Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1153
CREAMFIELDS

Noen fler som skal hit?

lineupen er helt fantastisk
med navn som

Ferry Corsten
Deadmau5
Tiestö
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren

og mange fler..

Gleder meg noe helt sinnsykt
Enig utrolig kul lineup. Fikk veldig lyst til å joine deg nå hehe. Bildene fra galleriet deres var jo forlokkende, omtrent bare sexy jenter på hvert bilde. Må få med meg et par electro festivaler til i år.(blir sikkert sensation i køben). Vet du om noen andre utover året? blir nok ganske opptatt rundt månedskiftet aug/sept desverre ;/
Wow, det hadde vært sinnsykt morro!! Takk for infoen, ante ikke at det skulle være. Arbeidsledig fra 1 august så det passer jo dødsbra Må prøve å få med meg en kompis eller to, skal snakke med de etterpå

Jeg joiner gjerne noen andre "fellow electro festivus freaks" her på forumet
Sist endret av Wisternoff; 8. juli 2010 kl. 10:05.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Bare å joine meg vi reiser en gjeng nå. Veldig billige fly er det også nå! !

Altså vi reiser ikke nå, men ja.
Er jo tiesto i Norge en mnd etterpå, men det vurderes sterkt
Jeg snakka med en kompis om creamfields i sta og han mente virkelig at det var fjorårets lineup som sto på siden dems. Jeg er forvirra nå! Men takk for tilbudet, akkurat bestilt ferie med en annen kompis. Amster 2-8 august
Sist endret av Wisternoff; 8. juli 2010 kl. 23:24.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Da tar kompisen din feil, dette er årets Fjordårets var ikke på langt nær like knall
Ok Da er det en crazybra lineup!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
nå er det ikke mange dagene igjen

Flere freakere som skal til England?
Heftig! Ser at Hernan Cattaneo er blant de som skal spille, anyway, har ikke ferie + at at jeg gjerne skulle sett John Digweed med på den lista.
Kommer fremdeles Deadmau5 ?
Han postet på FB at han var veldig syk og har allerede avlyst flere gig.

Peace
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Kommer han, så vidt jeg vet Han bør hvertfall det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Da var det desverre over for denne gang. Det var heelt sinnsykt! Go Creamfields<3
Gleder meg allerede til neste år..!
Flere burde dra for å si det sånn, 50 000 mennesker er jo ikke ille