke enset at musikken startet haha.
Du kommer ikke til å drite deg ut. Kjør på og ha det gøy. Det er det det handler om, right?
er ikke noen fan av dansing, men må si at dette var imponerende! jeg er så lei av at det nesten bare er synging på norske talenter, så jeg håper du vinner!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
du har min stemme!
Kan ikke påstå at det var en wow opplevelse det der.

Grett nok, du har bevegelsene i kroppen, men mangler resten igrunn...

Få inn flere spektakulære bevegelser om du vil videre =)

1. runde vil du nok klare under tvil tho =)
Dritfet!

Selvfølgelig ikke lett for oss freaks å si om du kommer langt eller ikke, men jeg kan garantere deg at om du danser som det der, driter du deg ihvertfall ikke ut!
Operasjon Freak: Alle på freak stemmer fram haddip?
Jeg tror absolutt du har et talent, eneste jeg ville sett deg gjøre på x factor er å lage en rutine med flere elementer fra flere av videoene dine, slik at det ikke blir for kjedelig.
Lykke til
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Jeg tror absolutt du har et talent, eneste jeg ville sett deg gjøre på x factor er å lage en rutine med flere elementer fra flere av videoene dine, slik at det ikke blir for kjedelig.
Lykke til
Vis hele sitatet...
haha, det er så mange som sier X-Factor når det egentlig er Norske Talenter ^^ , men det skal jeg gjøre!
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Operasjon Freak: Alle på freak stemmer fram haddip?
Vis hele sitatet...
Word! Han fortjener det
ja, når er det dette greiene sendes da?
du er bare 17 år?. damn, dette virker lovende, kjør på !
Om det er noen som ikke liker dette, så veit ikke jeg!
Sitat av caperno Vis innlegg
Kjør på!

Dette var jo også ett bra klipp
Vis hele sitatet...
fet låt! noen som veit hva det er?
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bigweed Vis innlegg
fet låt! noen som veit hva det er?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=OrsDfQ-qmjs Kos deg ;D!
Ta en titt på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=U_kfYlryOXE

Han fyren kom helt til finalen hvis jeg husker riktig. Den slow motion effekten han gjorde i starten av den videoen er sånn publikum liker.
Meld deg på mann! Dette var rått!
Jeg ville ikke meldt meg inn umidelbart men du er på god vei.

Noen småtips. Det ser ut som litt break/electronica luquid danse blanding men det som jeg la merket til med en gang var at det var litt lite variasjon samt at arm bevegelsene må være skarpere, du må være litt mer pang pang så litt slappt ut til tider.

Men for all del dette var veldig bra men ville nok ventet litt for du kommer nok ikke veldig langt ENDA
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fanfare Vis innlegg
Jeg ville ikke meldt meg inn umidelbart men du er på god vei.

Noen småtips. Det ser ut som litt break/electronica luquid danse blanding men det som jeg la merket til med en gang var at det var litt lite variasjon samt at arm bevegelsene må være skarpere, du må være litt mer pang pang så litt slappt ut til tider.

Men for all del dette var veldig bra men ville nok ventet litt for du kommer nok ikke veldig langt ENDA
Vis hele sitatet...
Vel nå har jeg ikke gått på danseskole eller no lignende (for foreldra mine støtter meg ikke). Jeg hadde faktisk tenkt til å vente til neste år, men så fikk jeg vite at det kanskje ikke er neste år. Årsaken for at det er lite variasjon er vel for at jeg tok alt dette på sparket og det er ren freestyle (: Takk for tipsene !
Sitat av haddip Vis innlegg
Vel nå har jeg ikke gått på danseskole eller no lignende (for foreldra mine støtter meg ikke). Jeg hadde faktisk tenkt til å vente til neste år, men så fikk jeg vite at det kanskje ikke er neste år. Årsaken for at det er lite variasjon er vel for at jeg tok alt dette på sparket og det er ren freestyle (: Takk for tipsene !
Vis hele sitatet...
Bra for at du ikke har hat noe trening eller lignende, jeg vet skjøl hvor vanskelig det er å trene seg opp aleine. Repetering på repetering på repetering i og med at jeg driver på litt med luquid dancing
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fanfare Vis innlegg
Bra for at du ikke har hat noe trening eller lignende, jeg vet skjøl hvor vanskelig det er å trene seg opp aleine. Repetering på repetering på repetering i og med at jeg driver på litt med luquid dancing
Vis hele sitatet...
True dat! , luquid dancing, det ser nesten ut som electric boogie ^^
Jeg tror du kan gå videre, men du kan aldri vinne.

Problemet: Du er 1 person. Det å danse alene er ikke umiddelbart noe engasjerende å se på med mindre du har noen vanvittige egenskaper. Det har du desverre ikke. Du er veldig flink! Du har absolutt "moves" - men det tok meg 30 sekunder til å ikke orke å se mer.

Dette med dansegrupper er noe som engasjerer folk, se spesielt tilsvarende tv-program i England, der florerer det med dansegrupper, og de har også vunnet hele showet. Det blir mer underholdende for folk, og man kan faktisk SE om du gjør "riktig" når flere gjør det samme. Når man ser på en som er alene må man bare anta at alt er "riktig" og koreografert. "Wow"-faktoren er ganske vanskelig å oppnå som solo-danser.
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Jeg tror du kan gå videre, men du kan aldri vinne.

Problemet: Du er 1 person. Det å danse alene er ikke umiddelbart noe engasjerende å se på med mindre du har noen vanvittige egenskaper. Det har du desverre ikke. Du er veldig flink! Du har absolutt "moves" - men det tok meg 30 sekunder til å ikke orke å se mer.

Dette med dansegrupper er noe som engasjerer folk, se spesielt tilsvarende tv-program i England, der florerer det med dansegrupper, og de har også vunnet hele showet. Det blir mer underholdende for folk, og man kan faktisk SE om du gjør "riktig" når flere gjør det samme. Når man ser på en som er alene må man bare anta at alt er "riktig" og koreografert. "Wow"-faktoren er ganske vanskelig å oppnå som solo-danser.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt ening der, for det er faktisk solo dansere som har vunnet slike konkurranser (: , men det er ikke så ofte. Jeg har ikke meldt meg på for å vinne, det å vinne er egentlig bare en stor bonus
Ikke hør på folk som sier du ikke kan vinne.

Alt er mulig med litt innsats, viljestyrke og hard trening. Du har ett godt utgangspunkt men som sagt, ingenting er gratis.

Du sier du ikke har støtte fra foreldrene dine, sett deg som ett mål at nå skal du faen med vise dem, gå videre fra første rundte så får nok fløyta en annen lyd. Så er det bare sette seg nye mål til neste runde. Men mest av alt, gjør det for deg selv.

At du behøver være redd for å drite deg ut trenger du ikke tenke på engang.

Lykke til
Syntes det var kult jeg. Meld deg på Norske Talenter og gjør det du kan for å vinne
Sitat av haddip Vis innlegg
Er ikke helt ening der, for det er faktisk solo dansere som har vunnet slike konkurranser (: , men det er ikke så ofte. Jeg har ikke meldt meg på for å vinne, det å vinne er egentlig bare en stor bonus
Vis hele sitatet...
Hvordan da? Min opplevelse er at gruppene vinner publikum:
Norske Quick
http://www.youtube.com/watch?v=G0jngqNNUU4
Engelske Diversity
http://www.youtube.com/watch?v=PtwVfJqBfms
Runnerup: Engelske Flawless
http://www.youtube.com/watch?v=dG8i9...eature=channel
Tyrkiske Bilal Avci and Ugur Karamese
http://www.youtube.com/watch?v=W66Ig1vgn6g

Du tar ikke feil når du sier at soloartister kan vinne. Her er en soloartist som vinner:
http://www.youtube.com/watch?v=YkybY7U8hRM

Uansett, jeg sier ikke dette for å rakke ned på deg, jeg synes du så utrolig dyktig ut, og tror du kan klare å kvalifisere deg til en tv-opptreden. Og hvis du faktisk ikke har tro på at du kan vinne, og bare gjør det for PR, så kjør på. Du kan nok dra en del småjenter på skolen din ved å dukke opp på TV-skjermen med de moves'ene der
haddip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Hvordan da? Min opplevelse er at gruppene vinner publikum:
Norske Quick
http://www.youtube.com/watch?v=G0jngqNNUU4
Engelske Diversity
http://www.youtube.com/watch?v=PtwVfJqBfms
Runnerup: Engelske Flawless
http://www.youtube.com/watch?v=dG8i9...eature=channel
Tyrkiske Bilal Avci and Ugur Karamese
http://www.youtube.com/watch?v=W66Ig1vgn6g

Du tar ikke feil når du sier at soloartister kan vinne. Her er en soloartist som vinner:
http://www.youtube.com/watch?v=YkybY7U8hRM

Uansett, jeg sier ikke dette for å rakke ned på deg, jeg synes du så utrolig dyktig ut, og tror du kan klare å kvalifisere deg til en tv-opptreden. Og hvis du faktisk ikke har tro på at du kan vinne, og bare gjør det for PR, så kjør på. Du kan nok dra en del småjenter på skolen din ved å dukke opp på TV-skjermen med de moves'ene der
Vis hele sitatet...
Jeg liker egentlig ikke å forvente så mye, for da blir jeg bare veldig skuffet og lei hvis ikke ting skjer som forventet. Litt dårlig selvtillitt har jeg, men jeg syntes egentlig det er en positiv ting. Slipper iallefall å grine forran hele Norge, hvis jeg ikke kommer videre (: